понедељак, 15. мар 2010. | Изаберите писмо: Latinica



 

Насловна > Вести > Друштво > Отказана Поворка поноса

субота, 19. сеп 2009, 11:25 -> 00:55

Отказана Поворка поноса

Поворка поноса отказана због безбедносних ризика. Влада препоручила измештање код Палате Србија, што су организатори одбили. Од понедељка преговори о новом датуму Поворке.

Дуго најављивана Поворка поноса, која је требало да се одржи на Платоу испред Филозофског факултета, отказана је због безбедносних ризика, саопштили су организатори. Влада Србије је, упркос ризицима, одобрила одржавање Поворке и организаторима препоручила да се скуп измести испред Палате Србија, што су они одбили.

Изјаве министра Ивице Дачића, Мајде Пуаче и Саше Гајина
Отказивање Поворке одговоран потез

Министарка правде Снежана Маловић оценила је да отказивање Поворке поноса није пораз државе и да ће Србија учинити све да насиља буде мање. "У овом тренутку постојала је одговорност државе, али и организатора. Процењено је да у овом моменту није довољно безбедно, рекла је Маловић.

Државни секретар Министарства за људска и мањинска права Марко Караџић оценио је да су отказивањем Поворке поноса њени организатори показали највиши степен одговорности, јер су стали у заштиту највиших вредности, а то су живот и сигурност грађана.

Отказивање Поворке поздравио је и градоначелник Београда Драган Ђилас.

Организације које се залажу за заштиту права мањинских група Квирија и Геј стрејт алијанса сматрају да је одлука о одлагању Поворке поноса  добра, али замерају држави, јер је суштински није подржала.

Министар полиције Ивица Дачић рекао је да полиција није забранила скуп, него је препоручила да се, због високог ризика, не одржи на најављеном месту. Дачић каже и да свако у Србији има право да искаже различитост.

"Министарство унутрашњих послова је проценило да би на тој локацији била обезбеђена пуна сигурност учесника скупа и осталих грађана, осигуран потпуни јавни ред и мир и заштићена имовина грађана, имовина града Београда и дипломатско-конзуларна представништва", наведено је у саопштењу Владе Србије.

"Ја пре свега треба да будем одговоран пред грађанима Србије и пред полицајцима који ће да ризикују своје животе" рекао је Дачић и додао да би према проценама полиције на скупу бројчани однос био отприлике 1:10 у корист противника скупа.

Чланица Организационог одбора Поворке Мајда Пуача рекла је да је одбијен предлог да се поворка одржи на Ушћу јер је симболика те манифестације свуда у свету да се симболично прошета центром града и покаже да смо равноправни грађани.

"Не желимо да шетамо по некој ливади на Ушћу, то не би била Поворка поноса", рекла је Мајда Пуача и додала да је држава капитулирала пред насилницима.

Саша Гајин из Београдског центра за људска права рекао је да је овај догађај показао степен дискриминације према особама са мањинским сексуалним опредељењем али је истовремено показао и "степен поштовања и гаранције људских права уопште, права на слободу и слободно окупљање, изражавање мишљења".

Организациони одбор "Поворке поноса 2009." саопштио је да очекује да ће представници власти испунити обећање и да ће већ од понедељка почети преговори како би били створени предуслови да се та манифестација одржи у центру главног града, по угледу на свет.

Организатори су разговарали и са премијером Србије Мирком Цветковићем, после чега су рекли да је држава коначно схватила на ком нивоу треба да разговара са мањинским групама, али да је подршка стигла касно.

Чланица Организационог одбора Драгана Вучковић рекла је да је, поред подршке од државног врха, на оперативним састанцима било и опструкције скупа.

Више десничарских организација и навијачких група најављивало је ових дана да ће покушати да спречи Поворку поноса и физички се обрачуна са учесницима.

1
коментари број коментара 160 | cwпошаљи коментар
(субота, 19. сеп 2009, 11:54)
Momek [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Sramota za nasu drzavu jer nije u stanju da garantuje bezbednost svim svojim gradjanima.

1
(субота, 19. сеп 2009, 11:54)
Wampiritza [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbiji treba ravnopravnost

Steta stvarno. Ja ne mogu verovati da ni u 21 veku ljudi ne mogu slobodno da paradiraju, a jos vise da ne mogu da se opredele za seksualnu orjentaciju, a da ih ovamo ne tuku ili ne pljuju. Sve zbog drzave u kojoj zivimo. Ja sam bila za paradu ponosa i stvarno mi je zao sto se nece odrzati. Ja se samo nadam da ce jednog dana doci vreme za ravnopravnost u ovoj nasoj "nazovi drzavi"!

1
(субота, 19. сеп 2009, 11:55)
Jelena [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bravo!

Bravo! Prava odluka!

1
(субота, 19. сеп 2009, 11:56)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Izem ti drzavu!

Za vecinu demokratski orijentisanih STREJT biraca povorka ponosa je daleko vise bila test sposobnosti drzave da se izbori protiv huligana nego hoce li povorke biti ili nece. Regovanje najvisih drzavnih organa je i sramno i zalosno.

1
(субота, 19. сеп 2009, 11:57)
ТО БРЕ! [нерегистровани]
oпошаљи одговор

:)

Разум је тријумфовао!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:03)
Zemun79 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bravo!

Tako je ipak najbolje!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:03)
Pera [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bravo

Najbolje resenje!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:04)
Marko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Poraz države

Mislim da je ovo šamar u lice državi, poraz države, koja je pokazala da je nesposobna da garantuje prava sopstvenim građanima na mirno okupljanje. Pokazala je da je slabija od onih koji su pretili linčom svojih sugrađana. Strašno sam razočaran kao čovek i kao građanin.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:04)
Jelena Djordjic [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Sramota za drzavo, koja pretenduje da bude demokratska. Zabraniti one organizacije, koje su dovele do ovoga, do ranjavanja Francuza, do prebijanja po autobusima, do maltretiranja Roma i Jevreja.......Pozdrav od mene i mog decka-ni mene ni njega ne ugrozavaju homoseksualci, vec kreteni koji su uzeli sebi za pravo, da odredjuju ko moze u ovoj zemlji da protestvuje, a ko ne......

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:05)
Dusan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Svaka cast

Odlicno, pametno i razlozno...skrenuli ste dovoljno paznju na sebe i samim najavama parade. Mislim da je pametnije da se otkaze. Nastavite da zivite svoj zivot i cuvajte svoju intimu za sebe. Imate moju iskrenu podrsku.....ali parada ponosa....zaista je samo izazivanje. A medije pozivam da dozvole ovim ljudima da pricaju o svojim svakodnevnim problemima na TV i radiju. Ja nikad necu podrzati gay populaciju u njihovoj orijentaciji ali moraju ostati slobodni gradjani i da i za njih vazi zakon kao i za sve. Jos jednom svaka cast na razumu.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:08)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pohvala

Mudra odluka organizatora i nadleznih. Posle svih zadnjih desavanja, ova parada bi bila dolivanje ulja na vatru.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:08)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hvala Bogu

Hvala Bogu! Samo da se izbegne haos!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:11)
Bojan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

Hvala Bogu!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:13)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Savest

Ipak postoje savesni funkcioneri u ovoj drzavi, koji misle o bezbednosti i dostojanstvu ove napacene zemlje!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:16)
:( [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Da, to smo mi

Još jedan ekser u kovčegu zvanom Srbija...

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

kapitulacija

Ovo je kapitulacija drzave, drzava je priznala da je slabija od sacice navijaca i klerofasista. Nije vazno da li protestuju seksualne ili neke druge manjine. Ovo je poraz drzave.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:29)
Branko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

??

Nadam se da nece! Ne zato sto imam nesto protiv gej populacije vec zato sto je glup nacin na koji to rade...

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:30)
Dejan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Drzavo, stidi se!

A ja ću preventivno da odem iz ove zemlje prvom prilikom, jer ne mogu da verujem da njome i dalje haraju huliganske bande i da država popušta pred njima!

одговори на коментар:
a vi ste mirni?

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:30)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

!

Hvala Bogu da je otkazana...

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:30)
Zoran [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Za sada je bolje tako

Bolje je izbeci problem nego ici glavom kroz zid. Svi koji su pretili nasiljem treba da budu pohapseni i osudjeni. Smatram da bi svima koji se ne slazu sa seksualnim opredeljenjem ljudi koji su hteli da ucestvuju u povorci bilo daleko bolje da su izasli da prate povorku i svoj stav pokazali okrenutim ledjima ili ne dolaskom na paradu. Sada je najvaznije razbiti i zabraniti sve organizacije koje su zagovarale nasilje u prethodnom periodu, pa makar to bili i navijaci Zvezde i Partizana.

одговори на коментар:
Upravo tako!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:30)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Razmislite

Pametno je što otkazali zbog njihove bezbednosti, a i zbog bezbednosti otalih gradjana i policije.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:33)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Sramota me je sto zivim u zemlji gde su huligani i nasilnici jaci od sistema drzave i sto ljudi ne mogu da izraze slobodno svoje misljenje i probleme a da im neko ne razbije glavu zbog toga i naravno prodje nekaznjeno.
Ovo nije pitanje samo gej i lezbejki ovo je pitanje svih gradjana koji su obespravljeni u nekom smislu i koji nisu u vecini. Danas su to gej i lezbejke koji su diskriminisani. Do nedavno su to bili crnci, ljudi koji su nosili naocare, levoruki, ljudi druge vere i mnogi drugi sto nam sada zvuci smesno...
Mislim da smo mi jos mnogo daleko od civilizovanog i humanog drustva i vrlo sam tuzan zbog toga. Posle se cudimo sto je toliko nasilja i batinasa na ulicama.

Najgore od svega je to sto se danas otkrilo da drzava nije spremna da stiti svoje sopstvene gradjane i da primenjuje svoje sopstvene zakone.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:34)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Gde ja zivim

Sramota za drzavu. Ovo nije smelo da se desi.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:40)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kapitulacija

Dokaz da država ne postoji, da je kapitulirala pred nasilnicima.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:40)
Dragoje [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Brežice

Pravilno da je povorka ponosa otkazana. Razlog je razumljiv. Lako bi došlo do velikih nereda, pa i fizičkih obračuna ovako mirna glava ne boli.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:43)
David [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

Srbija je danas pokazala da ne postoji, da nije drzava. Nama huligani odredjuju buducnost i pravo na dostojanstvo i zivot.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Milim stvarno

"Организатори скупа питали су представнике МУП-а због чега је безбедније одржати скуп на Ушћу и због чега не може да им се обезбеди логистичка подршка у центру града."
Svakome je jasno zasto je bezbednije na Uscu i da je tamo lakse obezbediti manju grupu setaca nego u centru grada . Drago mi je sto je parada otkazana jer bi gradanji Beograda opet platili najvecu cenu, suzavac polomljena dobra itd. Srbija nije spremna za takvu paradu i ima mnogo vece probleme da resi jedan od njih je i glad .

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:46)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kapitulacija

Ovo je kapitulacija države pred bezumnim huliganima i protivnicima napretka Srbije.

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:51)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Svaka cast MUP-u

Prvo su ekspresno uhapseni osumnjiceni za napad na Francuza, a sad i otkazana vasa parada, bravo za MUP !

Svaka cast MUP-u, polako pocinjete da opravdavate svaki dinar narodnih para koji se slije u budzet drzave na ime vas i vaseg rada. S postovanjem
poreski obveznici

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Resenje

Ipak po meni to je najbolje resenje za citav Srpski narod...

одговори на коментар:
Najbolje resenje

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Napokon pametan potez..

Napokon nesto pametno i od Vlade. Bar sto se tice ovog problema. Prvo ispitajte da li bi takva parada isprovocirala gradjane, pa onda razmisljajte o organizovanju tako necega.

одговори на коментар:
Brash

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:54)
Ana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Mozda nekad...

U buducnosti mozda...Ali sada bi povorka bila bukvalno stavljanje glave u torbu. Ucinjena je najrazumnija stvar u celoj situaciji

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:55)
Yug [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Ovde vladaju zakoni dzungle - zakon jaceg. Kuda ide ova zemlja!

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:57)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Madona

Ako je Madona mogla da ima koncert na Uscu, koji je razlog da parada ponosa ne moze da se odrzi tamo?

1
(субота, 19. сеп 2009, 12:57)
Dusan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hvala ti Boze!!!

Skoro nisam procitao ovako radosnu vest!

одговори на коментар:
Hvala Bogu

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:07)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hocu na Usce

Pa i normalono je da se odrzi na Uscu, jer je tamo mnogo lakse da se bezbednosno osiguraju ucesnici.

Ne znam samo zasto organizatori nisu prihvatili ovaj predlog. I nije mi jasno sto sve organizacije koje organizujuju neka okupaljanja to zele da rade u centru? Kada je Usce idealan prostor za okupaljanje ljudi....

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:08)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hvala Bogu

Konačno da čujem neku dobru vest u poslednjih nekoliko dana.

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:08)
nsboy [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Срамота!

Гади ме се од ове државе! Капитулирала пред шачицом хулигана! Ма који безвизни режим, ма каква Европа!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hvala Bogu

u potpunosti se slazem. Radosna vest

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:09)
lala [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota za vlast

Mislim da je velika sramota za vlast da kapitulira pred pretnjama drzavi. Morala je da se odrzi pa makar zvali strane legije i policije u pomoc za obzbedenje. Nikada mi necemo nikuda sa Balkana a pogotovu ne u E.U.

одговори на коментар:
nikad u E.U?

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:11)
Pajko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Pa zar ovo da urade dan pre parade

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:14)
mm [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dacicu hvala ti!

Sada mozemo da provedemo normalan vikend, bez jednih i drugih!!!!

одговори на коментар:
Da, da...

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:14)
нермин [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Слом демократије

Отказивање Поворке и одбијање надлежних органа да пруже заштиту скупу представља слом демократије и победу дискриминације.

одговори на коментар:
Demokratija?
Hvala Bogu,

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:19)
Петар [нерегистровани]
oпошаљи одговор

:(

Навистина жалосно. А што се случува со либералноста? Поддршка од Македонија!

одговори на коментар:
Тако је!
Хришћански
Напокон

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:21)
jovana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

?

Zasto se zahvaljujete Bogu?! Da li zato sto i dalje tapkamo u mestu?! Zato sto zivimo u srednjem veku? Cime bi Vas isprovocirali? Pesmom, igrom i desetominutnim govorom?! I ko ste Vi, da bi ikome sudili?
Gej populacija je tu - to je Vas komsija, Vas poznanik, Vasa frizerka, mozda i Vas najbolji prijatelj koji bi Vam rado rekao to, ali ne sme znajuci kakav ste homofob! Ko zna, mozda biste i njemu razbili glavu :(
Ne vidim cemu tolika mrznja, ljudi... oni samo vole!
svako ko je siguran u svoju seksualnost, podrzava gej paradu, slobodu izrazavanja i borbu za osnovno ljudsko pravo - da se voli...bilo ko!

одговори на коментар:
za Jovanu
slazem se

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:22)
Hafa [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ostavka

Drzava nije sposobna da pruzi bezbednost svojim gradjanima. Navijaci jaci od policije! Dacicu, znas sta sledi iz ovoga - ostavka!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:24)
Natasa [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hvala Bogu,

Neizmerno se radujem i nadam se da je otkazano zauvek.

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:27)
Ivan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dobra vest

Svaka cast,da cujemo i jednu lepu vest posle nekoliko dana!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:28)
marko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

Ovom odlukom drzave smo i zvanicno opravdali imidz pecinskog naroda koji imamo u svetu.
Svaka vam cast!

одговори на коментар:
Tacno.

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:29)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

tako je najbolje i za njih i za beograd

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:30)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Odlaganje

Sve je verovatno samo odlozeno!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:30)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Jedino ispravno

Pravo olaksanje, nisam za diskriminaciju, al' ovako nesto nema veze sa tim, jednostavno neka svako bude to sto jeste ali u svojoj sredini i okruzenju. Sto je najbitnije mislim da izbegosmo sigurno nasilje!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:34)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Strah i nema demokratije

Pravi razlog otkazivanje Povorke Ponosa po meni je strah i nema jos demokratije u Srbiji, treba jos 50 godina da se Srbija demokratise za tako nesto jer je Balkan zaostao za tim, raduje me Slovenija gde je Gay populacija u toj susednoj drzavi na visokom nivou.
Srbija jos ima vremena da dodje na svoje noge ali bice jako tesko da Srpski narod to shvati.
Ja sam Gay iz Danske i za nekoliko meseci idem na operaciju promene pola i gde drustvo ima razuma prema toj populaciji.

одговори на коментар:
Danska

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:35)
Паметњаковић [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Напокон

Напокон да се деси нешто нормално по том питању. Ово је супер вест.
Сад сви можемо да се вратимо својим животима.

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:36)
Деки, Нови Сад [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Хришћански

Ово је прави потез. Браво!!!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:38)
Урош-Палилила [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Тако је!

Поздрављам одлуку Владе!!! Иако сам опозиционар.

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:38)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Hocete da kazete drugim recima da je parada otkazana zbog pretnje huligana i zbog toga sto policija ne moze da sacuva 200 ljudi u centru BG-a od istih... Skandal!!! Samo u zaostaloj zemlji Srbiji je ovo normalno.

одговори на коментар:
Hvala bogu!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:40)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Победа

Браво Србијо! Традиционалне вредности су победиле и због тога ми је драго. Ова вест ми је улепшала дан.

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hvala bogu!

Konačno da i država uradi nešto normalno!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kapitaluacija

Ovo je kapitulazija drzave, koja ne moze da se odbrani od 300 bednih navijaca, a ima monopol na primenu fizicke sile. Zapravo nema je, drzava vise ne postoji. I mi cemo da branimo Kosovo, ne mozemo da se odbranimo od sacice huligana. Oj Srbijo.

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zalosno!

Drukcije se nije moglo ni ocekivati! Ua, drzavo!

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:54)
AS [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zasto

Ne razumem zasto se vecina plasi slabijih od sebe.
I zasto je biti "JAK" u stvari jurenje slabijih?!
Zasto se to zvanicna Srbija uvek nekoga plasi?

1
(субота, 19. сеп 2009, 13:55)
Milos [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Najbolje resenje

Tragedija je izbegnuta, ovim cinom su ipak dokazali da misle o narodu, jer bilo bih mnogo materijalne stete....Bravo za vladu iako sam opozicionar...

одговори на коментар:
Bravo za Vladu.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:01)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ohoho

Konachno je ova vlast neshto dobro uradila !!!!

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:03)
srbija 19. vek [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

Nemam nista protiv ovih osoba, ali sam bio protiv odrzavanja parade. Ipak ovo pokazuje da drzava i policija ne mogu da se usprotive nasilja. Dacicu, daj ostavku!

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:04)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bravo za Vladu.

Ne razumem komentare gej-osoba. Sad smo, kao, pecinski narod, samo zato sto oni ne mogu da paradiraju. Pa, gospodo, ne mozete vi nikoga naterati da vas prihvati. Drago mi je sto je vlast shvatila da bi ovo dovelo do jos veceg jaza izmedju hetero i homoseksualne populacije. Jos jednom, svaka cast, i nadam se da se vise nece ovako nesto ni razmatrati.

одговори на коментар:
Hm

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bruka

Sramota za celu Srbiju! Ako su slobodni ljudi najavili svoju manifestaciju ko sme u tome da ih spreči? Demokratska vlast ili huligani koje ista vlast pušta da maltretiraju Srbe, Francuze, hendikepirane, Rome...? Qou vadis Serbia!

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:06)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota!!!

Srbija više nije država, tu ne vladaju zakoni, tu nema slobode...

одговори на коментар:
Razum

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:10)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Razum

Svaka čast i organizatoru i Vladi. Razum je na kraju ipak pobijedio!

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:16)
Blagoje Jovovic [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Danska

Postovani gospodine iz Danske,

Niko prema Vama ne bi pokazivao nekakvu netoleranciju ovde. Zasto bi? Takvi ste kakvim Vas je priroda stvorila i tu nema mnogo sta da se prica.

A zbog cega bi Vi setali centrom grada, propagirajuci nekakav "ponos"? Pobogu covece, budite normalni, i to je cela poenta. Zasto da svojim licnim stvarima bodete u oci celom narodu, praveci setnje i sprdnju?

Sjajna vest, da odmorimo malo od ove medijske torture.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:18)
Glasač [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kad dođu izbori

Dobro. Neka bude tako sa ovim skupom. E sad: kada budu sledeći izbori, molim da stranke više ne prave mitinge po ulicama i trgovima, već da to čine na Ušću. Pa ko dođe, dođe. To bi bio pravi odraz snage svake od njih, jer im skupove ne bi činili slučajni prolaznici i radoznalci. A naročito će to biti bitno zbog buduće bezbednosti građana: kada bilo koja od njih dođe na vlast, kao što vidite, nijedna građanima ne garantuje bezbednost. Zato je bitno da im apstinencijom i ignorisanjem njihovih demagogija damo do znanja da svi moraju da odu, a da na vlast dođu oni koji će raditi za građane, i koji će umeti da rade. Ušće im je nekako i prirodno i simbolizuje ideologiju svake od današnjih stranaka.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:20)
mila [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Srbija nije demokratska zemlja. Tuzno je da se ova manifestacija odlaze i ne podrzava. Dogadjaji poslednjih dana u nasem Beogradu to takodje potvrdjuju. Bruka!

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:20)
Косовка [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Разум побеђује!

Одличан поступак власти, није нам био потребан још једном демолиран Београд. Поздрав из Косовске Митровице.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:21)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Raznorazni

Nemam nista protiv gej populacije, ali trenutno nije vreme za to. Realno je da Drzava smatra da ovaj skup ne bi mogla prventivno da sacuva.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:21)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

slazem se

sa Jovaninim komentarom!

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:23)
Ivana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hm

A zashto mislite da su samo osobe homoseksualnog opredeljenja ovde ostavljale komentare pune razocharenja? Ja sam strejt i meni je zao sto je Vlast ovde drzave nesposobna. Zao mi je sto udaraju na slobodu govora novim zakonom o informisanju. Zao mi je sto Petnici i dalje ne ispaljatjuju pare koje po ugovoru duguju. Zao mi je sto je tako mnogo ljudi u Srbiji funkcionalno nepismeno. Zao mi je sto se ne smem sama vracati kuci navece. I zao mi je sto ne postoje uslovi za odrzavanje Parade Ponosa. Mislim daj, sta vas boli uvo ko sa kim kopulira? Hajde, organizujte i vi strejt paradu. Svejedno je.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:25)
Jovan Mirkovic, Amerika [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pobeda,

U ovom slucaju drzava Srbija je izgubila demokratsko ponasanje i dozvolila da svi oni koji prete drzavnim vlastima i drugima, dobiju u svim smislima.
Nazalost sto je sluzba bezbednosti dosla do ovakve odluke. Nikada se ne sme dozvoliti da bilo ko preti drzavnim vlastima i ostalim gradjanima i da im se njihovi zahtevi ostvaruju.
Velika glupost za Srbiju da klekne pod huliganskim pretnjama, demokratja se ne postuje na takvom nacinu. Svi uslovi demokratije su naruseni ovakvom odlukom.

одговори на коментар:
za Jovana Mirkovica iz Amrerike

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:26)
Ivana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tacno.

Tacno tako, marko.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:27)
jovo [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Razborito resenje

Hvala Bogu da su odgovorni ljudi doneli ispravnu i razumnu odluku kojom stite sigurnost svih gradjana i tako sprecavaju mogucnost da Srbija opet bude prozivana i stavljena na strub srama u slucaju nekih mogucih ispada.

одговори на коментар:
Право решење

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:30)
realist [нерегистровани]
oпошаљи одговор

.........

Pametan potez vlade..., ako je to zaista. Ako nije samo jedna obmana kojom bi se ohladlie "usijane glave", a parada odrzala. (Iskreno se nadam) pametan potez vlade!!!

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:32)
Jelena [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zivi i pusti druge da zive

Nemam nista protiv gay populacije.Jednostavno, na ovom svetu je oko 10% ljudi koji se okrecu sopstvenom polu i to je prosto tako i to ne moze da se ignorise. Sta vise, uopste me ne interesuje nicija sexualna orjentacija sem moje i mog muza. Sta ko radi u svojoj sobi je licna stvar, bitno je da su ljudi srecni i da niko nikoga ne ugrozava. Zivi i pusti druge da zive. Sto se tice parade, mislim da nasa drzava stvarno nije u stanju da u potpunosti obezbedi taj skup koji ocigledno (hteli mi to ili ne da priznamo) puno znaci ovoj manjinskoj grupi. Ispade da je desnica jaca od nase policije i da se mnogo bolje i brze organizuje od bilo koje institucije u nasoj zemlji. To je stavrno zalosno.

одговори на коментар:
Zivi i pusti druge da zive

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:33)
Micic Milan -Neu-Ulm [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbijo, stidi se!

Da li je ovo dokaz da se i u buduce, nece smjeti odrzavati bilo kakve manifestacije prije nego se pitaju dezurne "Patriote". Ni tri dana nije proslo od lincovanja navijaca Francuske a evo dogodio se novi skandal. Cuj poruke idite na Usce - to je tipicno Komunisticko ponasanje. Tako je vlast govorila i za devetomartovske demonstracije 1991. Sve u svemu losa poruka demokratskom svijetu iz zemlje Srbije tamnog vilajeta.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:37)
Стефан [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Право решење

Веома паметан потез Владе Србије,поздрављам ову одлуку.Србија још увек није земља за овакве скупове.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Cirkus

Hvala za ovu odluku. Ukoliko ce odrzavanje gej parade da dokaze da mozemo "u Evropu" - onda ja necu u tu "Evropu". Neka Evropa dodje u Srbiju. Daleko od toga da sam za nasilje bilo kakave vrste, posebno ne ovakvo kakvo se propagira poslednjih dana, ali ne zelim da mi bilo ko mase pred ocima svojim izborom i jos da me ubedjuju da ja to prihvatim! Pa ne volim ni da me trgovci u radnji ubedjuju da nesto kupim, ako ja to ne zelim!
DA, smeta mi kako reče "njihovo igranje i pevanje", jer sad bi mozda bila setnja, a ko zna kakav bi oblik poprimilo za koju godinu. Pogledajte kako izgledaju parade u drugim krajevima "demokratskog sveta". Ne zelim to u Srbiji, na ulici! U svom dvoristu neka radi ko sta hoce. Nemam nista protiv.
Cirkusa ima i previse.

1
(субота, 19. сеп 2009, 14:53)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zivi i pusti druge da zive

Sve si to lepo rekla,i slazem se sa tobom,ali kad je tako,onda cemu javno paradiranje ? Ovde se ne radi o tome sta oni rade u privatnosti svojih domova,nego je problem u tome sto oni svoju orjentaciju uporno iznose na ulice.Mene uopste ne zanima njihov nacin zivota.Ako je njima lepo tako,neka zive i uzivaju.Ali neka ne bodu oci svima nama zbog svoje sklonosti,i bice sve OK.A jos je bilo najavljeno i paljenje zastave drzave Srbije..Svako ko zeli da pali zastavu ove zemlje,treba da ide iz nje i trazi sebi bolju drzavu.A ne da pali simbole nase drzavnosti,i to u centru nase prestonice.

одговори на коментар:
Zivi i pusti druge da zive

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:04)
Milan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bas mi je zao

Sa zaljenjem sam primio vest o otkazivanju
najdemokratskijeg skupa na ovim prostorima u poslednje vreme. Uskoro ce takav skup biti moguc i u Teheranu, a kod nas ne. Kako smo mi zaostali... A zamislite koliko bi novih ljubavi i prijateljstava bilo sklopljeno na toj manifestaciji. Alternativna lokacija Usce je neprikladna. Voda je u blizini, vlaga, treba li da nazebu ili da se ubudjaju?

одговори на коментар:
..!

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pametno

Puna podrška! Sačuvani su životi i imovina. A i mediji su mi se smučili sa tom povorkom...kao da se ništa drugo, mnogo bitnije ne dešava: povorka, pa povorka i samo povorka. Dosta više s time.

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:08)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

..!

Znaci postoje i oni koji su jaci od drzave, neverovatno...

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:16)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zalosna vijest

Nazalost nesposobnoscu i nespremnoscu da odrzi Gay Pride paradu Srbija je pokazala da vrijednosno i sustinski ne pripada krugu zapadnih, tolerantnih i demokratskih drzava - jer nije moguce organizirati dogadjaj koji je od kljucne vaznosti ne samo za status manjinskih spolnih zajednica - vec upravo za principe sustinske demokraticnosti i otvorenosti prema razlicitima od sebe. Posebno suosjecam sa homoseksualcima i lezbijkama u Srbiji koji nemaju mogucnost emigriranja na zapad; iako dokaz da je u vasoj drzavi nemoguce odrzati i jedan ovako benigan dogadjaj trebao bi biti dovoljan dokaz koji je potreban stranim vladama za odobravanje azila gradjanima Srbije alternativnih seksualnih orijentacija. Zalosno!

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:21)
Dimitrije [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nije ni vreme ni mesto

Srbija jos uvek nije mesto za organizovanje ovakvih skupova. Mislim da imamo mnogo vecih problema od organizacije gay parade. U Beogradu jos mnogo toga treba da se izgradi, popravi... Ovakav protest bi po tom pitanju bio sam jedan korak unazad. A ako je organizacija ovakve parade korak napred prema Evropi, a ne neke druge, ozbiljnije stvari, onda nam Evropa nije ni potrebna.

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:22)
sanfran [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota me je sto sam iz srbije

Namerno pisem ime zemlje malim slovom, jer ovo je krajnji bezobrazluk. Drzava treba javno i glasno da kaze da ovo ne sme da se ponovi, a sve bezbednosne agencije treba da lociraju klerofasisticke elemente i sto rece Dacic, preventivno ih obrade.

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

dobra vest

raduje me ovakva odluka

одговори на коментар:
Srbija

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:27)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Vlada..

Povlacim onaj moj komentar od juce, u kojem sam pozvao na obaranje Vlade. :) Izgleda da mozda ima neke nade da se Vlada osvesti. Sve u svemu, ovo je najpametniji potez vlasti u poslednjih godinu dana. Samo tako nastavite.

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:29)
Jelena [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zivi i pusti druge da zive

Koliko sam ja shvatila (mozda gresim), mislim da sa tom paradom ponosa, gay populacija zeli da objasni ljudima da su i oni deo naseg drustva i da ih prihvatimo kao takve i da jednostavno shvatimo da pored nas zive ljudi sa drugacijim izborima u zivotu. Meni je to prihvatljivo. Sto bi mene vredjalo da neko izadje i paradira sto je gay? Bas me briga. Mene to ne fascinira, sto se mene tice nek izadju sve manjinske grupe da paradiraju ako im to nesto znaci u zivotu, bitno mi je da me pritom niko svojim izborima ne ugrozava. Sto neko rece, granice moje slobode je tudja sloboda. Nas problem, generalno je, sto vise volimo da gledamo u tudje zivote i da ih komentarisemo nego da se pozabavimo sopstvnim.

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbija

Ponosan sam sto zivim u Srbiji !!!!!!! Zivela Srbija i tradicionalne vrednosti !!! Bravo Vlada..Popravljate se.

одговори на коментар:
Dobro je..
Разумно
Odlicno

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:40)
Mj [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bacanje pare

Neka vas bude sram, Vlada Srbije!!!

Gde je demokratska Evropska Srbija?

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:40)
Nick [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Odlicno

Mislim da je ovo velika pobeda za sve građane Srbije ali bas sve ukljucujuci i gay populaciju.

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:43)
Михаил Россия [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Отличная новость!

Svaka cast za Vladu Srbiji!
Zastitili su glavno pravo coveka na zivot i bezbednost. Tako i kod nas u Moskve zabranili to iz bezbednostnih razloga i time zastitili zivot, zdravlje i bezbednost nasih drzavljana.
Pozdrav i podrska iz Peterburga!

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:44)
Маторац [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Разумно

Потпуно разумна одлука и једино право решење. Чуди ме само што нико није потегао питање цене обезбеђивања једног таквог скупа. Цене коју бисмо платили ми, порески обвезници. Мало нам је трошкова, само нам још тај фали.

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dobro je..

Dve dobre vesti danas: pohapseni napadaci na Francuze a s druge strane izbegnuto nepotrebno izazivanje nereda! Zivela mirna Srbija!

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:52)
zdrava [нерегистровани]
oпошаљи одговор

super vest

hvala drzavi!!!

1
(субота, 19. сеп 2009, 15:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Aplauz

Pravi potez drzave.

1
(субота, 19. сеп 2009, 16:21)
Tanja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ko zna zasto je to dobro...

Sa jedne strane moram da priznam da mi je drago sto je otkazana parada: znam da ne bi mirno proslo i opet bismo poslali losu sliku u svet. A sa druge strane, nemam nista protiv gej populacije, svako vodi zivot kakav zeli i ima pravo na slobodan izbor dokle god nikog ne ugrozava. Samo je mozda sledeci put bitno napraviti pametniju organizaciju - ako se vec zna da ce se naici na otpor onda bar ne "gurati prst u oko" i raditi to na primeren nacin ili na bilo kakav nacin izazivajuci nekoga. Miran i primeren protes nije nikom naudio. Mozda nije vreme da se izadje na ulice ali ima i drugih nacina...

одговори на коментар:
Zalosno...
Супер

1
(субота, 19. сеп 2009, 16:37)
... [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Супер

Хвала Богу!

1
(субота, 19. сеп 2009, 16:43)
Katarina [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Civilizacija

Nemam nista protiv gay populacije. Bila sam protiv organizivanja parade jer mislim da Srbija nije spremna na to. Ali sam bila i protiv otkazivanja jer time pokazujemo da nismo dovoljno zreli, tolerantni, da jos zivimo u srednjem veku cim ne mozemo da prihvatimo drugacije od sebe. A ko kaze da smo bas mi ispravni u svemu? Ako njima znaci u zivotu, nek protestuju, sta me briga. Jeste da su mogli da prihvate i Usce, odavno to nije neka "livada". Ne moraju da insistiraju bas na centru grada...to mi se nije dopalo. Ali mi se jos manje dopada srednjevekona Srbija i cinjenica da gey populacija u nekome izaziva takav strah, bes, mrznju, sta god, da bi im "razbili glavu"... nije to nacin. Nema ovo veze sa Evropom, daleko smo mi ne samo od nje nego i od civilizovanog ponasanja... :(

1
(субота, 19. сеп 2009, 16:51)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zalosno

Vlada je u pravu sto nemoze da garantuje bezbednost. I zalosno je sto je drustvo takvo da je objektivno moralo da se to uradi.

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:02)
Sladja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hvala Bogu

konacno neka radosna vest u Srbiji

одговори на коментар:
A u čemu se sastoji ta radost?

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:11)
jeca [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Odgovorno

Opet ce neko biti kriv, kako god da okrenes ne valja.

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:13)
Marija [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Konacno i nesto pametno

Dacicu ovo je jedna od najboljih odluka, jednostavno ovaj skup nema nikakvog smisla sem sto moze da izazove velike sukobe medju gradjanima nase drzave, bez obzira da li vole vise zene ili muskarce. I za sve je najbolje tako.

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:13)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zalosno...

Iznenadjena sam komentarima, a posebno onim u kojima se spominju 'hriscanske vrednosti' i stavljaju u kontekst sa ovom pricom. Ako ste vec toliki puritanci, onda bi trebali da znate da pravo na ulogu sudije ima samo Gospod, kao i da je jedna od najvecih hriscanskih zapovesti "Ljubi bliznjeg svog kao samoga sebe". Koliko vidim, vi ste svi odmah potrcali da kazete koliko ste srecni sto svi ljudi u nasoj zemlji nemaju pravo na jednakost, jednostavno receno, obradovali ste se tudjoj nesreci i sto je najgore uopste to ne uvidjate.

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:15)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sta je demokratija?

Demokratija je,kad jedna takva povorka ide kroz centar grada.

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:18)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Konacno

Konacno i ova Vlada da nesto pametno odradi. Dobro je da se prekine da Parada i da se vratimo na bitnija pitanja kao sto je nezaposlenost i stabilisanje Srbije na ekonomskom smislu. Nije vreme za parade, vec je vreme za reforme i promene u ovoj jadnoj drzavi.

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:35)
Brash [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Upravo tako!

Slažem se, isto htedoh da kažem!

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Brash

A da li je možda građane "isprovociralo" to što je vlast ustuknula pred nasilncima?
Ili možda mislite da Vas se to ne tiče??? E, pa, evo Vam odmah i odgovora: itekako Vas se tiče. Osim ako ne želite da živite okruženi prokletim siledžijama.

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:40)
Brash [нерегистровани]
oпошаљи одговор

A u čemu se sastoji ta radost?

Možda u činjenici da su nasilnici izuzetno uticajni u ovom društvu?

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

Mozda je i bolje tako...

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:47)
Brash [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Da, da...

Samo ti provodi svoj "normalan vikend", dok se drugima preti jer žele da ostvare svoja prava, dok stranci odlaze kao invalidi iz Srbije, samo zato što su došli na utakmicu, dok gomila popaljenih manijaka "slavi" otkazivanje jednog civilizovanog protesta tako što se opija i sprema da batina nedužne građane... Samo se gosti, krtice jedna!

одговори на коментар:
opet za Brash

1
(субота, 19. сеп 2009, 17:58)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Recimo

Dobra vest ,Dobro da su organizatori shvatili rizik kojim se izalazu ma ne samo oni nego rizik kojim bi bili izlozeni policajci pa i "huligani"ma opste svi mi bespotrebno (Netreba drugi da nam se smeju sa strane).E ovako niko nece biti povredjen ni gay ppl ,ni policija ni "huligani"i to je ono najbolje u svemu .Mogu reci da je ovo mudar potez od strane organizatora ali posto su oni pokazali razumevanje za vecinu bilo bi lepo da i Vecina pokaze isto prema njima pa recimo da ima grad Beograd ponudi nesto mozda gay SAJAM to bi bilo bolje nego parada ,posto ta parada nije za nas koliko vidim ,zato sto Parade ima svuda na zapadu ,sto Srpski gayevi nebi napravili NESTO NOVO nesto po cemu bi bili poznati u celom svetu i cime bi se ponosili isto. GAY SAJAM ili gay FESTIVAL nije sve u paradi ako se "tamo" moze i nikom nesmeta mozda nasi gayevi mogu i "ovde" naci nesto sto nikom nesmeta.To je nekakvo moje misljenje.Sve u svemu treba im pomoci oko organizacije necega,neceg veceg i pokazati da nije bas da ih ljudi mrze,nego drugim ljudima smeta parada samo ,to bar vecini ,zato eto ideja GAY SAJAM ILI GAY FESTIVAL pa neka naprave nesto Svetski a znam da mogu.Tako da nije bas sve crno u zemlji Srbiji ipak su to NASI ljudi

1
(субота, 19. сеп 2009, 18:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Poruka svom narodu

Ne tražite više da putujete bez viza u Evropu jer ako nemate mentalni kapacitet da prihvatite evropske vrednosti, onda nista. Evropska Unija će nama mladima da ostane samo lep san.

одговори на коментар:
ZA" NE TRAZITE VIZE"

1
(субота, 19. сеп 2009, 18:56)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dragon

I tako se država pretvorila u Obraz, pokret 1389... Nema Ujedinjene Evrope, tamo gde se brani Nasa stvar, a izvrgavaju ruglu javne slobode i pravo da si drugaciji. Srbija vec deceniju fingira demokratiju i stiti one koje ne treba da stiti, od onih kojima je zaista zaštita potrebna. Gey nisam ali pokusavam da budem slobodan covek i misim svojom glavom.

Zmaj od Nocaja

1
(субота, 19. сеп 2009, 18:59)
sasa kg [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bedno

Mene je zaista sramota sto zivim u ovoj zemlji, strasno, nesposodna nam je drzava!

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Svakojakih li komentara

Pola ljudi kao da nisu ni citali ni slusali sta Dacic prica. Covek je lepo ponudio da se organizuje povorka gde oni mogu da garantuju sigurnost. Pa normalno je da je bolje da upozore ili da sprece nego da posle ratuju sa pola Beograda sto bi prouzrokovalo i brojne materijalne stete. Sama drzava je ravnodusna sto se tice povorke pa zato i tako reaguje. I ja sam za to da se izbore prava za sve i da svako ima pravo na svoje opredeljenje,ali organizatori se mnogo prave ludi i kao da su pali sa marsa pa ne znaju gde zive i da je na balkanu to jos skroz neprihvatljivo. Morace da sacekaju jos neke generacije da prodju sta da se radi jer ne moze 20% ljudi da promeni 80% koji su protiv homoseksualizma(verujem da je takav odnos),nije logicno.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:08)
Milorad Norveska_Srbija [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Svaka cast

Svaka cast ministre Dacicu. Vidise da covek voli svoju zemlju i ne zeli krvoprolice.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:30)
Admir Kopenhagen [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Svest

Cudi me kako jos u Srbiji nije sazrela svest da je Gay zivot priznat u svetu, nije greh biti homoseksualac ili lezbejka jer je to za mene normalno. Dok se secem raznim gradovima Evrope i sveta gde je taj zivot priznat i ljudi vole to, nazalost Srbiji treba dug put ka Evropskoj Uniji i Homofobiji da dodje na svoje noge.
Kada gledam Ljubljanu ili Amsterdam gdje se muskarac i muskarac ili zena i zena vode pod ruku znaci da tamo ima demokratije i niko ti prstom nece nista reci. To me raduje.
Dok smo mi Balkanci primitivan narod.
Admir.
Kopenhagen.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:41)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

......

Po meni ovo je razumno resenje. Ne zbog toga sto imam nesto protiv odrzavanja parade i same gej populacije, nego zbog huligana,navijaca i svih ostalih idiota ispranog mozga. Vidim da mnogi krivicu svaljuju na vladu, po meni ni vlada ni gej populacija nije problem nego upravo iskompleksirani idioti koji ne znaju sta u zivotu da rade. Tu su naravno i "hriscani", koji da to zapravo i jesu, ne bi razmisljali ovako, biti vernik ne znaci mrzeti druge ljude, zato i stavljam navodnike. Dok god u Srbiji budu ziveli ljudi koji nisu zavrsili proces evolucije, bicemo tu gde jesmo.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sta je ovo

Ovo je vrhunac svi koji su bili protiv setnje sad kao zale sto je otkazana i oni su ogorceni sto je nece biti
gde su sad te Palme i Velje ovo je zbilja drzava po njihovoj meri. Ziveli.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nista novo

Nisam ni osoba koja je protiv a ni za odrzavanje ovakvih skupova ali...nista novo..drzava postoji samo na papiru.. to je neki tigar od papira koji preti praznom puskom...

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Predala se drzava

Znaci ako siledzije sutra hoce da zatvore neku ulicu ili neku ustanovu iz bezbednosnih razloga drzava ce im to dozvoliti...

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:53)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Sramota za drzavu koja nema snage da svojim gradjanima obezbedi sigurnost. Nisam gay, imam dvoje dece doselio sam se pre koji mesec, ali imam prijatelje koji jesu. Ovo je sramota... Ovo je sramota... Znaci briga vas za ljude koji seku prste o njima niko nista ne pise, i one ljude koji su u Pionirskom parku strajkovali jer nemaju hleba, a ovde se protivite nekome ko seta i ko hoce da kaze da postoji. Sramotaaaaa....drzavo moja Srbijo. Osta ti zemlja seljaka na brdovitom Balkanu, i posle 1oo godina.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:55)
Sinisa [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Razum prevladao

Veoma pametna odluka nasih vlasti.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:55)
Marko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Beograd

Licno sam bez misljenja oko Povorke Ponosa, ali sam zestoko razocaran da je razlog njenog stop-a pretnja nasiljem. Narode, pogledajte oko sebe i shvatite u kakvom mi drustvo zivimo. Svake godine nam se zemlja smanjuje pod stranim silama, a nas saka jada nemoze da zivi zajedno bez nasilja i mrznje. Zapamtite da nama nije pravo ziveti u Srbiji vec je privilegija, za koju se mozemo zahvaliti nasim precima koji su ginuli za svaki hektar ove nase Srbije. Nas cilj treba biti da zivimo u jednoj solidnoj i cvrstoj drzavi, u kojoj svaki gradjanin moze da se oseca kod kuce, i to znaci da Srbin na Srbina nikad nebi smeao da digne ruku. Mogli bi svi da probamo da pruzimo ruku i pomognemo svojim sugradjanima. Slazem se da Gej-Prajd parada mozda nije najbolji nacin kroz koji da se postigne ravnopravnost u ovoj drzavi, ali budale po ovok drzavi nebi smele da dele svoju pravdu. Inace, mi se kao jedno drustvo i jedan narod mozemo oprostiti ideje da ce Srbija jednog dana biti bolja.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:56)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Oni

Oni koji su rusili i pretili su izgubili jer su homoseksualci dobili simpatije gradjana Srbije.

1
(субота, 19. сеп 2009, 19:59)
Василеја [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Одлично

мислим да је влада први пут показала професионалност са овим потезом

1
(субота, 19. сеп 2009, 20:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Odlična Odluka

Odlična odluka, i mislim da organizatorka greši uveliko kad tvrdi da je država kapitulirala nad ostalim građanima. Ova država ima odgovornost za 100% populacije, a ne samo za manifestacije homoseksualaca.

Ova manifestacije je izazvala knjav i ne popularnost među građanima čitavog grada. Ja vidim ovu manifestaciju jedino kao provokaciju većinu građana koji se ne slažu sa paradom.

Pored toga, parada je dovela u pitanje bezbednost svih očekivanih posetioca parade, i stim dovela do mogućeg ugroženja zdravlja većinu građana.

1
(субота, 19. сеп 2009, 20:24)
logika [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Razmisljanje

Ako drzava ne moze da zastiti svoje gradjane u okviru svoje teritorije kako ce onda zastiti Srbe na Kosmetu, sramota za drzavu sta radi i kako se ponasa prema svojim gradjanima, bicemo deo Evrope samo geografski i nikako drugacije, ovo je pokazalo koliko smo nekulturni i netolerantni prema pojedincima koji su manjina a koji su svuda oko nas i koji su deo drustva, koliko smo puni mrznje umesto razumevanja, koliko su ljudi primitivni jer im je prebijanje nekoga zadovoljstvo a samo zato sto je drugaciji od njih, koliko su ljudi zedni nasilja, umesto da pune skole, fakultete, uce, trude se da od sebe naprave zdravog, svesnog coveka zdravog razuma, oni pune ulice zbog nasilja, stadione ne zarad slave sporta vec zarad svog praznjenja u pogledu nasilnosti prema drugima, pljackanja, vulgarnosti, najbolji primer je mladic iz Francuske koga su pretukli navijaci ni iz kakvog razloga, odnosno ipak postoji razlog, bio je drugaciji od njih, bio je navijac protivnicke ekipe i zbog toga mu je zivot sada ugrozen, da li je to delo zdravog razuma, nije, niti ce ikada biti, a takva ce Srbija biti i ostati nezdrava, primitivna, nekulturna nazalost, koliko se svi ti busaju u Srpstvo i otadzbinu a svi gledaju da odu iz zemlje zarad boljeg zivota jer ovde ne mogu da budu placeni za svoj nerad i gluposti.

1
(субота, 19. сеп 2009, 20:27)
str8 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

Još jedan dokaz u prilog tvrdnji da je srpska Vlada licemerna. Nisam se za ovakvu demokratiju borila! Treba sada svi da izađemo na ulicu (kao devedesetih), pa da vidimo ko su ti huligani i koliko ih ima. Ne želim da živim u srpskoj Vajmarskoj Nemačkoj, a ovu državu ću napustiti pre nego što usledi ono nakon nje. Ja sam građanka sveta!

1
(субота, 19. сеп 2009, 20:37)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nobelovac

‘’Дуготрајно робовање и рђава управа могу толико збунити и унаказити схватање једног народа да здрав разум и прав суд њему отанчају и ослабе, да се потпуно извитопере. Такав поремећен народ не може више да разликује не само добро од зла, него и своју сопствену корист од очигледне штете.”
- Иво Андрић

1
(субота, 19. сеп 2009, 20:39)
Boris [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Odlična vest!!!

Da je parada održana, bilo bi ko zna koliko povređenih (pri tome verovatno i dosta policajaca). Onda bi neki mediji mogli da pričaju mesec dana kako smo nedemokratska država i fašisti. Pošto je preporučeno da se parada preseli na sigurnije mesto, gde verovatno neće biti incidenta, to im naravno ne odgovara, jer će na onom ogromnom platou 400-500 ljudi dovedenih iz svih Balkanskih državica izgledati smešno. Sada od preporuke da se parada preseli prave vest da je zabranjena! Na sajtu b92 je trenutno prava histerija, a vidim da je mnogo onih koji se "stide" i ovde ostavilo komentar. Pa super, neka se i dalje stide, ali Srbija nije ni V.Britanija, ni Francuska, ni po istorijskim okolnostima, ni po standardu, ni po događajima u proteklih 60 godina. Hrvati imaju već par godina ovu paradu, ali stiče se utisak da je kao i ovde to učinjeno na silu. Na jednog demonstranta dolazi 10 policajaca i mnogo više onih koji su protiv.

1
(субота, 19. сеп 2009, 20:40)
Ams [нерегистровани]
oпошаљи одговор

"Srbiji nije mesto u Evropskoj Uniji"

Ovo je naslov na zvanicnom websajtu federalnog udruzenja homoseksualaca u Holandiji COC Nederland.
Organizacija je aktivna i u Srbiji i smatra da je sramno sto je srpska vlada popustila pod pritiscima nacionalista "1389".
Sledeci koraci ce biti zahtev svim evropskim vladama da razmotri ovo pitanje prilikom odlucivanja o prijemu Srbije u EU.
http://www.coc.nl

1
(субота, 19. сеп 2009, 20:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Demokratija

I neko prica da u Srbiji ima demokratije!!! Ni D od demokratije. Vlada Srbije a najvise Ministarstvo unutrasnjih poslova nije u stanju da zastiti sve gradjane i nije u stanju da sprovedu mir i red. To je bio samo test EU da li ce nam ukinuti vize da li je ministarstvo unutrasnjih poslova toliko sposobna koliko se i hvali ... a na zalost nije jos dugo dugo...

1
(субота, 19. сеп 2009, 21:12)
schillgia [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Koliko nas to godina/decenija/vekova deli od savremenog drustva?

Pitam se da li cu doziveti (a 29 mi je) da na beogradskim ulicama vidim bar pola od parade koju pratim svake godine u San Francisku. Koliko je to vekova potrebno da Srbi prerastu homofobiju i pocnu da postuju drugacijost, ma kakva ona bila?

1
(субота, 19. сеп 2009, 22:02)
Snezana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bogu hvala

Srecna sam zbog odluke da se parada "ponosa" ne odrzi u nasem glavnom gradu.Pozdravljam pravo na razlicitost, ali, smatram da parade ove vrste, s obzirom da se odnose na nesto licno i neciju intimu, mogu, a ako i trebaju neka se odrzavaju u "njihovom" krugu. Licno, vise mi smeta licemerje u smislu, da moramo posto poto da se, pa cak i ovim ovde komentarima koje citam, dodvoravamo, udvaramo, "nekom tamo dmokratskom svetu". Licno ne verujem da ce ovaj moj komentar biti objavljen, mada nikoga ne vredjam, ne govorim "govorom mrznje", ali takodje sam svesna da nije stav "naprasne vecine", koja silno ima zelju da bude "IN" u "civilizovanom" svetu.
Ne mogu da se setim, neka me podseti neko, gde behu koreni civilizacije, da li u San Francisku, ili...? :)))

Pozdrav Snezana

1
(субота, 19. сеп 2009, 22:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Пустите ме да живим

Ово није капитулација државе већ права одлука да би се избегло насиље. Уосталом, у Русији су из истог разлога отказали поворку кроз центар Москве. Подржавам сексуалну оријентацију али не по цену разлупаног града због тврдоглавих из оба табора. Идите кући и волите се, не желим да знам ни за једне ни за друге.

1
(субота, 19. сеп 2009, 22:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Muka

E stvarno mi je muka od ovih koji kad god im se nesto ne svidi pocnu da kukakaju, ovo je propast Srbije, porede svoju drzvu sa mrtvackim kovcegom, prete: odoh ja odavde, ovde ne vredi vise ziveti... A sigurno jedanom broju njih u relativno poznim godina mama jos kuva rucak, ustaju ujutru u deset sati i prvo radno mesto im je kafic u kome ne mogu da se nadive politickom lideru koji bi "preuzme odgovornost" za sve poslove u drzavi - samo ne moze da predje cenzus u Zemunu i jos jedno stotinak opstina u Srbiji.
A sto se tice gej populacije oni su dobro iskoristili medijski prostor i otvorili raspravu o svojim pravima. Treba samo da ostanu na tom kursu i stvari ce se, korak po korak promeniti.

1
(субота, 19. сеп 2009, 23:17)
Aleksandar [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Iz supljeg u prazno

Kritikujemo ministarstvo unutrasnjih poslova, kritikujemo i gej alijansu, a ne kritikujemo sami sebe!!! Smatram da je to glavni problem u celoj ovoj prici. Koliko god MUP da dobro obezbedi mesto na kome ce oni paradirati, nikad ne mogu da garantuju njihovu bezbednost.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 00:10)
Jasmina [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Skretanje paznje

Bas me briga i za paradu, i za huligane, ovo je samo jos jedan nacin da nas mediji i vlast zamajavaju. Umesto da se bave pravim problemima, ekonomijom koje nema... oni nam ispiraju mozak paradama, hoce li biti ili ne.... BAS ME BRIGA!!!!!!!!!!!!!

одговори на коментар:
Demanti
Kavo licemerje!

1
(недеља, 20. сеп 2009, 00:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kavo licemerje!

A koji su to pravi problemi, ako ne unapredjivanje demokratije, borba protiv nasilja, zivot SVIH - ama bas SVIH - ljudi i bez ugrozavanja bilo kakvih prava (sloboda izjasnjavanja, okupljanja...) ....? To su pravi problemi iz kojih onda sve proistice, pa i ekonomija. Znaci sloboda rada, pa putovanja.... itd., itd. A ova Povorka ponosa je ukazivala na sve to, samo sto mi necemo da shvatimo sustinu. I dalje vazi ono: Ne talasaj da nam ne bude gore.
A gore ne moze da bude. Nikako.
A koliko je samo licemerja u floskuli: "Nemam nista protiv gej populacije i Povorke, ali (medjutim)..." i: "Nisam gej, ali (medjutim)..."
Plasite li se sta ce vam reci (ako vam prepoznaju komentar) rodjaci i prijatelji?
Najzad, moram li biti Crnac, da bi bio protiv aparthejda i rasne diskriminacije?
Aferim, Srbijo.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 01:14)
Dejan sa Vracara [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Molba

Bez obzira na vrlo ,,zabrinjavajucu,, situaciju u drzavi koju prouzrokuju razne interesne grupe koje se interesuju za nebitnost, sutra cu gledati finale protiv spanije i razmisljati o interesantnosti zlatne ili srebrne medalje. Kad na doceku budem slavio, molim interesne grupe da se sklone sa ulica da ja mogu slobodno da mislim o savrsenstvu sadasnje i buduce srpske kosarke. Hvala na razumevanju i laku noc.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 01:15)
Mokrogorac [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Demanti

Samo da odgovorim jednom koji je rekao da bi na to jpardi bilo paljenje zastave.
NIJE ISTINA!
Upućen sam u zbivanja i svih dvadesetak organizacija kažu da je to podmetačina.

Neki tip se na fejsbuku predstavio kao gej, otvorio lažan profil i lažnu grupu podrške i 2 dana pred paradu poslao pismo svim novinama kako će njegova fejsgrupa da zapali zastavu Srbije u znak protesta zbog diskriminacije.

Ja sam bio član te grupe i niko nikog nije konsultovao. Gejevi su se jednostavno nasukali na podmetačinu.
Huliganima je podmetačina trebala da bi podigli homofobiju na još veći nivo.

Nijedna od organizacija učesnica nije planirala da pali zastavu. Imate sajtove svih organizacija pa proverite.
Neverovatno kakve se pidmetačine rade samo da bi se još više uništili ljudi, koji nisu krivi što su rođeni drugačiji i koji samo žele javnim skupom da pokažu na svoje postojojanje. A životu su im verujte teški.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 02:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ocekivano skandalozno

Pozdravljam jucerasnji nastup gospodina Zorana Dragisica.
Nek se ugledaju na SAD iz 1963, gde je, po naredjenju Vasingtonske administracije, citava brigada Nacionalne garde vodila dvoje crnaca na upis na Univerzitet u Alabami, cak uprkos direktnom otporu i samog guvernera Alabame, drzavne i gradske policije. Tako se sprovode ljudska prava ! A o tome da je na komunistickoj i jednopartijskoj Kubi, u Havani ove godine odrzana gej parada, koju je predvodila licno cerka predsednika Raula Kastra, sramota je u ovoj situaciji i govoriti !

одговори на коментар:
ugledajte se na USA?

1
(недеља, 20. сеп 2009, 02:26)
Hriscanin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pozdravljam odluku!

Potpuno podrzavam odluku da se "parada" ne odrzi.
Hvala dragom Bogu, ima jos pametnih ljudi.
Pozdrav iz Kanade!

1
(недеља, 20. сеп 2009, 07:51)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

a vi ste mirni?

Ja zivim u Teksasu i ovde se ne odrzavaju gay parade, i ne verujem da ce da se ikada odrze, jer su rizicne za javni red i mir.
Americke vlasti znaju sta rade. Srbija je uradila isto sto Teksas radi godinama, sta je tu cudno, cega ima drzava da se stidi ako stiti svoje gradjane?
Srbija je uradila isto sto i 80% americkih dsrzava radi, i sta je tu cudno?
Da vas podsetim Amerika je najdemokratija zewmlja na svetu. Tako da Dejane koji bi da odes iz zenlje, evo pozivam te u Teskas. Izvoli u demokratiju.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 07:55)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Demokratija?

O kojoj ti demokratiji pricas? Srbija je u redu sa demokratijom. U Americi do 1998 do slucaja Pleasy vs Frrguson, policija je mogla da uhapsi dva homoseksualaca i da ih strpa u zatvor. Gay parada ima u 3, 4 drzave.
Svaka normalna, i savesna drzava brine da se ne dogodi sukob medju gradjanima, pa i Srbija kao i Amerika. TO nije slom demokratije nego dokaz da u drzavi postoji ZAKON, koji ce te i ako vam se ne svidja morati da posujete.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 07:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nikad u E.U?

Nikada u E. U. zbog toga styo nije odrzana gay parada? O cemu ti covece pricas? Kakve pa veze ima ta mnifestacija sa Evropskom Unijom? Mesas babe i zabe...
Srbija ce u Evrospsku Uniju kada ispuni ekoniomsku i politicku stabilnost. Kakva gay parada? Svasta... Nemam protic homoseksualaca ama bas nista, ali ne mogu da citam ovakve nonsens vise.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 08:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

za Jovanu

Ja sam sigurna u svoju seksualnost, nisam homofob, ali ne podrzavam gay paradu.
Znam da vas ima, najbolji drug mi je gay, i on se ne slaze sa paradom.
Ama niko vas ne dira. Postali ste mnogo napani i nasilni, smirite se malo.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 08:11)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

za Jovana Mirkovica iz Amrerike

Jovane u kojoj drzavi americkoj zivis?
Komentar ti nije na mestu. Ja zivim u Americi i znam da se parade odrzavaju samo u 3,4 najvise 5 drzava, a znas li koliko Amerika ima drzava?
Je l si ti iz Ajove, Masacusetsa, odakle si?
Ja ne razumem sta pricas.
Pozdrav iz TX-a.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 08:40)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

opet za Brash

Boze, kako si ti nasilan, vredjas, zsoves ljude krticama?
Sta ti je? Pa ko ti brani da budes gay? Ja nemem nista protiv tebe, ali bih te zaoblazila da mi ne razbijes glavu u besu jer sam straight.'
Ja to vama nikada ne bih uradila Sram te bilo za ovakve niske i bezobrazne komentare. Bas si necivilizovan.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 08:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ZA" NE TRAZITE VIZE"

Mentalni kapacitet? Pobogu, ja sam clan "Mensa"-e i protiv gay parade.
Zivim u Americi, Srbin sam, doktor nauka, i ti pricas o necijem mentalnom kapacitetu samo zato sto neko ima drukcije misljenje od tebe?
Da li si ti tolerantna i da li je tvoj kapacitet na nivou kad kategorises ljude u mentalno subordinant zbog toga sto ne misle kao ti?
Kakve veze pa gay parada ima sa Evropskom Unijom? Svasta...Nonsens,...

1
(недеља, 20. сеп 2009, 09:03)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ugledajte se na USA?

Pa zasto mi ti pricas o borbi i marsu crnaca?
Kakve veze ima rasa sa seksualnom orijentacijom?
Ja zivim u USA, i nemoj da mi pricate da ovde ima gej parada svuda.
Dodjite pa je odrzite.
Meni nije poznagto da je to dozvoljeno. U nekoliko drzava da, ui vecini ne.'
Bravo za srpsku vlast. Ucite od Amerike demokratiju, tako treba.

1
(недеља, 20. сеп 2009, 09:51)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bolje je ovako

Posle bi se danima pricalo o balkanskom primitivizmu

1
1