субота, 26. мај 2012. | Изаберите писмо: Latinica



 

Насловна > Вести > Хроника > Још непознати детаљи смрти Ксеније и Филипа

среда, 17. мар 2010, 08:15 -> 18:55

Још непознати детаљи смрти Ксеније и Филипа

Синоћ су у Београду пронађена беживотна тела певачице Ксеније Пајчин и манекена Филипа Каписоде. Претпоставља се да је Каписода убио Ксенију пуцајући јој у главу, а потом извршио самоубиство. Пајчинова и Каписода расправљали су се и пре неколико дана.

Повратак на вест

коментари број коментара 153 | cwпошаљи коментар
(среда, 17. мар 2010, 09:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Marry

Strasno....
Svako ko misli da poseduje slobodu,osecanja ...pogled voljene osobe...treba da se zapita STA TO SAMNOM NIJE U REDU?
Saucesce porodicama...
Preveliki pritisak javnosti...je nosio ovaj par....
Tuzno za mladost i lepotu...

1
(среда, 17. мар 2010, 09:11)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

Tragedija. saucesce porodici, sta jos reci. bili su tako mladi i puni zivota...

1
(среда, 17. мар 2010, 09:17)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

eh

Tragicno je sto je ljubav presla u neke druge oblike.Katastrofa,koliko ljudi ne cene vrednost ljudskog zivota i licne slobode.Saucesce porodicama.

1
(среда, 17. мар 2010, 09:21)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Otvorite oči i um

Ne radi se tu o pritisku javnosti, nego verovatno o problemima koje je imao ovaj momak, koji je odlučio da oduzme život, pre svega, drugoj osobi, a i sebi. Nažalost, Ksenija nije shvatila ozbiljno ili nije uspela da se "izbori" s njim, a borila se već neko vreme. Nažalost, završilo se ovako.

1
(среда, 17. мар 2010, 09:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragicno

Strasno videti dva mlada zivota izgubljena

Jos ljudi ne shvataju da se silom i pistoljima ne resavaju nikakvi problemi

1
(среда, 17. мар 2010, 09:33)
zagi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

strasno

1
(среда, 17. мар 2010, 09:34)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

re:tragicno

Tragicno jeste,ali otkud im pistolj?!Cemu to?Kapisoda imao tek dvadesetdve godine!Sa kojim obrazlozenjem je posedovao pistolj?

1
(среда, 17. мар 2010, 09:37)
Mostar [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Saucesce

Ne mogu reci da sam voljela njene pjesme ili poznavala njegov rad jer me njihov stil zaista nije interesovao, ali kao i svi ostali po novinama sam vidjala i citala o njihovom zivotu, tako kad sam saznala ovu vijest naprosto sam pomislila da je neukusna sala, a onda vidim da na zalost nije.
Mi mozemo samo da nagadjamo sta se zapravo desilo, jer pravu istinu samo zna ovo dvoje nesrecnih ljudi i nazalost ponijece je prerano u grob.
Ko god da je "kriv" radi nekog postovanja prema, vjerujem, veoma potresenim clanovima familije i prijateljima ne treba nikoga kriviti vec kazite onako po nashki "Boze Sacuvaj", pozelite im laku crnu zemlju i da tamo negdje pronadju svoj mir koji ocigledno ovdje nisu imali.
Neka im je dragi Bog na pomoci. Familijama iskreno saucesce.

1
(среда, 17. мар 2010, 09:39)
srbin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

užas

Užas, stvarno, ne mogu da zamislim jednog od njih dvoje kako ubije drugu osobu...
A majci je sad sigurno najteže, još kada se doda da ih je ona našla mrtve...
UŽAS

1
(среда, 17. мар 2010, 09:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalost

Stvarno mi je zao, naje trebalo bas tako da se zavrsi smrcu dvoje mladih, lepih i talentovanih ljudi. Porodice tragicno nastradalih primi te moje iskreno saucesce.

1
(среда, 17. мар 2010, 09:46)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

uzas

ne mogu da verujem ... zar je moguce....moja ksenija koju sam toliko volela ..... onako ludu i vrckastu...pocivaj te u miru a porodicama saucesce...jako mi je zao...sta reci..uzas .. tragedija ...strasno...

1
(среда, 17. мар 2010, 10:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Strasno

Boze da li je moguce da je postala praksa da se problemi resavaju na ovako brutalan nacin ,sta god da se desilo niko ne zasluzuje da ovako nastrada. znamo je ceo zivot preko medija bas mi je zao ,zar ljudski zivot vise nista ne vredi? MOJE NAJISKRENIJE SAUCESCE KSENIJINOJ PORODICI!!!

1
(среда, 17. мар 2010, 10:08)
danijel12345 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

joj bas mi je zao i ako nisam dovoljno poznavao ksenijine pesme dovoljno sam slusao o njoj iz sveta poznatih.ljudi i ako je neko nije voleo morate priznati da vam je zao.zasto je zivot tako surov i odnosi one dobro i one nevine.neka pociva u miru i ona i filip.moje iskreno saucesce porodici pajcin.
sa razumevanjem danijel cupac.
hvala

1
(среда, 17. мар 2010, 10:12)
Neobicna [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zar je moralo bas tako...

Cuti takvu vest, a ostati miran i ne zamisliti se nad zivotom, je jako tesko. Dva mlada zivota, kojih vise nema... njihove familije koje ostaju sa vecitim bolom. Tesko je i zamisliti, sta nekoga na takvo delo moze podstaknuti. Tesko je zamisliti, a desilo se...
Zaista velika tragedija i gubitak...

1
(среда, 17. мар 2010, 10:15)
Nina [нерегистровани]
oпошаљи одговор

:(((((((

Ovo je strasno,jos uvek ne mogu da verujem.Za sve postoji resenje,nije bas ovako moralo da bude.Iskreno saucesce porodicama :(((

1
(среда, 17. мар 2010, 10:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sucesce

sta da se kaze...strasno i zalosno sto je moralo na takav nacin da se zavrsi jedna ljubav...

1
(среда, 17. мар 2010, 10:35)
olja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

;(

Beskrajno tuzno ,cin koji ostavlja bez daha!!!Zao mi je , opisati ne mogu koliko mi je zao sto su dve sjajne osobe zavrsile na ovaj nacin,,,U najljepsim godinama ,sa talentima,mladoscu i ljepotom ,,,zasluzivali su da odsanjaju svoje snove na javi,,a sada ih nema,sve su odnijeli sa sobom!!!Neka im je laka crna zemlja i vjecna im slava i hvala,a sada najranjivijim njihovim porodicama moje najiskrenije saucesce!!!I dok ovo pisem suze mi idu,,,

1
(среда, 17. мар 2010, 10:38)
milos mito [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalosno

zalosno je i velika tragedija sto se ovakva ljubav pretvorila u ubistvo ljudi ne razumeju sta je zivot sucesce porodici pajcin i kapisodi

1
(среда, 17. мар 2010, 10:43)
Ana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ljubomora

Ljubomora je bolest,i treba je leciti...ovo nije prvi slucaj ali je privukao paznju... Tragedija i uzas...Dva mlada zivota se ugasilo..

1
(среда, 17. мар 2010, 10:44)
milos lebane [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalosno

Tragicno je sto je ljubav presla u neke druge oblike.Katastrofa,koliko ljudi ne cene vrednost ljudskog zivota i licne slobode.Saucesce porodicama

1
(среда, 17. мар 2010, 10:47)
anonymous 17 mart [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno svetlana reg.

dokle mi mladi vise da stradamo u ovakvim stvarima. zar je moralo da se zavrsi rasprava fiipa kapisode i ksenije pajcin smrcu pistoljima njihovi zivoti ako nije mogla veza da opstane mogli da se rastanu kao prijatelji. nisam njen fan.iskreno saucesce porodicama kapisodi i pajcin

1
(среда, 17. мар 2010, 10:52)
? [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zalosno

Strasno bila je dobra pevacica i dobar covek nije lepo sto je tako zavrsila. saucesce njihovim porodicama

1
(среда, 17. мар 2010, 10:55)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zivot

nemam komentar.samo zelim da izjavim saucesce.

1
(среда, 17. мар 2010, 10:59)
aca bg [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Jako potresno

Sada ne treba ništa pričati i biti pametan, ali ubiti nekog, pa presuditi sebi to je jako, jako neljudski...

1
(среда, 17. мар 2010, 11:01)
ljubav [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ljubav i mrznja

dali je ovo ljubav ili sta vec to mi neznamo al oni su znali. covek ni nezna sa kim zivi niti da je voljen. saucesce porodicama

1
(среда, 17. мар 2010, 11:02)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragicni kraj jedne ljubavi

Citajuci i gledajuci sve ove naslove i slike po novinama i vestim, ovo dvoje mladih ljudi, prosto coveku zastane dah...Tako mladi, lepi, uspesni covek bi pomislio savrsenstvo ali na kraju se desi tolika tragedija!
Saucesce porodicama

1
(среда, 17. мар 2010, 11:02)
Luna [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tragican kraj jedne mladosti

U prvom trenutku kada sam procitala poruku pomislila sam da se neko sali sa mnom, ali kada sam upalila televizor shvatila sam da se tragedija zaista dogodila, neverica, suze...bila mi je draga, kao osoba pre svega puna zivota pozitivne energije...emotivna...prelepa...

Mnogo toga je trenutno u mojim mislima, ali mogu samo reci da mi je zao, zaista. Moje saucesce porodicama...

1
(среда, 17. мар 2010, 12:53)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ljubomora

ljubomora je veoma ruzna i opaka bolest!!!!!!!!!!!!

1
(среда, 17. мар 2010, 13:04)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tragedija

Mogu samo da kazem da je velika tragedija jer su mladi oboje.
Izgleda da nisu mogli zajedno, a jos manje jedno bez drugog.
Saucesce porodicama Kapisoda i Pajcin.

1
(среда, 17. мар 2010, 13:04)
emi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zzzzz

mnogu mi e zao...strasno

1
(среда, 17. мар 2010, 13:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalost je velika

Ovo je strasno za tako mlade ljude.Saosecam veliki bol porodici Pajcin.

1
(среда, 17. мар 2010, 13:15)
anonymous svetl. reg. [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalosno 17 mart

nemam sta da kazem

1
(среда, 17. мар 2010, 13:18)
Ninic [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno!!!

Veoma mi je zao ovo dvoje mladih ljudi.Ona je bila bas mila,neka imaju mir i spokoj i neka im bude sve oprosteno....

1
(среда, 17. мар 2010, 13:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragicno

Jako mi je zao sto vise nema Ksenije,nedostajace mi njen osmeh.Nije zasluzila da ovako zavrsi zivot.Iskreno saucesce porodici Pajcin.

1
(среда, 17. мар 2010, 13:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

:(

Zalosti! Ne mogu da verujem! Tragedija za sve,za njene fanove,a i za one koji je nisu bas voleli! Nazalost,nisam bila neki fan Ksenije,ali mi je jako zao...:( Iskreno saucesce porodicama!

:(

1
(среда, 17. мар 2010, 13:25)
senka [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strašno

Žao mi je i Ksenije i Filipa i njihovih porodica.Motiv bi kako se pretpostavlja mogao biti ljubomora.Pitam se da li su prijatelji mogli učiniti više u celoj situaciji i da li je razlaz , ipak, mogao da se desi bez ovakvih posledica.Kamo sreće da se nisu mirili posle one prošlogodišnje svadje, nego da je svak od njih krenuo svojim putem.Eh, šta bi bilo da je bilo, žao mi ih pa pokušavam da nadjem neke reči utehe.

1
(среда, 17. мар 2010, 13:28)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

katastrofa

Saucesce porodicama.Katastrofa za dva mlada zivota i tako lepe ljude.Da li je moguce da neko nemoze da prihvati raskid i uradi ovako nesto-uzas.Mada mislim da razlika u godinama je velika-zena starija od muskarca 10 godina-uzas...A i mislim da na nama nije da sudimo sta je bilo ,a i istraga jos uvek nije zavrsena-da li je ubistvo i samoubistvo ili da nije nesto drugo po sredi!!!Zalosno i velika tragedija!

1
(среда, 17. мар 2010, 13:29)
Lilly [нерегистровани]
oпошаљи одговор

RIP

Zaista strasno ne mogu da verujem, tako su bili mladi i puni zivota. Eto covek nikad nezna sta ga ceka...Iskreno saucesce njihovim porodicama i neka im je laka zemlja. Pocivajte u miru.

1
(среда, 17. мар 2010, 13:38)
bms [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bas zalosno!

dusa me zabolela kada sam sinoc cula ovu tragicnu vest! Samo njih dvoje ce sa sobom odneti tajnu ovog tuznog dogadjaja! Katastrofalno je shvatanje da neko sa oduzimanjem zivota misli da moze resiti probleme! Najiskrenije saucesce njihovim porodicama!

1
(среда, 17. мар 2010, 13:46)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

gram

Molim Vas da u buduce da li, ne znamo i ne zna pisete odvojeno kao u prilozenom.

1
(среда, 17. мар 2010, 13:51)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

saucesce

saucesce porodicama sta reci covek ostaje bez reci strasno

1
(среда, 17. мар 2010, 14:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tuzno..

Jako tuzna vest..Iskreno saucesce porodicama i prijateljima ovo dvoje mladih ljudi.Suvisno je sada pricati o tome ko je kriv i zasto,jer oba zivota su nazalost prekinuta.Obe familije su u velikom bolu..Zao mi ih je oboje,i njihovih porodica i familija,zbog bola koji su doziveli.

1
(среда, 17. мар 2010, 14:11)
montenegrin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

fico i xenia zauvjek u nasim srcima..
:((
porodicama iskreno saucesce :((
tuzan, zaista tuzan kraj!!

1
(среда, 17. мар 2010, 14:17)
Srpska Lady Gaga [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Strahota...

Никада нећу прихватити да је он урадио ово , он је једно здраво и весело дете , без порока колико је мени знано.Ако је љубав порок онда нико од нас живот није заслузжио.Нико на овом свету нема права да узме тудји а ни свој живот , то није хрисћански..Та веза била је стресна , накарадна од самог почетка , много чудна и нико жив ја верујем није полагао наду у њу..Јадна та мајка , и његова и њена ...они никада неце заборавити, жалосно били су млади...
Невероватно је страсно да пуцанј који се како наводе чуо у 16.30 нико није пријавио полицији. нико није звао хитну , а те исте комшије су знале да се свађају и туку и редовно звале полоцију , како медији наводе..Како нико не наведе зашто их у 16.30 нису звали , можда би данас још били живи...Жалосно...

1
(среда, 17. мар 2010, 14:18)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

:(

naj pozitivanata licnost na balkanot .......GOLEMA ZAGUBA ZA SITE NAS socustvo DO f-ja PAJCIN

1
(среда, 17. мар 2010, 14:20)
jeca [нерегистровани]
oпошаљи одговор

beograd

bila je najlepsa devojka grada,vesela i bleskasta..nasa beogradska drug...a ceo svet je bio njen...sudbina..nedostajace duhu ovog grada

1
(среда, 17. мар 2010, 14:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragicno

stvarno je tragicno da ovako dvoje mladih i lepih ljudi izgube zivot. ako iskreno volis trebas imati i veliko poverenje u voljenu osobu,a ne biti bolesno ljubomoran jer to sigu rno nece izaci na dobro. saucesce porodicama.

1
(среда, 17. мар 2010, 14:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

jao

saucesce porodici

1
(среда, 17. мар 2010, 14:53)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

Tragedija. saucesce porodici, sta jos reci. Steta, velika steta

1
(среда, 17. мар 2010, 14:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zao mi je...

zao mi je...

1
(среда, 17. мар 2010, 15:07)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

saucesce

saucesce porpdicama kapisoda i pajcin!tuzno je da se jedan mlad zivot tako ranao zavrsi.strasno ako su se svadjali mislim da je bolje da su se rastali i sprecili ovu tragediju.mislim da je ljubomora bolest,leci se samo beskrajnom ljubavlju!saucesce porodicama preminulih!

1
(среда, 17. мар 2010, 15:16)
deronje [нерегистровани]
oпошаљи одговор

uzas!

bez komentara!saucesce porodicama nastradalih.

1
(среда, 17. мар 2010, 15:30)
lejla mostar [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

velika tragedija!!!! Iskreno saučešće porodicama nastradalih. nikom se ne desilo.

1
(среда, 17. мар 2010, 15:36)
nikola [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nikola

Saucesce porodici....

1
(среда, 17. мар 2010, 15:41)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Brkanje Termina


Chesto se brka : sujeta, ljubomora,
strast, zavisnost od osobe ....

sa terminom "ljubav"..

1
(среда, 17. мар 2010, 15:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalosno

stvarno mi je zao ksenije jos uvek ne mogu da verujem

1
(среда, 17. мар 2010, 15:54)
Željana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

.....

strasno. i dalje neverujem da se to desilo... vise ih nema a bili su mladi, puni zivota...
uvek ce biti u nasim srcima, a pogotovo xenija... sigurna sam da ce je se svi pamtiti kao lepu, mladu devojku punu zivota.....
saucesce njihovim porodicama.

1
(среда, 17. мар 2010, 15:57)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

veoma mije zao za oboje su mladi ljudi,
strasno i zalosno,ksenija je bila jako dobra osoba,i dobra dusa ,mnogo mije zao .
neka im je laka zemlja

1
(среда, 17. мар 2010, 16:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tuga

Zaista je zalosno kako se zivot ne ceni! Saucesce porodicama, neopisiva tuga je u pitnju.

1
(среда, 17. мар 2010, 16:06)
sweet [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tuzno i zalosno

ja stvarno nemam rijeci...iskreno saucesce porodicama...:(

1
(среда, 17. мар 2010, 16:07)
gordan at [нерегистровани]
oпошаљи одговор

gde je greska?

U svim ovim komentarima je mnogo saucesca, tuge i zalosti.Po meni ova mogucnost na sajtu treba da se iskoristi i za sasvim drugacije komentare.Fakat je da je jedna osoba oduzela zivot jednoj drugoj osobi, posle dosta vremenski duge prepirke i nejasnoca u toj vezi.Fakat je da su obe osobe javne licnost, manje ili vise.Treba uci u sustini i videti zasto se to desilo.Neko od njih sluzi kao uzor jednoj populacija a druga drugoj.U njima nalaze idole, tako da mogu i koristiti njihove metode resavanja problema, koji je vrlo ucestao u celom drustvu.Dosta nas se nalazilo u slicnoj situaciji ili bili u drustvu osoba koji su dolazili na takve ideje da svoje napade "sizofrenije" , sujete ili bolesne ljubomore od gubitka nececeg, po njima Bogom dato da njime raspolazu, resavaju unistavanjem drugog zivota, pa i svog.Ovde su ocigledno zakazali prijatenji nastradalih(nereagovanjem), zato sto se sada objavljuje da su znali za ovo ili ono, te za napade frustracije doticne osobe, inace po meni strasnog slabica, bilo ko da je.Zakazalo je i drustvo, zato sto ne forsiraju ustanove specijalizovane za lecenje ovakvih "bolesnika".Sve se ovo moglo izbeci pravovremenim reakcijama doticnih.Ovo ubistvo i samoubistvo je privuklo veliku paznju javnosti i zato bi svuda, a nadam se i kod nas, bilo najpozeljnije da se oglase sociolozi i psiholozi , koji ce objasniti i osuditi ovaj uzasan dogadjaj, gresku i objasniti koji je drugi nacin resavanje ovakvih slucajeva.Nadam se da imamo dobre strucnjake, koji ce u javnosti istupiti i odreagovati prikladno situaciji.U suprotnom nebi bilo nikakvo cudo da ovakvi dogadjaji postanu ucestaliji nego do sada.Neka zrtva pociva u vecnom miru i saucesce porodici zrtve ovog dogadjaja.

1
(среда, 17. мар 2010, 16:17)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

jj

e moj filipe sta uradi

1
(среда, 17. мар 2010, 16:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ljiljana

Imala sam u vreme studentskih dana divno drustvo sa Cetinja i znam da vec sa punoletstvom mladici dobijaju od oca na poklon pistolj . To je za mene uvek bilo strasno , jer mislim da je glavni krivac takvog mentaliteta je porodica , koja dozvoljava da nezrele osobe sude bilo kome . Decku je Bog podarijo lepotu i mnogo toga sto najosnovnijim vaspitanjem nije iskoristijo da bude srecan i veliki covek u zivotu , vec tragicna licnost ... STETA I NARAVNO ZALOSNO .

1
(среда, 17. мар 2010, 16:22)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Анониман

Како нећеш прихватити да је Филип ово урадио? Све указује на то да јесте, а стићи ће и званична потврда шта се десило. Штета је и за њега што је себи одузео живот, као и сви остали, не видим ваљан разлог да тако нешто уради, ма о чему да се ради, а нарочито када су у питању емотивне свађе. Да ли је размишљао о породици и о људима које је унесрећио? Ако то није могао да схвати, значи да је имао озбиљних психичких проблема. Ако се потврди да је мотив љубомора, да је разваљивао врата, да су се тукли и свађали, да је поседовао пиштољ, онда то говри о његовом стању, али се поставља питање да ли је полиција, која је долазила пре убиства проверила неке од тих ствари и позвала Филипа (или обоје) на информативни разговор, да ли постоји записник? Какви су мотиви? Какви год да су, самоубиство није решење, а за убиство нема оправдања. У сваком случају, Филип је трагична личност и тужно је што се то десило, а још трагичније јесте то што је и другој особи одузео живот. То је нешто најсветије што је човеку дато. Унесрећио је још једну породицу, поред своје.

1
(среда, 17. мар 2010, 16:31)
sk [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ZDR

Zalosno za dva mlada zivota,saucesce porodici pajcin.Zar ako ga nekoga volis neizmerno,veza negde ne ide treba tu osobu ubiti?????????Stvarno sam bez teksta i na kraju se pitam dali je on u stvari voleo Kseniju.......

1
(среда, 17. мар 2010, 16:32)
petra11 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

katarza i nasilje

Tacno tako, odakle Kapisodi pistolj i kakvi su to ljudi koji se setaju sa pistoljem za pasom, repetiraju i pucaju cim ih devojka iznervira? Ja prosto ne mogu da verujem da je taj mladic mogao legalno da nosi pistolj a ako isti nije nosio konstantno- onda je ovo ubistvo sa predumisljajem! Ja mislim da je ovo klasican primer nasilja nad zenama, koji se na zalost zavrsio tragicno! Policija MORA da bude trenirana da prepozna nasilnika i odstrani ga iz okruzenja a ne da ceka da covek koji provaljuje vrata stana na kraju puca i sve se zavrsi tako tragicno. Kako je moguce da Kapisoda nije bio uhapsen posle provale u stan? Ja sam mislila da nasa policija bije i hapsi i za manje stvari, ali ocigledno nasilje u porodici (bez obzira sto su bili samo momak i devojka) nije nesto sto policija smatra bitnim. Hajde da pitamo Ministra Dacica sta on o tome misli i da li postoji neki kurs koji nasi policajci moraju da prodju ne bi li bili efikasniji u ovakvim situacijama! Pa Ksenija je bila javna licnost a ovako je zavrsila (sistem i policija su krivi) a sta je sa svim onim bezimenim zenama koje su svakodnevno izlozeme nasilju, kako one da ocekuju zastitu policije??? ja mislim da mi kao drustvo moramo da prodjemo kroz katarzu, da se ocistimo vise od uticaja devedesetih i postolji za pasom da postanu deo nase ruzne proslosti! a nasilje nad zenama nije OK Ministre Dacicu!!!!

1
(среда, 17. мар 2010, 16:42)
suma [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalna vest

ovo zapameti volili smo te volimo te i volecemo te zauvjek....:) Ostaces u nashim srcima....R.I.P. Ksenija Pajcin

1
(среда, 17. мар 2010, 16:48)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tuzno

sta ce decku od 23 godine pistolj u stanu!? ne znam,ali sve je moguce,mozda je neko treci u pitanju!
mnogo mi je zao i Ksenije i Filipa,strasnoo,tako se problemi ne resavaju,ali ne vredi sad o tome raspravljati...
:(

1
(среда, 17. мар 2010, 16:50)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nepoznati

sta im bi odjednom

1
(среда, 17. мар 2010, 16:52)
aamer [нерегистровани]
oпошаљи одговор

jjj

strasno

1
(среда, 17. мар 2010, 16:55)
Mijo [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Saučešće

Počivajte u miru.
Saučešće njihovim porodicama.

1
(среда, 17. мар 2010, 16:55)
ваше име [нерегистровани]
oпошаљи одговор

наслов

Саучешће породици Пајчин.

1
(среда, 17. мар 2010, 16:58)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nemoguce

ja josh uvek nmg.da verujem da je xenija mrtva........ =(((((((((((((

1
(среда, 17. мар 2010, 17:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

vvvvvvvvvvvv

ne e fer da mu odzemas zivot na nekoj drag,ako so tebe nesto ne e vo red.

1
(среда, 17. мар 2010, 17:41)
bitola r makedonija [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

socustvo za familiite tragedija za zal

1
(среда, 17. мар 2010, 17:41)
Ana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

ovo je strasno,ne mogu da verujem........Saucesce porodicama

1
(среда, 17. мар 2010, 17:47)
bitola [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

zalosno za takva pevacica.

1
(среда, 17. мар 2010, 17:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

strasno je.

1
(среда, 17. мар 2010, 17:58)
tanja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bol i tuga

mnogo mi je tesko ybog njih

1
(среда, 17. мар 2010, 18:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Xendza carica

R.I.P. Ksenija, bila si najlepsa!

1
(среда, 17. мар 2010, 18:14)
Moravac [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Strasno!

Kada god bi se pojavila u nekoj emisiji bila je vedra i pozitivna osoba steta sto smo ostali bez nje i sto se tice njenog momka takodje ali naravno da nije on to uradio ona bi se i dan danas smejala i uzivala u zivotu. Saucesce porodicama.

1
(среда, 17. мар 2010, 18:16)
Rade [нерегистровани]
oпошаљи одговор

.

Iskreno saucesce

1
(среда, 17. мар 2010, 18:44)
manja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

saučešće

Moje iskreno saučešće porodicama .To je stvarno veliki gubitak .

1
(среда, 17. мар 2010, 18:55)
Pančevka [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

Žao mi je što je crnogorac na ovaj način rešio svoje probleme, Ksenija to nije zaslužila. Saučešće njenoj porodici! Nedostajaće mi

1
(среда, 17. мар 2010, 18:56)
Selma [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Saucesce

Iskreno saucesce familiji Pajcin,njima ostaje vjecno pitanja ZASTO?
Familija Kapisoda zasluzuje takodje saucesce nisu oni krivi,Filip je sam odgovoran za svoje (ne) djelo,zalosno je sta njegova familija mora sada prezivjeti zalosno veoma zalosno.

1
(среда, 17. мар 2010, 19:03)
nikola [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tuga

tesko je bilo sta kazati neka im je laka crna zemlja

1
(среда, 17. мар 2010, 19:29)
dekac [нерегистровани]
oпошаљи одговор

uzas

tragedija,zivimo u vremenu gde ljudski zivot ne vredi nista

1
(среда, 17. мар 2010, 19:38)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nataly

sta reci...bili su veoma lep par,ali zivot je cudo.ISKRENO SAUCESCE PORODICAMA KAPISODA i PAJCIN.PAMTICEMO IH SAMO PO LEPOM...

1
(среда, 17. мар 2010, 19:38)
Svetlana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zalosno

Zalosno....
Ksenija pocivaj u miru

1
(среда, 17. мар 2010, 19:39)
ZARKO-CHIVASSO [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Steta

Sta reci, steta za dva mada zivota koja su se ugasila, a tek je zivot pred bio njima. ostala je srbija bez jedne lepe i zgodne pevacice. naravno iskreno saucesce porodicama. ZARKO-CHIVASSO

1
(среда, 17. мар 2010, 19:42)
Svetlana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tragedija

zalosno je ovo sto se desilo.....
ksenija pocivaj u miru...bila si jedna i jedinstvena!!!!
zauvek ces ostati u nasim srcima!!!

1
(среда, 17. мар 2010, 19:48)
Svetlana-Skopje [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tragedija

Ksenija je bila jedinstvena,takva ce i ostati u nasim srcima:(
saucesce porodicama:(
Ksenija....za tobom tuguje i Makedonija:((

1
(среда, 17. мар 2010, 19:54)
elena [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ksenci

naj strasno nesto sto mozev da slusnam pocivaj vo mir KSENCI
elena-Makedonija

1
(среда, 17. мар 2010, 20:01)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tragedija

Ovo sto se desilo je stvarno tragicno. Nisam uopste ni znao sta Ksenija peva, niti cime se bavi Filip, ali mi je stvarno zao.Ne bih pozeleo da sam u kozi njihovih roditelja.

1
(среда, 17. мар 2010, 20:17)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

ovo je velika tragedija za oba dve porodice.nije lako porodici kapisoda ziveti bez svog deteta i jos znati da je on ubio voljenu osobu i onda sebi presudio.SAUCESCE PORODICAMA;

1
(среда, 17. мар 2010, 20:21)
Dusica [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sok

sokirana sam sta se to desilo. boze sacuvaj. uzas jedan. to je moglo da se spreci, ali niko nije video tu opasnost. ljubomora je bolest, to svi znamo, ali niko ne ide zbog toga na lecenje, to je zalosno ali istinito.
neka im BOG dusu oprosti i neka pocivaju u miru. Saucesce obema porodicama.
u soku sam.

1
(среда, 17. мар 2010, 20:26)
e & g [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno...

jedva sam poverovala u ovu tragicnu vest... iskreno saucesce porodicama nastradalih... :(

1
(среда, 17. мар 2010, 20:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalosno

ovo je stvarno zalost ako je ovako mislio da ce se sve resiti sad je sve izgubio

1
(среда, 17. мар 2010, 21:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tragedija

Zao mi je oboje,tako lepi,pametni uspesni.Tuzno...saucesce porodici Kapisoda i Pajcin...Pocivajte u miru..Niko ne zna sta je bilo...Tragedija...:((((((((

1
(среда, 17. мар 2010, 21:17)
Keops_KV [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Katastrofa!!!!!

U prvi mah sam proklinjao Filipa, ali ne vredi nikoga osudjivati...Desila se tragedija i niko od nas ne moze nista promeniti... Zao mi je njega zato sto ako je istina da je je toliko voleo, da je zbog svadje i ljubomore ubio, zasluzuje zaljenje, a Ksenije, jer je bila zrtva necije "ljubavi", ljubomore, nazovite to kako hocete, a povrh svega otisla su u nepovrat dva mlada zivota.. Fico brate nije trebalo tako, imalo je resenja... Pocivajte u miru i neka vam je laka zemlja...Nadam se da cete oboje zavrsiti u raju...:(((((((((((((((((((((

1
(среда, 17. мар 2010, 21:18)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

veoma stasno saucesce porodicama

1
(среда, 17. мар 2010, 21:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

veoma stasno saucesce porodicama

1
(среда, 17. мар 2010, 21:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Puni....

... i nekih pogresnih vrednosti. Saucesce ozaloscenima.

1
(среда, 17. мар 2010, 21:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

Uzas,uzas,uzas!Saucesce porodicama Pajcin i Kapisoda.

1
(среда, 17. мар 2010, 21:34)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

Uzas,uzas,uzas!Saucesce porodicama Pajcin i Kapisoda.

1
(среда, 17. мар 2010, 21:44)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Slazem se

Treba ispitati uzroke ove potpune destrukcije. Saucesce svima.

1
(среда, 17. мар 2010, 21:48)
maja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zasto se moralo tako desiti

kad se ovako nesto desi svi se pitaju zasto...svi mi gresimo kad vidis da napocetku veze ima cimanja i nerazumevanja i nepoverenja treba je prekinuti a ne ovako tragicno doziveti nesto.ljudi neshvataju kad je neko tolko ljubomoran treba to da na fin i kulturan nacin resiti i pricati o tom problemu .Zao mi je ksenije ,jer je jako fina devojka ,pametna,inteligentna,vrckasta zna za salu.Verovatno nije se mogla izboriti sa njim pa se tako tragedija i desila.Iskreno saucesce porodicama.........

1
(среда, 17. мар 2010, 21:49)
besan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Uzdrzite se od komentara...

Samo su oni znali i odneli istinu!

1
(среда, 17. мар 2010, 21:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

u pravu si

treba ukljuciti i psihologe,sociologe da se oglase,da daju odgovore,mogu i studenti,ja neznam profil ljudi koji pisu,ali ocito su potrebi.

1
(среда, 17. мар 2010, 21:55)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

U pravu ste

U pravu ste, potpuno. A sto se tice javnih licnosti, Filip nije prva javna licnost koja je svoj problem resila ubistvom - setimo se Z.Lausevica. Uostalom, zasto su kod sebe imali oruzje, kada se zna da ono kad-tad moze da bude upotrebljeno? Neka ova tragedija bude poslednja ove vrste i neka posluzi kao opomena svima. Saucesce porodicama nesrecnih ljubavnika. I na kraju, jedno pitanje: nije li prava ljubav nesebicna, velikodusna, a puka strast samoziva, sebicna?

1
(среда, 17. мар 2010, 21:58)
Jel tako? Tako je. [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nije to ljubav..

Sada je 'cool' imati dramaticne ljubavne svadje, pljuvati jedno po drugome, hvaliti se kako se partner shamara, pretiti da ce se oduzeti svoj ili tudji zivot, sve pod plashtom 'ljubavi'.
Gospodo, to nije ljubav, to je tortura.

1
(среда, 17. мар 2010, 22:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ksenija I Filip

Ljubav je more duboko...

1
(среда, 17. мар 2010, 22:06)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

katastrofa

dve ugasene mladosti.zasto_

1
(среда, 17. мар 2010, 22:12)
boygrozd [нерегистровани]
oпошаљи одговор

katastrofa

Velika katastrofa za drustvo u celini.Dvoje mladih i uspesnih ljudi su jos jednom ispricali po ko zna koji put ispricanu najtuzniju zivotnu pricu.

1
(среда, 17. мар 2010, 22:13)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zao mi je

stvarno mi je zao ksenije,nije to zasluzila.onako vrckaste i otkacene pjesme,prije svega popularnr pjesme nece niko vise imati.

1
(среда, 17. мар 2010, 22:14)
mp [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nemojte nikoga osudjivati

Filip je nasa dalja rodbina i mnogo me je potresla ova tuzna vest. Koliko znam nasu porodicu nismo nikada imali slucaj da neko nekom oduzme zivot i tako i sebi; to nije vaspitanje ni kultura zivota u porodici Kapisoda. Nemojte osudjivati Filipa, neko bi da nas navede da mislimo da je on iz ljubomore ovo ucinio a to je tesko i da zamislimo; Bila je mnogo starija od njega; ne verujemo da je bio ljubomoran; bio je castan mladi covek i ne verujem ni da bi dosao u Srbiju da nije bilo zbog ove veze ...u velikoj smo tuzi.

1
(среда, 17. мар 2010, 22:16)
Gajic [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ljubav i Strast

Prava je ljubav kad patis, a prava strast kad ljubis,barem je kod mene bilo tako,ne znam

1
(среда, 17. мар 2010, 22:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Prava ljubav

Prava ljubav je kada zelis srecu voljenom bicu a ne njegovo unistenje.

1
(среда, 17. мар 2010, 22:26)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Prava ljubav

Prava ljubav je kada zelis srecu voljenom bicu a ne njegovo unistenje.

1
(среда, 17. мар 2010, 23:08)
milica10 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

uzas

ja imam 10 godina i jako mi je zao uzas tragedija

1
(среда, 17. мар 2010, 23:10)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

Sve su to u sustini nagadjanja,ko zna sta je sve bilo u tom odnosu,ko je,kako i koliko doprineo ovakvom razvoju dogadjaja.Moramo negovati kulturu nenasilne komunikacije,pa samim tim i sprecavati fizicko nasilje.

1
(среда, 17. мар 2010, 23:10)
PREDRAG [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sudbina je takva

strasno sta ljubav ucini od coveka.....saucesce porodici.....takva je sudbina bila......to je zapisano da ce da se desi i desilo se....

1
(среда, 17. мар 2010, 23:12)
miki [нерегистровани]
oпошаљи одговор

stasno

nehmam reci to je sok sa celu srbiju . neka je vecna slava.

1
(среда, 17. мар 2010, 23:49)
bucka ar. [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno!

Bila sam u soku kada mi je prijatelj javio za ovaj tragican dogadjaj! Saucesce porodicama postradalih!!!

1
(среда, 17. мар 2010, 23:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

potpuno se slažem

Slažem se da treba ovo razmotriti, na žalost, postalo je moderno da se stručnjaci ne uvažavaju a znanje ismeva. Gde nema sistema vrednosti dešavaju se ovakve stvari. Žao mi je te majke, ko zna da li je imala ikakvog načina da utiče. Ni prijateljstvo ti više ne daje pravo da dobronamerno savetuješ i urazumiš nekoga, sve se svodi na to da se ne meša niko nikome, totalno otudjenje.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 00:11)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Beograd

@mp

Ja sam rekao da ne osuđujemo unapred i da sačekamo konačni izveštaj MUP-a, ali postoje stvari koje su znaju i to su činjenice, a sve ukazuje na to da je Filip počinio ovaj strašan zločin. To i jeste nezvanično saopštenje.

Može taj nesrećni momak da ti bude i brat rođeni i ljudski razumem da te je potresla vest. To ako je Filipova/vaša porodica fina (a nema razloga da ne verujemo u to), ne znači da svi članovi moraju da budu takvi. Vi dobro znate da dva brata rođena mogu da budu različiti kao nebo i zemlja. Po svemu sudeći, Filip je imao ozbiljnih problema. Ne zaboravite da je nezvaničan izveštaj policije taj u kome se kaže da je "motiv ubistva najverovatnije ljubomora i da je izvršeno ubistvo i samoubistvo." To što je vama teško da to zamislite ja razumem i što vi nešto verujete ili ne, potpuno je irelevantno za ovu priču. Takođe, potpuno je neprimereno da navodite kako je Ksenija bila starija od njega 10 godina. Šta hoćete time da kažete?! Uostalom, to je izbor vašeg rođaka. Da li je bio častan ili ne, to ne znamo. Mislim da časni ljudi u današnje vreme ne nose oružje, ali to sada nije bitno. Ako policija i patolozi potvrde svoj izveštaj, onda to znači da je vaš rođak Filip, ne samo sebi oduzeo život, već je oduzeo život i nedužnoj Kseniji i pored vaše, unesrećio još jednu porodicu - porodicu Ksenije Pajčin. Bilo bi lepo da ste na to pomislili i pomenuli. Bez obzira na sve, vaša porodica nije kriva, ja razumem vašu tugu i izjavljujem vam saučešće. Bilo bi lepo da kao časna porodica, kako kažete, budete na nivou i svesni situacije, bez obzira na to koliko je ona teška. I zbog vas samih, i zbog porodice Pajčin kojoj je nanešen naneo nenadoknadiv gubitak, a na kraju i zbog javnosti.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 00:11)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ma da..

Sigurno su je sistem i policija naterali i da bude u vezi s Filipom ? O cemu pricate bre..Kad bi policija mogla unapred znati ko ce koga ubiti,pa ziveli bi svi u idealnom svetu.Uzimate sebi za pravo da kritikujete rad policije,a ocigledno ne poznajete ni pravila policijske sluzbe,ni zakonske okvire u kojima policija radi.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 00:39)
Jelena [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tuga

Iskreno saucesce vasoj i porodici Pajcin.Tuga i ocaj,jadne njihove majke i obe familije. Nama ostaje samo da nagadjamo sta se sve dogodilo, mada ni to vise nema nikakvog smisla jer njih dvoje su otisli zauvek i nista ih ne moze vratiti. Prestrasno.
Koliko su bili lepi, oboje, prava retkost,ne zna se ko je bio lepsi od njih dvoje! Neverovatno sta se desilo,ne mogu da dodjem sebi 2 dana od soka, ne smem ni da zamislim kako je vama rodbini.Bas mi je zao.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 04:07)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

.

strasno !!!!!!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 06:51)
lkij [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

strasno je to da ljudi toliko malo cjene svoj zivot.....otkud nekom pravo da oduzme zivot se bi i drugima kad zivot moze oduzet samo Bog koi ga je podario ...zao
mi je xenije ,,,

1
(четвртак, 18. мар 2010, 10:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tuzno

Svi smo kad tad doziveli krah u ljubavi i osetili neopisivu bol zbog gubitka voljene osobe, ali ako si iskreno nekog voleo ne mozes da mu pozelis nista drugo osim sreće u daljem zivotu. Ja licno i dalje ne mogu da verujem da je Filip bio spreman na tako nesto, a sta se u presudnom trenutku desi u čoveku da nesto tako uradi...... pravu istinu su njih dvoje jedini znali. Sudbina ili nesto drugo, ali je zalosno da dve tako mlade osobe završe tragicno.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 11:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ljubav

za svadju je potrebno dvoje kao sto se zna,verovatno da je bilo problema medju njima i kulminacija tvrdoglavost rade svoje. tolerancija strplivost to nam nedostaje danas najvise

1
(четвртак, 18. мар 2010, 11:22)
Kristina [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tragedija

Dačo volim te.....Dačo zelim te.......džaba.......Sećam se devedesetih i ove pesme....Moje saučešće porodicama........niko nije zaslužio na takav način da završi.!!!Odakle mu pravo da joj oduzme zivot??? Šta se desilo u njegovoj glavi??? Neka im je laka zemlja.......smrc

1
(четвртак, 18. мар 2010, 11:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Predlog

Povodom ovog tragicnog dogadjaja, kojim se jedna ljubavna veza okoncala ubistvom i samoubistivom, predlazem medijima da se ozbiljnije pozabave ovim pitanjem i da nizom clanaka, emisija ili vec na neki nacin objasnjavaju mladima da kraj jedne veze i raskid ne znaci i smak sveta. takodje bi trebalo da mlade poduce da razlikuju ljubav od patoloske ljubavne veze. Ovo predlazem stoga sto je ovaj estradni par bio idol mnogim mladim ljudima a mladost je sklona da imitira idole. Mediji bi narocito trebalo da pokrenu pitanje nosenja oruzja, kako vatrenog tako i hladnog, jer u skolama imamo djake naoruzane bodezima koje ne oklevaju da upotrebe. Ovaj slucaj treba da bude najozbiljnija opomena svima, kako roditeljima tako i strucnjacima i samim drzavnim vlastima!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 11:44)
Anika [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tacno!

To jeste kolektivni problem,i Ksenija i Filip su izazvali paznju medija jer su poznat par,ali takvih primera ima bezbroj kod anonimnih ljudi.Trebaju i roditelji da se zapitaju sa kim su im deca.I obavezno da se i sociologija u srednjim skolama prilagodi situaciji,i malo vise casova posveti izboru partnera,planiranju porodice,i tako dalje...

1
(четвртак, 18. мар 2010, 12:29)
sale [нерегистровани]
oпошаљи одговор

saucesce

Iskreno saucesce porodici pajcin,Ksenija nije zasluzila da joj se ovako okonca njena sudbina mnogo mi je zao te devojke koja je bila puna zivota vesela duha vecito nasmejasna

Neka joj je vecna slava

1
(четвртак, 18. мар 2010, 12:37)
DanijelaJ [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sop nasilju

Slazem se da treba o problemu pricati kako u skoli ali tako i u porodici... Znati prepoznati da li nekoj nam dragoj osobi treba strucna pomoc i bolesno - leciti. Zao mi je sto ljudi tek kasno otvore oci.. Naravno da mi je zao ovih mladih zivota ali treba ipak izvuci iz svega pouku i isticati da nasilje treba zaustaviti u svakom obliku...

1
(четвртак, 18. мар 2010, 12:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

jako tuzno

jako tuzno
a jos tuznije je sto se ovakve stvari desavaju svakodnevno, ali se ne prica o tome, jer nisu u pitanju javne licnosti...
Dokle vise? vracamo se u devedesete?

saucesce porodicama

1
(четвртак, 18. мар 2010, 12:50)
Buduca_mama [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Puritanci...

Mozda i roditelji grese.Mozda ipak zivimo u prekonzervativnoj sredini,gde se momci ne dovode kuci,devojke takodje,dok "stvar" ne bude resena i "ozbiljna"?!Znam po sebi.Da sam svakog momka dovela kuci,moji bi,u najmanju ruku,slogirali...Ali,kad se nesto ovako desi,ne mogu da se ne zapitam kako sutra svoju cerku da pustim da se "smuca"?

1
(четвртак, 18. мар 2010, 12:55)
ja1 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pravo jaceg

Jeste problem sistema i policije sto neadekvatno reaguju na prijavljene probleme i pretnje. To se shvata neozbiljno, a kada se desi tragedija, kasno je. Mnogo smo puta imali prilike da citamo o zrtvama koje su prijavljivale pretnje, a nikakvu zastitu nisu dobile. Ima tu resenja, makar oduzeti oruzje i zabraniti prilazenje. A ne ovako, po sistemu "
To je njihova stvar, neka je sami rese". Nasilje je stvar koju sistemski treba resavati, sto pre!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 13:08)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pa sad

ima logike u komentaru ali zato postoji zakon koji reguliše prava pojedinca i linija do koje država sme da se meša u nečiji privatni život. Naravno da postoje negativne strane takvog pristupa i ovo je upravo takav primer. Ali to ne znači da zbog ovakvih pojedinačnih slučajeva treba dati dodatna ovlašćenja državi jer ona, obično, to zloupotrebi ili to za nju urade neki ljudi.
Ovakvih slučajeva ima i biće ih, sad su svi spremni da komentarišu jer "poznaju" ove osobe. Najbolje je da pustite porodice da preguraju sve ovo i da se manete sbakakvih komentara. Kad policija izda sopštenje znaće se i istina, sve do tada ovo su sve samo ljudska nagađanja i proizvoljnosti.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 13:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Policija nije nadlezna

Imam problem.Decka iz tinejdzerskih dana,koji je u medjuvremenu odrastao,zavrsio u zatvoru na 15 godina,i sad,posle 5 godina dobio pravo na vikende,i naravno,dokolan tamo i nema drustveni zivot,nego se za mene setio.Zove,insistira,preti mom sadasnjem decku,angazuje silne poznanike da zovu umesto njega jer ja necu da mu se javim,i sta sad?Pozovem policiju,oni kazu da nisu nadlezni ukoliko ne "pokusa" nesto?A sta ako pokusa i uspe?!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 13:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota!!!!

Nemogu da verujem,da je moja omiljena pevacica ubijena.STRASNO...........

1
(четвртак, 18. мар 2010, 13:45)
zemljakinj [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bosna

cjela bosna tuguje za tobom KSENDZZZZZZZZZIIIIIIIIII

1
(четвртак, 18. мар 2010, 14:44)
ja1 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

help

Tragedija ovo dvoje nesrecnih ljudi samo je dokaz da ovakvi problemi postoje, svakodnevno.
Svi treba da se preispitamo sta da ucinimo kao pojedinci, a institucije dremaju.
Mogu misliti kako se osecas, ali obrati se roditeljima, prijateljima...Neko ce vec naci nacina da ti pomogne.
Nadam se da ces brzo prevazici tako neprijatnu situaciju.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 14:53)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Saučešće


Strašan udarac za obe porodice, ali jako me čudi da ako je Filip iz tako časne i fine porodice,zašto se niko od njih javno ne oglašava i izvinjava Ksenijinoj porodici...Najbednije su mi izjave Goge Sekulić, koja tvrdi kako je Filip dobar i fin, a Ksenija agresivna i divlja....WTF...pa i jedna poruka njoj...Gogo to što neko ima jak temperament ne znači da neko ko je povučen i tih u društvu ima pravo da je ubije, tvoja glupost je prevazišla svaku meru!!!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 15:34)
ja1 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

help

Tragedija ovo dvoje nesrecnih ljudi samo je dokaz da ovakvi problemi postoje, svakodnevno.
Svi treba da se preispitamo sta da ucinimo kao pojedinci, a institucije dremaju.
Mogu misliti kako se osecas, ali obrati se roditeljima, prijateljima...Neko ce vec naci nacina da ti pomogne.
Nadam se da ces brzo prevazici tako neprijatnu situaciju.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 15:41)
mp [нерегистровани]
oпошаљи одговор

u odgovoru Bgd-u

Zahvaljujem na Vasem komentaru; ovde sam samo odgovorila na komentare ljudi koji osudjuju naseg Filipa. Ja nisam Filipa nikada videla ali su njegovi bili vrlo bliski sa mojom najblizom familijom; Kapisode su nam rod rodjeni sa njima smo ziveli svaki dan u Beogradu; zato je ovo za nas strasno. Mislim da gresite ako zakljucujete da nisam pomenula i preminulu djevojku; o njoj svi pisu i verujem da je bila voljena i omiljena mada ja za nju nisam nikada cula; videla sam nesto po novinama ali to nisam citala jer slabo pratim takvu vrstu vesti; Kamo srece da je Filip slusao oca i majku i nije dolazio za njom u Beograd; to nije bila ljubav nego onaj mladalacki zanos i ko zna sta samo oni znaju. Ne verujem da bi ovaj mladi covek ikom naudio; u nasoj porodici nikada nisu nikoga povredili a kamoli zenu koju je voleo, mi nemamo istoriju mentalnih bolesti, on je bio zdrav mlad covek; porodica je u teskoj zalosti a mi se mislimo sta je pozadina ovog incidenta; Naravno da zalimo i nesrecnu djevojku; nadamo se da ce ovaj nesretni par kao kod Sekspira imati mi na nebu kada ga vec ne zemlji nisu nasli.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 16:40)
Rale [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zasto Filipe?

Zabavljali su se skoro dve godine uz prekide i nastavke ljubavne veze, ali opet nedovoljno da se upoznaju na pravi nacin! Ocigledno da Filip nije mogao da prihvati Kseniju takva kakva je bila, jaka i moderna zena u svakom pogledu.
Eh, Ksendza Balkan ti je ovo, de si ti nasla klinca od dvadesetak godina da ti bude saputnik i pratilac u tvome pohodu ka oblacima?!
Nije on bio dorastao tvojoj velicini, i ti si to znala, ali sudbina te je terala da se mirite i svadjate sve do kobnog dana.
Znala si da je to samo fizicka privlacnost, da nemate nista vise zajednicko, ali strast je bila prejaka. Svidjao ti se Filip, lep i zgodan kakav je bio, dobar decko i kulturno i patrijarhalno vaspitan. Ali nije mogao da te isprati do kraja, nije mogao da bude dovoljno jak pored tebe tako jake zene. To ga je mucilo, pa se javljala posesivnost, ljubomora i nije hteo da se pomiri sa tim da te opet gubi, da nije dovoljan ili dovoljno dobar. I to ga je slomilo.
Eh da je bar smogao snage okrenuti se i otici, pa ima toliko drugih devojaka koje bi ga jedva docekale, ali sudba ga nije pustila!
Preponosan da bi priznao poraz, zaslepljen bolom i mrznjom odlucuje se za najradikalniji potez, oduzimanje zivota voljenoj osobi pa i samom sebi.
Zasto Filipe? Zasto ?
Saucesce porodicama Pajcin i Kapisoda!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 16:56)
biljana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

adio

Ksenija nije radila muziku koja me je specijalno intresovala,ali pripada mojoj generaciji i nostalgicno me je odvukla u teske 90e sa kojima smo se otimali za nasu mladost i nase tinejdzersko doba...Bila je simbol lepote i energije.Nadam se da ce ovaj tuzan dogadjaj "protresti"neke usijane glave i navesti ih na razmisljanje pre nego sto osude sebe ili nekog drugog na put bez povratka...RiP

1
(петак, 19. мар 2010, 08:52)
goca [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tuga


Suvisno je bilo sta reci.

Zaustavljena u koraku i snu.....

1
(петак, 19. мар 2010, 08:59)
goca [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zasto?



Bili su lepi, mladi, puni zivota.

ZASTO?

1
(недеља, 21. мар 2010, 20:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalosno

zao mi je ksenije a i filipa nije trebao tako da postupi ako nisu mogli zajedno trebali su da se rastanu ali sta se sada moze?.........:(

1
1