среда, 27.05.2015, 22:17 -> 22:33
Саша Јанковић добитник награде за комуникатора године
Друштво Србије за односе са јавношћу (ДСОЈ) доделило је 15 традиционалних годишњих признања за допринос развоју професије односа са јавношћу, а добитник награде за комуникатора године је заштитник грађана Саша Јанковић.
На свечаности су додељене и награде за изузетан лични допринос у области комуникација, која од ове године носи назив Срђан Ђурић у знак сећања на преминулог новинара и бившег шефа Канцеларије Владе Србије за медије у време премијера Војислава Коштунице, преноси Танјуг.
Добитник те награде за ову годину је новинар Ивана Парчетић Митић која је захвалила члановима жирија и колегама који су је предложили за ту награду.
Према речима председнице ДСОЈ Тамаре Бекчић, то друштво 18 година додељује признања професионалним узорима односно онима који померају границе у теорији и пракси и онима који стреме највишим стандардима и развоју професије односа са јавношћу.
За награде ове године, у 13 категорија, пријављено је укупно 68 пројеката, а у финалном избору нашло се 30 радова из корпоративног, јавног и непрофитног сектора.
Награде су додељене у две категорије, једна за главна признања, а друга за посебна у која спадају, награда Срђан Ђурић, награда за најбољи академски рад као награда за комуникатора године.
У категорији пи-ар агенција године награде су припале "New Moment New Ideas Company" (у категорији велике агенције) и "Chapter 4 PR" (у категорији мале и средње агенције).
Поред тога, ове године агенција "New Moment New Ideas Company" освојила је два призања, и то у категоријама Интерне комуникације за пројекат "Интеса тим" и Комуникација у непрофитном сектору за пројекат "чуваркућица, кућа која децу чува".
Агенцији "Chapter 4 PR" награде су припале у категоријама Корпоративне комуникације, велика предузећа за пројекат "Мек Доналдс окреће нови лист - Квалитет за ново доба", као и Најбоље имплементирана интернационална кампања за пројекат "WWФ - Сат за нашу планету 2014".
Чланови жирија додели су две награде и агенцији Homepage за Корпоративне комуникације, мала и средња предузећа, као и за Комуникацију друштвено одговорних пројеката за кампању "Трчимо породично" компаније "Хемофарм".
У категоријама Бренд пи-ар за пројекат ""Erste Njuz specijali Webiz i wwVrssac" и Најбоље имплементирана интернационална кампања за "Буди у плусу!" награде су припале "Ерсте банци".
Компанија "Инфостуд 3" награђена је признањем за најбољу пи-ар комуникацију у интегрисаним кампањама за пројекат "Како преживети грозан посао или пронаћи бољи", док су у категорији Употреба дигиталних медија и нових технологија најбољи били " I&F McCann Grupa" и Југословенско драмско позориште са кампањом "Драма у таксију".
Ове године у категорији Кризне комуникације и управљање ризицима награда је отишла у руке Ивана Милошевића и Адвокадске коморе Србије за пројекат "Адвокати су у праву", а Сандра Миленковић Николић добитница је Награде за најбољи академски рад "Др Драгутин Врачар".
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар