У уторак уручење награда УЕПС-а

Традиционална признања Удружења за тржишне комуникације (УЕПС) биће уручена у уторак, 22. децембра у 18 часова у Дому омладине Београда на свечаности Дан УЕПС-а, у присуству награђених, њихових клијената, чланица и пријатеља Удружења, медија и осталих бројних званица. УЕПС-ова признања су годинама уназад посленицима из ове бранше значајан маркер у професионалном делању.

Награда за животно дело УЕПС-а и даље је најзначајније признање струке истакнутим појединцима из области тржишних комуникација код нас.

Драган Сакан (по коме је установљена награда за иновативне и оригиналне идеје и пројекте у области тржишних комуникација), Владимир Чех, Иван Станковић, Миша Лукић, др Иван Штајнбергер, Иво Лауренчић, Борислав Михајловић, Зоран Симјановић, Срђан Шапер, Првослав Плавшић, Срђан Богосављевић Никола Вујанић, Тихомир Тодоровић, Драган Косановић, Дејан Бојовић-Бојке, закључно са Надеждом Миленковић која је прошлогодишња добитница и прва дама у УЕПС-овом Клубу лауреата.

Већ годинама велики број агенција, компанија, медијских кућа, удружења и појединаца аплицира за неко од признања Удружења. Ове године на конкурс је приспело 266 радова.

Између осталих, биће додељене награде за промоцију српске пропагандне праксе у иностранству, за промотивне интегрисане кампање које су постале заштитини знак удружења, потом за ТВ и радио спот, оутдоор и принт кампању, затим за креативну употребу медија, за најуспешнији сајамски наступ, као и за ПР и друштвено одговорну кампању.

Ту су и признања за однос према купцу, за индустријски дизајн, креирање нове робне марке - па све до признања у области дигиталних комуникација које су последњих година доживеле експанзију креативних решења.

Ове године УЕПС обележава значајан јубилеј - са традицијом дугом 55 година, оснивачима и члановима који су реномирани стручњаци из разних области маркетиншког ангажовања, УЕПС је деценијама настојао да допринесе подизању квалитета тржишног комуницирања код нас.

"У данашњим условима заоштрене тржишне утакмице, кад се многи процеси одвијају низводно од разума, његов основни задатак, афирмација и унапређење маркетиншко-пропагандне струке, професионалних али и етичких стандарда, чини се актуелнијим и потребнијим него икад. Додела годишњих признања је већ годинама круна тих настојања. Да ли је овакво струковно удружење у чије су темеље снагу својих визија уградиле легенде домаћег маркетинга, потребно српском адвертајзингу - најбоље ће рећи предстојећа свечаност. Мисао легендарног маркетиншког мага Леа Барнета с почетка текста у којој је сажета мисија удружења, кондензовани је израз суштинских опредељења у сталној потрази за бољим", наведе у УЕПС-у.

број коментара 0 Пошаљи коментар