субота, 26. мај 2012. | Изаберите писмо: Latinica



 

Насловна > Вести > Свет > Ширење НАТО, претња за Русију

субота, 06. феб 2010, 09:36 -> 14:36

Ширење НАТО, претња за Русију

Кремљ одобрио нову војну доктрину којом се ширење НАТО-а и амерички план да у Европи постави антиракетне системе сматра националном претњом. Нова доктрина не одражава реалност, тврди генерални секретар Алијансе Анедерс Фог Расмунсен.

Повратак на вест

коментари број коментара 21 | cwпошаљи коментар
(субота, 06. феб 2010, 10:53)
lala [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zar je samo to pretnja svetskom miru

Da li se u svetu iko bavi stvarnim problemom mira ili se mir i zabrinutost koriste samo za licne ciljeve, licno bogacenje i bolji zivot.Dzon vejn(da ne kazem kauboji) sa pistoljem i raznom pokvarenoscu (je)su unistili indijance, acteke, inke, maje, srbe.
Kakomoze da jedan politicar u bilo kojoj zemlji sveta da prica o brizi za svet i covecanstvo ako za svoj rad zahteva stotine hiljada dolara plate , honorara, privilegija dok haiti, afrika.. gladuju.
Neka normalnu zadrze zaradu i ostatak daju humanitarno.
Dokle ce Rusija da cuti i sklanja se raznim briznicima koji na desetine hiljada kilometara idu da stite svoje nacionalne interese i da svima popuju.
I pa nema Rusija samo nuklearno oruzje i samo skoro pokazani SUHOJ.Zasto Rusija ne napravi svoj TV kanal HISTORI da secuju i druge verzije svetske istorije, brige i nauke

1
(субота, 06. феб 2010, 11:32)
Владимир [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Напоље

Са којим правом Америка хоће да поставља ракете у Европи и то још источној. Русија, Кина, Индија, Јапан сигурно неће тек тако лансирати ракете на САД а муслиманске земље немају такве ракете да угрозе САД. Они су под изговором нуклеарног програма окупирали Ирак и Авганистан и сад су те државе постале америчке колоније. Американцима би требало бити забрањено свако деловање на европском тлу, а ЕУ је основана са циљем да се надмеће са Америком али и они су постали америчка колонија и нас нема више нико да заштити.

1
(субота, 06. феб 2010, 13:08)
Михаил Россия [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Россия и НАТО. игра мускулами

Krajem 19 stoleca ruski car Aleksandar III kazao: "Rusija ima samo dva saveznika, to su armija i flota". Bez jake vojske i flota Rusiji vec odavno nije bi bilo na mapi sveta.
Ako, po recima Rasmusena NATO nije pretnja Rusiji, onda zasto postoji ova organizacija, koja bila osnivana u 1949 sa jednim ciljom, vojna borba protiv SSSR-a? Zasto pocetkom 90-tih, kada se raspao Sovjetski Savez ova organizacija nije raspustila? Zasto vojni bazi ove organizacije sire sve blize nasima granicima? Da li radi borbe protiv terorizma na Bliskom Istoku ili radi prosirenja "demokratiji"? Glupost! Cilj ostao isti, sta je bio u 1949 godini - borba protiv SSSR-a odnosno Rusiji. A to se znaci da nasa vojna doktrina potpuno odgovara izazovima danasnjeg dana i da mi nemame nikakve iluzije odnosno NATO saveza i protivoraketnog stita u Istocnoj Evropi, usmerenog ne protiv mificnih iranskih raketa, a protiv realnih ruskih raketa.
Sta se tice ruskoj svetskoj televiziji, koja bi irazivala tacku gledista Moskve na desavanja u svetu, ima na engleskom jeziku Russia Today, na ruskom RTR-planeta, a takodje radiostanica Glas Rusiji na srpskom jeziku. I sve je to ima i na internetu. Nema vise danas tacke gledista samo Zapada,mozemo da izaberimo danas.
Srdacan pozdrav gledaocima RTS-a iz Peterburga ot Mihaila!

1
(субота, 06. феб 2010, 13:10)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nato

nato od svog osnivanja ima za cilj razbijanje SSSR i sada Rusije, vasravski pakt vise ne postoji, Nato treba rasformirati pod hitno, jer je pretnja po svetsku bezbednost, ne znam kada ce evropa da se dozove pameti da ne bude jeftino topovsko meso amerikancima, te rakete su potpuno bespotrebne i klasicna su provokacija i opkoljavanje Rusije, zato ce i biti za Rusiju legitiman vojni cilj.

1
(субота, 06. феб 2010, 13:32)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Rakete

Ja se samo nadam da kada ruske balisticke rakete koje ce imati za cilj unistavanje stita u Rumuniji, budu konvencionalne kako nebismo mi koji smo u komsiluku snosili posledice americke ludosti.

1
(субота, 06. феб 2010, 13:50)
Михаил Россия [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Противоракеты

Ako bi, ne daj Boze, poceo bi rat izmedju NATO i Rusiji, i ako bi, ne daj Boze, doslo bi do lansiranja raketa i protivoraketa nad Istocnom Evropom, strahujem da bilo bi to lose svima, ne samo Rumunima, a Srbima i Madjarima i drugima, zbog toga, da ako protivoraketa pogodi raketu, njeni djelovi se razlete se na veliki prosor u nekoliko stotina kilometara, a ako bi, ne daj Boze, ova raketa bi bila sa nuklernim glavom? Posledici bi bili katastrofalni za svih!
Boze, sacuvaj nas u miru!

1
(субота, 06. феб 2010, 13:53)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

"Great American Nation", rekli bi Amerikanci

Kad samo pomislim da Amerikanci u vojsci pevaju onu svoju čuvenu "God bless America", pitam se da li zaista veruju u to što pevaju? Da li zaista veruju da Bog treba da blagoslovi zemlju koja želi da pokori svet i napravi ga po svojoj volji? Da li Bog treba da blagoslovi zemlju čiji vojnici idu u tuđe zemlje, ubijaju civile i uništavaju imovinu? Zašto ne ostave Evropu i evropske zemlje na miru? I neko će možda ponovo reći u duhu one američke patriotske pesme "I'm proud to be an American where at least I know I'm free". Ali Amerikanci tu slobodu ne grade na odbrani svoje zemlje, već na napadu na druge i mešanju u njihov suverenitet. Patnje malih naroda i interesi malih država njih ne zanimaju, već isključivo američki geostrateški interesi i što više novca. I to je američka demokratija...

1
(субота, 06. феб 2010, 13:53)
jakša [нерегистровани]
oпошаљи одговор

rusija - nato

nas su mučili turci, otomansko carstvo, prvi svetski rat, bombardovali nas nemci, napadali i mučili madjari talijani bugari, setite se samo koliko srba je završilo u dunavu i da ne spominjem tu grozotu. bombardovali nas amerikanci, i šta sad? nevredi tražiti razloge, fakta su takva a mi smo uvek prvi povolili i podali ruku izmirenja. Zašto nisu nemci u srbiji gastarbajteri već mi kod njih? Dole neko piše da treba da se ponovo složi varšavski pakt, neka ide i neka pita poljake, čehe, madjare ili istočne nemce, poslali bi ga u m......., šta su nnama russi i kada pomogli, nikad i jedino što nas drži je pravoslavstvo. Nema više ratova i nato nije opasno, sve to je danas bussines i politika finansnijskih prioriteta jer BOGAT POJEDINAC BOGATO DRUŠTVO!!! srbijo otvori oči i bori se protiv zla domaćega a ostalo će doći samo.

1
(субота, 06. феб 2010, 15:02)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

NN-Srbin

Ja ne verujem u ove provokacije.To NATO hoce da proveri Ruse dali su spremni, ukoliko se to desi,da i oni postave nuklearke i protiv raketni sistem u Srbiju.

1
(субота, 06. феб 2010, 15:10)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Rat je neizbezan!

Rat Rusije za prezivljavanje je neizbezan zato sto se cela politika zapada zasniva na expanzionizmu a to je i priroda te vrste kapitalizma.
Rusija nece biti napadnuta direktno od NATO ali ce se razne frakcije i "Cecenije" ohrabrivati kako bi nasto veci konflikt na teritoriji Rusije u koji Amerikanci nisu direktno umesani. a onda ce doci NATO da 'smiri' taj sukob. Jedini razlog sto se to jos nije desilo je Iraq i Afganistan.
Dakle Rusiji ostaje jedino da preti nuklearnim oruzjem koje moze ispaliti samo na svoju teritoriju i to je to.
Rusija propusta jednu za drugom sansu da se sacuva i prva sansa joj je bila Srbija/YU. Tu je odigrala pasivnu i kukavicku ulogu pod firmom 'imamo mi svojih problema' i zaista ce imati sve vise 'svojih problema'.

1
(субота, 06. феб 2010, 15:22)
Marko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Omoca

Jaksa nisi u pravu da nema vise ratova.Daj Boze da je tako,ali nije.
Mnogo si naivan,i svi drugi sto misle kao ti.
Plan je takav krenulo je od Rusije i na Rusiji treba da se zavrsi.Ulozena su velika sredstva,Rusija je ogromna zemlja i tu su isto tako ogromna bogastva,Amerika to hoce i na dobrome su putu. Rusi su svesni da im se omoca steze mnogo kasne a vremena sve manje.
Zapad i Amerika su nemilosrdni kada je interes u pitanju nema koliko kosta nego po svaku cenu.
Rusija ima sanse ali se bojim da neznaju i da su neodlucni.
Ako shvatate nasto mislim.

1
(субота, 06. феб 2010, 16:06)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Boki Moravac

Ocigledno je da se NATO tj.SAD polako primicu granicama Rusije i da prave obruc oko nje.Iz tih razloga hoce i Srbiju da gurnu u NATO kako bi sve bilo cisto do Ruskih granica.U Boki Kotorskoj imaju luku za svoju setu flotu,postavljaju raketni stit,opkolili su Rusiju itd itd. tako da je i obicnom laiku jasno da nemaju dobre namere sto se tice Rusije i njenih prirodnih bogatstava-pitka voda,nafta ,rude ,sume itd. koje Amerika zeli da prigrabi jer kad tad ce to proglasiti za svoje nacionalne interese.Dakle Rusi to treba sto pre da preseku da kasnije nebi bilo kasno.

1
(субота, 06. феб 2010, 16:43)
Runjo[caveman] [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Problem

Problem je u tome sto mnogi Rusiju ne shvacaju ozbiljno,kad shvate bice kasno.

1
(субота, 06. феб 2010, 17:16)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Mir, mir i samo mir!

Rat nikada nikome nije dobrodosao i zato molim Boga, da prestanu ratovi, da se covecanstvo opameti, radi buducnosti nasse dece da zivimo u slozi i miru.

1
(субота, 06. феб 2010, 17:35)
Drago [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Rusija-NATO

Svaka cast slazem se sa vama!

1
(субота, 06. феб 2010, 17:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bilo kako bilo

sve se svodi na buduci konflikt izmedju Kine i Amerike.

1
(субота, 06. феб 2010, 19:04)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Russia vs. America

Pregaziće ih Rusi!

1
(субота, 06. феб 2010, 19:28)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

jako bih voleo

ali nazalost ...tesko....

1
(субота, 06. феб 2010, 22:29)
Igor Gavran [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Saveznica Rusije

"Srbija ako hoce da bude saveznica Rusije" ... ha ha ha. Jadan je onaj kome su Rusi saveznici. Oni nisu mrdnuli prstom da pomognu Srbiji kad nam je bilo najteze. Jedino na cemu su jaki to su reci i recenice. Mnogo nam je bolje da nismo Ruski saveznici, muka mi je vise od kaznjavanja "ruskih saveznika"

1
(недеља, 07. феб 2010, 06:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

neutralnost

pa ljudi pa bas zato i treba srbija da ostane vojno neutralna zemlja i da tako sacuva glavu...
pozdrav

1
(понедељак, 08. феб 2010, 01:39)
Русофил© [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Јака реч

Сигурни сте? Или је то емотивни став? Могу они додуше једном јаком реченицом да нас добро тресну и покопају. Нпр.: " Данас је Русија признала независно Косово и успоставиће дипломатске односе са Приштином"
А могу да нас третирају и као легитимни циљ ако уђемо у НАТО а НАТО настави да чачка мечку. Не би се ни пајалицом покупили. Што се тиче мрдања прстом, вероватно мислите на 99, урадили су и више него су могли какви су онда били. Није добро ни ругати им се а још мање потцењивати их. Неки су то скупо платили а неки верују да ће проћи јевтиније а дебело греше јер не читају историју.

1
1