субота, 26. мај 2012. | Изаберите писмо: Latinica



 

Насловна > Вести > Политика > Запаљен прелаз Јариње

среда, 27. јул 2011, 19:00 -> 02:48

Запаљен прелаз Јариње

Група маскираних младића око 19 сати напала прелаз Јариње и потом га запалила. Председник Тадић позвао на прекид насиља и поручио да екстремисти и хулигани својим насилничким потезима раде против интереса грађана и државе Србије. Јариње контролише Кфор. На Брњаку без инцидената.

Повратак на вест

коментари број коментара 253 | cwпошаљи коментар
(среда, 27. јул 2011, 19:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

!

Deca su to učinila!
Ne zamerite im. Ovo ne može pozitivno da utiče na situaciju.

1
(среда, 27. јул 2011, 19:21)
Zvecanac [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Jarinje

helikopteri KFORA nadlecu mesto,odatle se vidi gust dim....

1
(среда, 27. јул 2011, 19:22)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

kosovo

ciji mladici?

1
(среда, 27. јул 2011, 19:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

huligani

Te huligane treba pohaosita,oni su samo pogorsali situaciju...

1
(среда, 27. јул 2011, 19:27)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Mladici

Nisu li ti Mladici koju pale, mozda teroristi!

1
(среда, 27. јул 2011, 19:27)
Darkod [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Povredjeni

Ima li informacija da li ima povredjenih?

1
(среда, 27. јул 2011, 19:38)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Neverovatno

Savršena predstava u izvodbi Šiptara i Kfora,još samo da vidimo koliko će nam naplatiti kartu.

1
(среда, 27. јул 2011, 19:39)
Srbin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

,,,

"Izgrednika"?! Kako vas nije sramota?

1
(среда, 27. јул 2011, 19:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

kosovo

sramota

1
(среда, 27. јул 2011, 19:40)
STrider [нерегистровани]
oпошаљи одговор

..

Svaka cast za RTS, najredovniji ste, ni jedan drugi medij nije posvetio ovoliko paznje ovoj situaciji. 

1
(среда, 27. јул 2011, 19:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nije veselo

Ne ide ovo na dobro jer ne zaboravimo, masa drzava Evrope je priznala Kosovo od kojih su neke glavni partneri u trgovinskoj razmeni Srbije [Italija, Nemacka] pa me nista nebi zacudilo

1
(среда, 27. јул 2011, 19:42)
nika [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ko je

zna li se ko je to uradio

1
(среда, 27. јул 2011, 19:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Predsednice

Lako je iz Beograda pricati. Ne napadaju siptari Vas i Vasu decu. Otidjite dole, pa da vidimo onda pricu!

1
(среда, 27. јул 2011, 19:43)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dajte, pisite otvoreno, pobogu!!!

Jesu li u pitanju Srbi koji su napali prelaz??? Dajte, pokazite da ste za slobodu medija! Ako su Srbi javite, ako su Albanci javite! Po tadicevoj izjavi, izgleda da su Srbi!

1
(среда, 27. јул 2011, 19:44)
Svasta [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nasilje

To je stvarno nemoguce sto rade,umesto da pustimo da oni ispadnu nasilnici mi prvi pokazujemo kakvi smo!!!!!!

1
(среда, 27. јул 2011, 19:44)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

???

Naša posla!

1
(среда, 27. јул 2011, 19:45)
Srbin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

jarinje

Uzrok ovoga ali i svega sto ce se desiti u buducnosti je zamisao takozvanih 'kosovskih vlasti' da uvece carinu izmedju Srbije i pokrajine kosovo i Metohija, sto je van svake pameti.

1
(среда, 27. јул 2011, 19:46)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bojim se najgoreg

Mladici su dosli iz Mitrovice jer im je gradska vlast zatvorila kafice i najbolje mesto da se 'isprazne' je da pale i ruse.
Samo ako je KFOR zaista pucao nije zabavno.
Bojim se najgoreg.

1
(среда, 27. јул 2011, 19:46)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tako treba

pokazite se srbi da ste zivi,a i ove sto su pobegli sa kosova po kraljevu i ostalim mestima sram ih bilo.

1
(среда, 27. јул 2011, 19:57)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bravo

Bravo rts vi ste prva telivizij akoja ste predali video... hvala sto tako nas obavestavate bravo bravo i bravo za RTS

1
(среда, 27. јул 2011, 19:57)
milan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ko

zna li se koji su ovi huligani ili sta vec?

1
(среда, 27. јул 2011, 20:02)
Super [нерегистровани]
oпошаљи одговор

SUPER

Sad ce nas Evropa opet optuziti .

1
(среда, 27. јул 2011, 20:04)
Мики [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Косово је Србија!

Не дајте се браћо наша! С вама смо до побједе!

1
(среда, 27. јул 2011, 20:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strašno

samo da ne bude rata

1
(среда, 27. јул 2011, 20:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ala ste obelili obraz

bravo, samo ste jos vi hvalili, bez vas problem nije moglo da se resi!!!!ovo nije moguce i ne mogu da verujem da se ovo desava. bolesni umovi. bravo "nasi"Srbi, obelili ste "obraz". sram vas bilo.

1
(среда, 27. јул 2011, 20:05)
Goran11 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nameštaljka

Opet nam smeštaju,kao za Račak

1
(среда, 27. јул 2011, 20:10)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

..ovde ce biti svega...

1
(среда, 27. јул 2011, 20:10)
EUROPE [нерегистровани]
oпошаљи одговор

newlife_v@hotmail.com

to je Sramota mi smo evropianci

1
(среда, 27. јул 2011, 20:18)
Београд [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Седи и ћути док те газе

Срби који не дају своје!

1
(среда, 27. јул 2011, 20:19)
Brat Musliman [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Aaaa

Zar ovako branite kosovo paleci punktove? Bravo svaka vam cast!

1
(среда, 27. јул 2011, 20:27)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

uzas!!!

koga ovi brane, bolje da nisu ni dolazili....

1
(среда, 27. јул 2011, 20:29)
ana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

ovo nam nije trebalo. ko zna sta ce sad da bude...

1
(среда, 27. јул 2011, 20:29)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

x

kako kome prijatelju..mozda tebi nisu obeleli obraz a velikoj vecini jesu...konacno neko da otvori to pitanje jeli to srbija ili ne..

1
(среда, 27. јул 2011, 20:32)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Deja vu

Опет иста слика, исти људи што ломе Београд, исти организатори, сценарио, све је већ виђено, досадни сте

1
(среда, 27. јул 2011, 20:33)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ne

mi smo bagra...

1
(среда, 27. јул 2011, 20:33)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bruka

Mogli smo civilozovani da ostanemo do kraja da se nije ubacila grupa klinaca huligana koja ide glavom bez obzira. Sramota! Sve bude u najboljem redu i dodju adolescenti da se dokazuju u grupi od 100 njih. A niko od njih nije sposoban da pojedinačno nešto doprinese. I sutra će gledati snimak na jutjubu i odusevljavati se. Bruka! Mnogo mi je žao!

1
(среда, 27. јул 2011, 20:33)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

То је Србска земља

Шта је срамота!Нисам један од њих али их подржавам...

1
(среда, 27. јул 2011, 20:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

belosetska zavera protiv nebeskog naroda

zanima me dali su vam smijestili za vukovar skabrnju ovcaru kordun i baniju zapadnu slavoniju.srebrenicu sarajevo manjacu omarsku bjeljinu kosovo hrvatsku bosnu i hercegovinu
dokle god se ignoriraju cinjenice i zlocini do tad nece ni biti mira i pomirenja.
bas me zanima da li ce moj komentar biti objavljen.

1
(среда, 27. јул 2011, 20:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nameštaljka

Verovatno je to sve deo scenarija po kome Srbi treba dalje da stradaju.(prvo optužnica pa preki sud i kazna)

1
(среда, 27. јул 2011, 20:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

a

dosta je više ratova! ajde kući....

1
(среда, 27. јул 2011, 20:42)
domaciizdajnik [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nikad necemo nauciti lekciju

glup narod i treba nas kolonijalizovati. nikad nece nauciti da ne padaju na provokacije, opet ce srbija ispasti kriva jer se saka usijanih glava odlucuje da pravi probleme....

1
(среда, 27. јул 2011, 20:43)
nika [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ko je

ako ima neko nove vesti neka pise mi iz inostranstva pratimo svaki minut

1
(среда, 27. јул 2011, 20:44)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Gospodo vlastodršci,

ili priznajte Kosovo, pa da završimo s tom farsom ili branite još to malo zemlje i naroda što su ostali.

1
(среда, 27. јул 2011, 20:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

strasno

Beogradjani! dosli i napravili problem kosovskim Srbima!!

1
(среда, 27. јул 2011, 20:46)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

???

Ko kaže da su maskirani mladići, Srbi?

1
(среда, 27. јул 2011, 20:48)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

srbin

necemo evropu hocemo ono sta imamo da sacuvamo

1
(среда, 27. јул 2011, 20:49)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ало бре

Имате ли ви грама мозга! Шта сте сад постигли? Да ли ова земља још увек мора да робује оваквим дивљацима! Све бре треба потрпати у затвор. Жао ми је оних Срба доле чији је протест и труд ради заштите српских интереса управо упропаштен. Одакле вама, шачици, право да узимате судбину остатка народа у своје руке!
Укључите мозак ако га уопште имате!

1
(среда, 27. јул 2011, 20:55)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kosovo

Lako je tebi govoriti dok sve to posmatras iz fotelje. Narodu je dole tesko i mora se boriti pa makar i na ovaj nacin, a po tebi su onda trebali mirno predati Albancima granicu.

1
(среда, 27. јул 2011, 20:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

gotovo

ako su ovi likovi zajsta iz srbije odnosno srpske nacionalisti sa kosova, onda smo izgubili sve! Na zapadu ce onda pokazivati te slike i reci: "Eto, sta rade srbi...najgori narod itd." Ja licno nemogu da verujem da su nasi, jel taj granicni prelaz su SRBI branili da ne bi bio u rukama takozvane Republike Kosove...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:05)
Nemanja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dobro

bre dal ste vi ljudi normalni? Pa ovo je protivno interesu ljudi koji zive dole!!! Aman! Pustite jednom u zivotu da Srbija igra politicku igru! Ovo se ne resava paljenjem prelaza. Ne da niste pomogli Srbima na Kosovu nego ste upravo dali keca u ruke Albancima.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pa jesu

Da si nekada bio u tom kraju znao bi da niko drugi ne zivi tamo osim srba, siptari ne mogu proci do tamo osim vazdusno...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:06)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

satellite feed

Molim vas objavite frekvenciju na satelitu, gde moze da se vidi direktan prenos i raw materijal. Vidim da je vas kombi na licu mesta.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:06)
gracinica [нерегистровани]
oпошаљи одговор

miki

trenutno u centralnom kosovu je mirno

1
(среда, 27. јул 2011, 21:07)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nasilje

Nasilje nije dobro, ali hoce li sada amerikanci reci da je ovo reciprocna mera na nasilje albanaca od sinoc... Ne znam sta su albanci ocekivali, kada su ovo isto pokusali i 2008. i tada su im bili zapaljeni prelazi. Postavili su ove sluzbenike kao glinene golubove, a sasvim je ocekivano da ce se ovako nesto desiti. Ne znam o cemu oni razmisljaju uopste, kada je sve ovo moglo da se resi kroz pregovore - jedna totalno glupa i nepromisljena akcija iz Pristine koja je sada pokrenula lancane reakcije i eskalaciju nasilja.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:07)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

naravno

bas im ovo nije sada trebalo, ako su uopste srbi!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:09)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

hmmmmm

jer se neko pita cemo vodi sve ovo ? dosta nam bilo rata ...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:09)
Жика [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ма, људи шта се пржите!?! Овакве ствари су део амбијента у свим кризним подручјима и, хтели ми то или не, понекада су врста аргумента који се не заобилази на преговорима.Мислим да је јако добро што су се наши званичници оградили од изгредника. Истовремено су и западњаци, ако не рачунамо оног француског дипломату, у пракси потрвдили своју пословичну "необавештеност" у вези са акцијом њихових пулена, Тачија и компаније.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:10)
LEPOSAVIC [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sta da se radi?!

Da nam ovo nije trebalo- nije. Strani mediji su samo ovo cekali da bi po ko zna koji put srbe prikazali kao nasilnike, varvare i td. Ali ipak treba razumeti i te mladice. Oni su jednostavno nestrpljivi sto je posledica uslova pod kojim su ziveli sve ove godine.(Ukoliko su ovo bili srbi) Jednostavno nisu mogli samo da sede i gledaju kako nam oduzimaju i ovo malo sto nam je ostalo. I sta sad da se radi, nema nazad! Ali jedno je sigurno- Ovo nam nikako ne ide u prilog!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:10)
KOSOVO [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Setite

Setite se samo sta je bilo Marta 2004...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:12)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kriminal

I ovo radi napaceni i ugnjeteni narod, dajte molim vas, cisti kriminal. Protiv tog organzovanog kriminala je i pokrenuta ova akcija od strane Kosova. Ovo je dokaz da su u pravu!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:13)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

vuk

podela jedino realno resenje!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:14)
Leposavic [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ipak..

ne mogu da verujem sta su nam uradili. Samo nam jos rat hvali!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:15)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

kim

nisu Beogradjani aj ne lupaj,uglavnom naši momci iz KM

1
(среда, 27. јул 2011, 21:16)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Trojanski konj

Prosto je neverovatno da nijedan ucesnik nije uhvacen na licu mesta i gde je obezbedjenje, KFOR, UNMIK i na kraju krajeva sami policajci sa prelaza? Opet se nesto muti.....

1
(среда, 27. јул 2011, 21:17)
rko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

podrska

podrska mom narodu na kosovu! izdrzite

1
(среда, 27. јул 2011, 21:18)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sta je nama?

Vi sto optuzujete: Aman ljudi ,jel vi pratite desavanja ovih dana na Kosovu? pa po vama nasi kao da su iz zabave to zapalili,jel vi vidite sta oni nama rade ovih nekoliko dana. Nije lepa slika to stoji,ali po vama sta treba,da "apelujemo" da nas ne diraju i da budu fini prema nama? Mnogi od vas su danas otisli do Usca ili Delta sitija,a ovi na Kosovu gledaju da prezive,i jos im vi pametujete. dali bi ste zamenili zivote sa njima makar na jedan dan? Znam da ne bi,stoga ih ili podrzite,ili se suzdrzite da kritikujete.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:18)
Bojan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

1244

Rezolucija 1244 je broj na papiru i nista vise! Narodu je dosta vise ovakve reakcije nasih vlasti na provokacije od strane Kosovskih vlasti i dvostrukih arsina zapada!!!!!!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:18)
vukasin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

suplja prica

to sto radu ti momci nije u redu, sutra ce okrenuti svjetske medijske kuce pricu u korist albancima i srbi opet losi!!! ljudi treba da se zahvale prvo sami sebi sto su slobu podrzavali isto kao srbi iz krajine i da prihvate cinjenicu da su u sastavu druge drzave. to je nazalost fakt.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

uslov za eu

Evo sada posla za jos jedan uslov koji srbi mora da ispune za EU priznati kosovo i metohiju samostalnu drzavu. A ovo sto nam se sada dogadja je takva namestaljka, kakvu smo gledali poslednjih jedanaest godina na ulicama beograda. Opet Srbi krivi.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:22)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

re:ало бре

Nije tebi nikoga dole zao,jer sedis na sigurnome i pametujes.Ne znas kako narod "dole" zivi,i ne znas kako shvataju poruke iz Srbije da se nece nista preduzeti osim pregovaranja!Od proglasenja nezavisnosti(a i pre toga)stalno jednostrano menjaju stanje na terenu,a Srba sve manje i manje.Ovi mladici sada shvataju da nema pomoc iz Srbije,cak i ako separatisti preuzmu severni deo!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:22)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ti bre nista ne znash!

Krivo mi je kada neko ovako trazi informacije i to ga interesuje bash kada se neshto desi , pitash ko je palio punkt,? Pa albanci se bore svim silama da uspostave carinu, natom prelazu, da zaokruze zvoju drzavu ovi ljudi im to ne daju i umesto da to podrzite iako ne izgleda lepo. na slici

1
(среда, 27. јул 2011, 21:23)
Miloš [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Identifikacija

Meni nije jasno otkud informacija da su to Srbi? Ako neko nije uhvaćen, i identifikovan, kako se onda tvrdi da su to Srbi??? ma šta neko imao na sebi, i ma kojim jezikom pričao, ništa to ne znači dok se čovek ne identifikuje.

I zašto je teško sprečiti dalju eskalaciju - proglasi se policijski čas, i svako ko bude viđen napolju da bude odmah uhapšen....

1
(среда, 27. јул 2011, 21:23)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Navijaci

Ma ovo je samo grupa navijaca koja je krenula na neku utakmicu.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

odgovor na "Kosovo"

Ovo je tek pocetak jedne duge i veoma tuzne price a bogami bilo koliko mi misliti da cemo nanuditi albancima na Kosovu, na kraju cemo biti mi Srbi da dobijemo deblji kraj. Ja znam sa sigurnoscu de ce Kfor, KPS i Eulex preko 2 noci operacija uci i svakoj Srpskoj kuci i oduzeti skriveno oruzije i uhapsiti mnoge....oni vec imaju listu a veruj mi nece biti dobro i na kraju cemo morati dati tu granicu

1
(среда, 27. јул 2011, 21:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

mozda mora ovako

Neki ljudi ne razumeju drugi jezik osim batina...kakav god dogovor da smo postigli oni to nisu ispostovali!!!!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:26)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nebos11@hotmail.com

Sramota- siguran sam 101% da evropa nece da primi ovakav narod u eu kao talibanci

1
(среда, 27. јул 2011, 21:27)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

svasta...

dodji bato da zivis na kosovu, pa ces videti kakvi su to problemi... a ne samo komentarisete sta kako, a ne znate ni vi sami...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:28)
pametnjakovici [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sta je ovp?

cemu ovo? ovi ljudi ce samo odmoci narodu,nikom drugom...narod na kosovu....ovo su srbi

1
(среда, 27. јул 2011, 21:28)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

svasta...

dodji bato da zivis na kosovu, pa ces videti kakvi su to problemi... a ne samo komentarisete sta kako, a ne znate ni vi sami...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:29)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ostavljeni na cedilu

Srpski narod je na Kosovu i Metohiji odavno "ostavljen na cedilu" od vlasti iz Beograda i, u ovoj kriznoj situaciji, bori se za opstanak kako zna i ume. Treba biti u necijoj kozi pa tek onda donositi ocene. Uostalom, zar nismo svedoci silnih nepravdi u danasnjem svetu koje dovode do toga da narodu "prekipi">

1
(среда, 27. јул 2011, 21:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

kosovo

Dokle i Evropa i civilizacija...Da li se iko pita dokle.Šta god uradili-neće valjati.Mislim da Srbima sa Kosova uopšte nije lako i da ih treba razumeti.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:32)
Tihi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tko je to

Dali se zna pouzdano tko su bili ovi maskirani napadaci , ljudi pa ovo je naj veca glupost koju ste mogli da nacinite ako ste srbi , upravo sada kad se treba dokazati u savetu bezbednosti da su srbi napadnuti iz cista mira i da je cilj zaista bio provokacija srba. Ako su to zaista bili srbi , onda smo u...jaoooo majkoooo milaaaaaaaaaa , uf pa sad je pitanje zivota 60 000 srba na kosovu a oni pale punktove.. . Ali molim se bogu da ovo zaista nisu bili nasi decki i da je to osmisljeno od strane albanaca kako bi se rasplamsali sukobi , jer oni trenutno svakako dobijaju.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:33)
anonimus [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Lako je pametovat

Pitam se samo kako ce Srbija odreagovati a i predsnik Boris Tadic, ako je prilikom pucnjave nedo bog neko ranjen ili jos gore ubijen ?? Ovi momci sigurno nisu ludi njih je samo neka teska nevolja natjerala da ovo ucine ! I dobro kaze ovaj gospodin koji je komentarisao "Lako je tebi govoriti dok sve to posmatras iz fotelje. Narodu je dole tesko i mora se boriti pa makar i na ovaj nacin"! ... HVALA

1
(среда, 27. јул 2011, 21:34)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Šta da kažem.

Nakon ovoga neće Srbija tako lako u Evropsku uniju. Izgleda da je Srbija još jednom izgubili voz za Brisel.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:34)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ljudi

sta je vama,setite se samo 17 i 18. marta 2004 g., Ekstremisti su upalili oko 150 crkava i manastira, proterano preko 4000 Srba. Nagrada usledila cetiri godine kasnije u priznavanju tzv. drzave kosovo.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:35)
anonymousdzeronimo [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ko kaze

Odakle se vec zna da su Srbi zapalili?Nemojmo trcati pred rudu,sigurno to i hoce.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:35)
Nebitan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Informisanje

Bravo kolege sa sajta i naravno, kolege sa lica mesta!!!
Informacije iz prve ruke. RTS je lider medju domaćim medijima!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

eu

ovo ce pomoci srbiji da ode u eu.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:35)
dusan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pitanje

Ko je stvarno zapalio srbi ili albanci dali se zna pa se nazivaju koje kakvim imenima Hvala na odgovoru

1
(среда, 27. јул 2011, 21:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbi su

Ja sam 2 minuta pre paljenja granice prosao to su srbi i to se jasno vidi ma nek se svi vrate kuci kosovo ima pravo da integrise granice u svoje institucija sta ovde uopste oce srbi ?

1
(среда, 27. јул 2011, 21:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Maskirani

Ovi maskirani garant nisu Srbi. Zivi bili pa videli.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:36)
mo [нерегистровани]
oпошаљи одговор

@belosetska zavera protiv nebeskog naroda

Kako te nije sramota? Šta to nabrajaš? U koji narod ti spadaš? Mogao si se setiti bar jednog zločina nad srpskim narodom. To ti je teško?

1
(среда, 27. јул 2011, 21:36)
Саша [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Стање

Читајући многе коментаре закључујем да многима у Београду и остатку Србије није јасна тренутна ситуација у којој се налази наш народ тамо,па филозофирају шта је требало шта није,а тамо је у ствари ратно стање па би држава Србија требало мало више да их упути и подржи.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbijo!

Necete vi nikud u Srbiji bez nas Srba sa Kosova, ne mozete da nas otudjite tek tako radi ulaska u EU, bolje sagledavajte situaciju pre nego sto donesete pogresne odluke...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kosovo

Ja zivim na Kosovu,a ti nemas pravo da taj narod nazivas divljacima!Tebe nije zabolelo i nisi osetio strah na sopstvenoj kozi zato mozes tako da pricas!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:39)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kosovo je Srbija!

Za vrijeme SFRJ znali su se narodi koji su imali svoje Republike. Nikada Albanci nisu imali status naroda vec narodnosti ili u prijevodu nacionalna manjina. Kao takvi su bili u okviru SR Srbije i imali su sva prava i autonomnu pokrajinu. Sada su USA an CO dali drzavu, otimajuci dio Srbije. Gdje je tu medjunarodno pravo legalne drzave? Ne moze se otimati i davati drugome teritorij koji nije tudji a Kosovo je Srbija bilo i biti ce!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:40)
sasa [нерегистровани]
oпошаљи одговор

,,patriotizam-idiotizam"

nemogu da verujem sta par mladica i nazovi patriota rade ovoj drzavi,nacionalizam je upropastio srbiju i kada smo mislili da mozemo da zivimo kao i sav normalan svet,pojavi se neko po necijem nalogu da sve unisti.dosta vise cetnika komunista ratova okrenimo se buducnosti i zivimo kao sav normalan svet

1
(среда, 27. јул 2011, 21:41)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

odgovor

a upalismo opet u zamku sramota za nas

1
(среда, 27. јул 2011, 21:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

poruka

nisu ovo huligani kako ih naziva nas predsednik ovo su srbi i tacka

1
(среда, 27. јул 2011, 21:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Leposavac

ma ovo nisu Srbi zapalili. Da su Srbi bilo bi i poginulih(s naše strane). Ne bi se kfor ustručavao da puca na nas. Ovako,sad će nas da optuže za narušavanje mira. A sada nas državni vrh treba da optuži Tačija i druge da su ovo uradili.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ne znate o cemu govorite

nikakva grupa izgrednika nije dosla i tek zato sto ne zna sta ce sa sobom "Napala"???? punkt. Sve vreme nas provociraju i ne postuju nikakav dogovor. KFOR samo kupuje vreme albancima i aktivno im pomaze. danas su im prevozili helihopterima policajce u bazu iznad punkata i u bazu kod leposavica. Zasto? jel i to deo dogovora? celi dan i prethodnu noc izvrdavaju svaki dogovor, povuku policiju pa vrate , pa opet tako i pokusavaju da nas uhvate nespremne i ostvare svoj naum po svaku cenu...

1
(среда, 27. јул 2011, 21:46)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ma to su Albanci

To su se Albanci prerusili i spalili punkt da bi Pristina mogla da okrivi nas posle, sve je to isplanirano

1
(среда, 27. јул 2011, 21:47)
Srbi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbi

E moji srbi , tako se nista postici nece , uvek smo sebi bili najveci neprijatelji , zasluzujemo sve ovo sto nam se desava upravo zato sto nikad nismo slozni , dace bog pa ce se usijane glave smiriti, braca pomiriti i zajedno braniti svoja ognjista na najbolji moguci nacin , lako je paliti i unistavati , treba biti pribran i mudar , jutro je pametnije od veceri ..... Nek nam je bog u pomoci !

1
(среда, 27. јул 2011, 21:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sa Kosova

I čudo nisu nikog uhvatili. Kfor sa oružjem a ovi sa koktelima. Klasična nameštaljka!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Napad na Jarinje

Ljudi , opet ce vas preci. Uvjek isti scenario. Ko bi sa iole malo mozga organizovao tako nesto. Sjetite se Markala kod nas i ostalog sto je dokazano da nisu uradili Srbi , ali dzaba , mi jesmo nebeski narod , ali izgleda u pogresnom tumacenju , Pamet u glavu , i sve najbolje nasima na KiM.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:48)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Kfor

Kfor se otvoreno svrstao uz kosmetske Albance i zaratio protiv Srba! I sta onda da ocekujemo od tzv. Saveta bezbednosti UN?

1
(среда, 27. јул 2011, 21:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

re-kosovo

...granicu nemas potrebe da je cuvas,ona je tu i tu ostaje.Nego budite kulturni,ponasajte se ljudski,postujte pravila ,inace na ovaj nacin srbiju ujednacavate sa somalijom a sebe i vase ponasanje kao somalski pirati!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

NASILJE

Ne zna se koji su to maskirani ljudi.Mogu biti sa bilo koje strane i bilo ko,treba ih identifikovati i tek onda donositi zakljucke.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ali ko su ti maskirani?

da li je iko saopstio ko su ti momci sa maskama u bermudama i siledzijkama? Pa to ipak nije gej parada , to je bre uvod u ozbiljan sukob. Dajte sto pre saopstite ko su ti maloumnici i ko ih je dole pustio tj. poslao da to urade?? Ne verujem da su to lokalni momci a onda mi tek nije jasno ko su oni?

1
(среда, 27. јул 2011, 21:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

more...

a odakle ti gledas ? takvi su palili , razbijali , pljackali Beograd isto zbog prekaza zar ne ?

1
(среда, 27. јул 2011, 21:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Potresno

Ovo je definitivno situacija u kojoj se ne zna sta da se radi... Da li cutati ili buniti se? Svejedno ako cutimo, mi smo kukavice i moze po nama da gazi ko kako hoce, ako ne cutimo, onda smo mi huligani, nasilnici koji brane svoje i izrodi cije mesto nije na ovoj Zemaljskoj kugli. Iz Nisa sam, znam puno izbeglica sa Kosova i njihovih porazavajucih prica, ovo sto gledam me boli zbog same istorije Srba i svih nasih muka. Dlake mi se dizu kada gledam srpsku zastavu na onom buldozeru... Shvatam gnev, ali nemojmo da radimo protiv sebe. Ovim nista nismo dobili, nasiljem se nikad nista ne dobije, a i ono sto se dobije, posle se skupo plati. Sta da vam kazem? Srbi, drzite se zajedno! Samo sloga Srbina spasava i razlikujte ispravno od neispravnog....

1
(среда, 27. јул 2011, 21:54)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Prijatelju

Kada si poslednji put bio na Kosmetu ?

1
(среда, 27. јул 2011, 21:55)
vodeni [нерегистровани]
oпошаљи одговор

tripovi

Kakav bre javni mir i bezbednost!? Kfor je izigrao dogovore, i naravno da im niko vise ne veruje! I zar Kforu treba zasita od nase policije!? Kakav trip...strashno

1
(среда, 27. јул 2011, 21:57)
Dante [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Slazem se

Slazem se u potpunosti, nismo dole i ne poznajemo situaciju do detalja. Meni se ini da je u pitanju revolt mladih ljudi na rezultat "pregovora" koji naravno nikako nisu mogli biti u nasu korist sa ovakvim ljudima na celu drzave. Pozdrav iz Nisa!

1
(среда, 27. јул 2011, 21:58)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

alo

a ko bi drugi bio.

1
(среда, 27. јул 2011, 21:58)
СРБИН СА КОСОВА [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Тi мирно спаваш

Како је нама на Kосову то ми сами знам. Nемамо никакве услове живот, док ти мирно саваш .

1
(среда, 27. јул 2011, 22:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sramota

paljenje dzamija u centru evropske prestonice, bruka oko gej parade, podrska ratnim zlocincima, a sad i ovo paljenje, sramota za sve Srbe

1
(среда, 27. јул 2011, 22:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

??? Ko kaže da su maskirani mladići, Srbi?

istina...ko je to potvrdio

1
(среда, 27. јул 2011, 22:03)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...prave nas na budale

...skoro svi strani faktori koji vode albansku politiku na stetu srba pokusavaju stalno da nas prave na idote i budale i prestavljaju islamski faktor kao miroljubiv i demokratski faktor...pa dokle vise!!!

1
(среда, 27. јул 2011, 22:03)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zna se

Otac Tadej je lepo rekao da ćemo mi Srbi imati teške muke! Mislim da sada počinju. Ovo je lepo sve smišljeno i isprovocirano. Ovi što pale dole, dođite sebi. Pravite sebi problem i nama svima. Samo se molite Bogu i sedite kući. Ako će ti u kuću pusti ga.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sumnjivo!

hm,a otkud ovoliko tv ekipa bas u tom momentu? nesto je ovde trulo!

1
(среда, 27. јул 2011, 22:08)
Marko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

naslov1

A jel se zna ciji su huligani kako su nazvani na jednoj od televizija?

1
(среда, 27. јул 2011, 22:12)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Vandalizam

Ovi ne pale zbog interesa kosovskih Srba nego kao i huligani po Beogradu zbog licnih interesa, a to je nasilje i vandalizam. Njih sve treba u pristinski zatvor pa ce ih tamo valjda nauciti reda. Steta da ce zbog ovoga nevini ljudi (gradjani Kosova sprske nacionalosti koji se ponasaju tako) osetiti "odgovor" Albanaca.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:13)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

f

Kao da je bitno pokazujemo li nasilje ili ne, na kraju cemo ipak ispasti nasilnici. Otvorite oci, sve se radi protiv Kosova. Pa ako ocemo da se borimo, bolje tako nego da cutimo, izvinjavamo se i pregovaramo. A kao i da znate kakva je situacija pa pricate, samo ljudi sa Kosova znaju, i ti Srbi jedino trebaju da pricaju.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:15)
nemanja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

..

Sta ocekujete da urade Srbi dole? Da razgovaraju sa siptarima? da prave neke dogovore dok ovi pucaju po njima? Sta biste vi uradili da zivite kao sto zivi nas narod dole, non stop su pod represijom.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:15)
koscvet [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Direktor Policije

Ustavna obaveza mu je da zastiti sve gradjane od nasilja a ne pripadnike stranih oruzanih snaga koje privremeno borave na teritoriji Srbije. Pa ljudi sta je vama, pa rusila se zgrada skupstine bagerima, zasto ne bi mogla jedna kucica na fiktivnoj granici koja i ne postoji.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:17)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Чудно

Чудна је ова ствар малкице. Стави Кукуљачу на главу и одма је Србин. Од када? Сумњиво мени све ово. Ко се са ким договорио? Дели се Косово са Метохијом? А шта са Дечанима? Продато? Е политико, политико.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:21)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Albanac

Napravili ste veliku glupost, ono sto ste zapalili napravice se novo, ono sto ste ucinili sve ide na vas teret, necete vi u evropu jos dugo, treba mozgom raditi ne silom. Kada ucinis nesto silom onda si izgubijo u startu...
Nastavite ovako pa cete vidjeti dokle cete stici...

1
(среда, 27. јул 2011, 22:22)
srkixxx [нерегистровани]
oпошаљи одговор

hvala ti Veljovicu

zahvaljujem se na lepim rechima direktoru policije, Srbin sa Kosova

1
(среда, 27. јул 2011, 22:22)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sramota

Stvarno sramota sta se radi da li neko misli na srbe koji su na Kosovo kako je njima .Lako je nama da gledamo iz fotelje a de ce oni

1
(среда, 27. јул 2011, 22:23)
tesla [нерегистровани]
oпошаљи одговор

?????

jeli uopste vec potvrdjeno da su to Srbi bili??moze svako da se maskira

1
(среда, 27. јул 2011, 22:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sve je mozda palo u vodu!

ne znam kako da reagujem, sa jedne strane razumem paljenje prelaza i razumem bes srba jer sam i sam srbin, ali sa druge strane da budemo jasni, sada su Jarinje pod kontrolom americkih kforovaca! oni se sa jarinja nece povuci narednih mesec dana najverovatnije, i sta smo time dobili?granicni prelaz koji je pod nasom kontrolom i na njega nije tacijeva naredba sprovodjena sada je pod kontrolom amerikanaca koji po izgovorom da sprecavaju moguce nasilje drze prelaz i naravno u korist albanaca! kratko i jasno, ovim je mozda sve palo u vodu!

1
(среда, 27. јул 2011, 22:26)
Kosovka devojka [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Jeftina rezija..

Pitanje je KO je zapalio punkt..Jos nas direktor policije nudi zastitu Kforu i Euleksu..ma bravo,sta reci.. I onda slede izjave kako nam ovo ne ide na ruku, pa nam otezava..hm, bilo bi smesno da nije zalosno..

1
(среда, 27. јул 2011, 22:27)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

???

ljudi polako sa komentarima dok ne saznamo ko je to uradio i za čiji račun.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:28)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

kosovo je srbija

nije mi jasno da li se ovo dešava u Albaniji ili na teritoriji Srbije ko ovde koga pravi ludim.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:28)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

m

kako znas da su srbi?
jel im pise na fantomkama?
ko je zauzeo punkt veceras?
alo bre

1
(среда, 27. јул 2011, 22:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

@alo bre

Maskirane osobe mogle bi biti i Albanci. Podvala i montiranja je bilo na stotine od strane albanaca, alo, zaboravio si. Koja sramota i koja Europa, pa ista nam pravi probleme vec 20 godina i nije je sramota. Sakrili su sve zlocine nad Srbima i sad peru krvave ruke. Tadic bih trebao da osudi Albance i njihove pomagace za ovu situaciju. Alo bre, pa nisu Srbi ti koji zele ove provokacije. Navikli ste samo da pljujete po sopstvenom narodu. Ovakve izjave kao sto je tvoja a i slicne sadrzine jos vise bacaju senku na Srpski narod. Da nije mozda to ta demokratija i sloboda sto propagira Europa i Pristina. Njihov predsednik je zlocinac i to celi svet zna, a sta mi treba da uradimo, da im aplaudiramo za to sto nas ubijaju i proganjaju, otimaju i unistavaju, hej alo breeee!!! Zahvaljujem se RTS-u.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

komentari

... Sve je vec ovo vidjeno i znase za Srbe deblji kraj

1
(среда, 27. јул 2011, 22:38)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

kakva glupost

Zbog ovakvih divljaka i Milosevicevih ljudi smo mnogo sta izgubili i u svetu nas gledaju cudno

1
(среда, 27. јул 2011, 22:40)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Podrska svim Srbima sa Kosova, Evropa koja Evropa cuvaj ono sto je tvoje po svaku cenu. Pozdrav svim Srbima sa Kosova.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:40)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Crnilo

Ovo uopšte nevodi nabolje,kako je krenulo samo da se ne završi loše po nas, Srbe?

1
(среда, 27. јул 2011, 22:41)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pazi policajac

Šteta što je na snimku, koji je pušten, promakao policajac koji bi trebao da bude u panici, a smeje se dok džentlmenski napušta prelaz.Onaj ko je, makar jednom, prešao ovaj prelaz, a pri zdravoj pameti je, svestan je da bi samo jedan vojnik (kornjača) na ovom prelazu mogao da zaustavi "huligane". Još jedna neuspešna predstava!

1
(среда, 27. јул 2011, 22:41)
Marko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

!!!!

Na Kosovu nikad nije bilo granice, niti ce je biti! Kosovo u dusi ! kud god da krenem tebi se vracam ponovo!

1
(среда, 27. јул 2011, 22:41)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Evropa

Sve ovo je vec vidjeno i znase ...

1
(среда, 27. јул 2011, 22:45)
Srboljub [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Montirano! Placenici na djelu, opet! Al nema veze sto je namjesteno, njima dovoljno, opet ce po nasoj grbaci da puca!

1
(среда, 27. јул 2011, 22:46)
Xhuro [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Priznajmo realnost

Moramo realnost priznati.Kosovo smo izgubili.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

re:belosetska zavera protiv nebeskog naroda

Nebeskog nego šta. Samo ti to ne razumiješ.

A da je urota jeste.

Neki su izgleda u ranijim ratovima naučili da tamanite Srbe, a da ovi pri tome glavu ne smiju da podignu.

Ja jesam protin nasilja, ali ne po svaku cijenu.

Problem je u tome što niko neće da kaže ko je prvi počeo nasilje u Hrvatskoj, BiH, Kosovu i Metohiji. (Budite iskreni makar prema sebi) :-(

1
(среда, 27. јул 2011, 22:49)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

?????

A Veljovic bi da brani kfor i euleks. Od koga? Od Srba? Punkt su zapalili albanci,siguran sam 100%. Zato nije ni bilo povredjenih. Objavite mi barem ovaj komentar. Hvala unapred.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:49)
ivan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

na videlu

na video snimku se lepo vide lica nekih huligana naci ih privesti i naterati da priznaju ko ih je platio da to urade...ima tu mnogo sumnjivih stvari...nije to odluka nasih sigurno...

1
(среда, 27. јул 2011, 22:51)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Rks

Grupa maskiranih mladića kriminalaca

1
(среда, 27. јул 2011, 22:56)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Buđenje

Budi te se srbi nedozvolite nikome da vam otima ono što je vaše.

1
(среда, 27. јул 2011, 22:57)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

maske

Ako su bili maskirani napadaci zapalili ,onda moze da bude bilo ko ,bilo koje nacionalnosti, albanac,amerikanac,bilo ko ,ko kaze da su to bili Srbi??1 Mozda je to bio neko da izgleda kao da su Srbi,kako bi se Srbi opet optuzili ,kao i mnogo puta dosada.Ko je onda naivan?

1
(среда, 27. јул 2011, 22:57)
Prekomorski [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sta je bruka?

Nije dobro sto su to uradili ali bruka je sto ti sjedis gdje sjedis umjesto da si sa ostalim gradjanima Srbije na putu da "Mirno protestujes" i odbranis taj dio svoje zemlje.
Ali pitanje je dali vecina vas u Srbiji to osjeca kao dio svoje zemlje???

1
(среда, 27. јул 2011, 22:58)
Ajmo svi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Nemate pojma

Ne lupajte iz Mitrovice sam i znam kao i uvek sto je bilo ta grupica nije isla na svoju ruku nego na ruku od tih ljudi koji su mirno protestvovali.. Neko stariji im je naredio 1000000%

1
(среда, 27. јул 2011, 22:59)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

косово

Или да живимо или да умиремо?

1
(среда, 27. јул 2011, 23:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

da da

da nazalost to su srbi mi se nikada necemo nauciti pameti uvek uprskamo stvar zar nije dosta bilo svega rata i patnje dosta vise ljudi treba da svatimo da kosovo vise nije nase neka sami cuvaju granice svoje lako je srbima u beogradu da pricaju i da navode na huliganstvo nase mladice

1
(среда, 27. јул 2011, 23:01)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ali

ali ko kaze da su to Srbi?

1
(среда, 27. јул 2011, 23:01)
Srboljub [нерегистровани]
opošalji odgovor

Realno

Koliko ja znam u ustavu republike Srbije pise da je Kosmet sastavni deo Srbije prema tome ko je digao prelaze valjda je taj kriv a ko ih uklanja radi po ustavu.Ili je tako ili vlast ne postuje ustav.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:02)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Opet provokacija

Ma ovo su Albancii zar ne cujete glasove u pozadini kako psuju. nasi su se povukli vidi se

1
(среда, 27. јул 2011, 23:03)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Brizna

Opet, velika nevolja se nadvila nad Srpskim narodom na Kosovu i Metohiji, ali, ljudi vi niste ni svesni koliko je ovaj narod jak i izdrzljiv. Prebrodicemo i ovo, branimo samo nase i milom i silom mora se, mi odavde nemamo kud.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hrvati

Evo Hrvati opet na vestima samo da su Srbi krivi a nista ne pricaju ko je poceo napad jos jedna sramotra Hrvatske

1
(среда, 27. јул 2011, 23:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

a

Ја и даље не схватам. Ко је запалио прелаз - наши или Шиптари? Човече, није још ни објашњено то, а Тадић је већ кренуо нас да моли да не отпомажемо путем екстремистичких група. Страшно. Иначе, не готивим уопште ове на власти, (а ни оне у опозицији, да будемо реални), осим Ђиласа (који је апсолутни краљ)али свака част Богдановићу и Стефановићу, стварно дипломатски и цивилизовано раде на свему, одушевили су ме.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:06)
hrvat [neregistrovani]
opošalji odgovor

kosovo

srbi znate da vas ne volim ali radije vas za susjeda nego albanca...iskreno sami ste si krivi..da niste borili tuđa bojišta 90-ih danas bi imali kosovo a ovako nemate ni tuđe a i bez svojeg ste ostali,

1
(среда, 27. јул 2011, 23:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

mitrovica

dosta vise nasilja probudite se ljudi ono sto je otislo nevraca se vise nikada

1
(среда, 27. јул 2011, 23:07)
EULEX [neregistrovani]
opošalji odgovor

Eulex

Veljovicu bolje pruzi zastitu Srbima dole, nego eulexu i KFOR-u stite oni sebe dobro.Nisu tu oni zbog nas Srba!!!!

1
(среда, 27. јул 2011, 23:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Haj'te Srbi,

priznajte da su napad izvrsili srpski ekstremisti! Hajde, jednom budite iskreni i posteni! Napisite da su Srbi, jer i jesu! Sve vodi ka tome! Ne znam zasto ministri to ne kazu, vec nesto "krivudaju"! Recite jasno i glasno istinu!

1
(среда, 27. јул 2011, 23:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nemoj da se bojis

Nema potrebe da se bojis. Na sigurnom si.
Neobavesten si, a ipak sebi dajes za pravo da javno iznosis proizvoljne zakljucke dok iz nekog kafica kuckas po tastaturi laptopa i zamisljas da je Jarinje u Bijafri.
Dobro bi bilo da si pratio makar i profiltrirane vesti pa tek odlucio da piskaras i tvrdis da uzrok gneva lezi u zatvorenim kaficima.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nema podjele Kosova,

nema podjele BiH! Nema velike Srbije!!!

1
(среда, 27. јул 2011, 23:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dosta-mrzi me

Tako je umoran ovaj narod, dosta ljudi molim vas ajmo kuci, pa nece biti te granice kad budemo bili u EU

1
(среда, 27. јул 2011, 23:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pamet u glavu

Naravno da je lakse govoriti nama koji sedimo sada u BG-u i gde god i mirno gledamo vesti, ali ljudi, pamet u glavu. Sta smo postigli ovim? Ja cu vam reci sta - napokon je BBC izbacio pricu o Kosovu "Serbs attack Kosovo border post as violence flares". Zeleli su nasilje sa nase strane i dobili su ga. Mene sad samo zanima ko je poslao doticne da pale prelaz?

1
(среда, 27. јул 2011, 23:11)
Nikola [neregistrovani]
opošalji odgovor

buranikola@gmail.com

Izuzetno mi je drago što je direktor policije gospodin Veljović rekao da ekstremisti nisu došli sa teritorije centralne Srbije.Znači - došli su sa Kosova i Metohije. Ovo je neka teška ujdurma Tačija i onih koji ga podržavaju. Taman kad smo zakazali sednicu SB UN, oni pale prelaz i anuliraju našu prednost. A evo i potvrde ove teze: Tači optužuje Beograd da je ovo uradio. Eto nama novog Račka.
Zato, gospodo iz vlasti, smognite snage i javno iznesite sve što znate.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:11)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kosovo i Metohija

Nisu ovo huligani vec mladi ljudi koji nemaju posla koji nemaju buducnost i koji brane na neki mali nacin srpski ponos.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:12)
Anonimno [neregistrovani]
opošalji odgovor

Opet su počeli...

Pa Vi srbi bi samo ratovali!! Dajte više dođite pameti i shvatite da od nasilja i ratovanja nikad nije ništa dobro ispalo na kraju...

1
(среда, 27. јул 2011, 23:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

jarinje

da ne cuvaju kosovo i da su ih pustili da dodju na takozvanu granicu sutra bi trazili da dodju i do kraljeva

1
(среда, 27. јул 2011, 23:13)
Србин [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ма каква подела

Неће бити никакве поделе, зашто би вам дали јужни део Космета?

1
(среда, 27. јул 2011, 23:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

kosovo

pa da vidimo sto cete sada dobiti sa tim spaljenjem, hmmm

1
(среда, 27. јул 2011, 23:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

gluposti

A ko su ako nisu srbi.Mozda vanzemaljci.Ne pricaj gluposti.Vi niste za EU nego za kameno doba.Ali ovo vam sigurno nece ici u
prilog,jer ovo sada upravo gleda ceo Svet.I
ovo ce biti dobra podloga za zakazanu sednicu u SB i to na vas zahtev.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:22)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

letva

Ne znam da li ste primetili kako momak sa letvom nije baš vešt pa je lupio kolegu u glavu, hahahahhahaha

1
(среда, 27. јул 2011, 23:23)
Beogradjanin [neregistrovani]
opošalji odgovor

Gresis, ovaj gresis silno sine...

Nigde osim na Glasu Amerike nije objavljeno da su Srbi napali Jarinje. Otvori oci i sagledaj pokusaj reprize Racka... ovo su napravili isti oni koji su napravili Markale, Racak i Srebrenicu...

1
(среда, 27. јул 2011, 23:26)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nisu Srbi...

Nisu srbi zapalili prelaz, nego ljudi kojima ovakva situacija odgovara!!! A kako odgovara, tako sto se svercuje sve i svasta izvoze iz Srbije gorivo, ulje, secer, brasno i ostalo na sta moze da se skine "PDV", skidaju "PDV" tu istu robu ili vrate za Srbiju ili prodaju siptarima uz lepu zaradu naravno!!! A sta posten covek i radnik ima od toga samo probleme!!! I ti isti ljudi koji su zapalili Jarinje rade sa siptarima na veliko iako su navodno veliki Srbi!!! A znam dobro situaciju jer cesto putujem dole zato sto sam odozdo i jos imam rodbine dole... Zalosno...

1
(среда, 27. јул 2011, 23:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Na istom zadatku!

Taci optuzuje Beograd - Taci optuzuje Srbe!

1
(среда, 27. јул 2011, 23:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dosadni ste!

aman bre ljudi dosadni ste vise sa vanrednim vestima i vanrednim situacijama prodje mi zivot vise.O kosovu ste trebali pre da mislite, sad i da nam vrate kosovo sto je nemoguce mi nemamo para da hranimo albance pustite zezanje i demagogiju, realnost je surova ali neizbezna.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

niko ne kaze...

...a vrlo je verovatno da su to, helikopterima sa neba pali na taj prelaz, Albanci provokatori, nikakvih obelezja izuzev skrivanja identiteta.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:33)
sta [neregistrovani]
opošalji odgovor

kosovo

srbi moraju da se bore ovako jer drugacije ne moze. ovi sto pregovaraju, sta su postigli ajde recite mi?????? Nista!!!

1
(среда, 27. јул 2011, 23:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

jasno je

Hasim Taci je platio ove da ovo urade ovo njemu ide na ruku.Ovi koji su to uradili su izdajnici i prodali su svoju zemlju.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dosadni ste!

pustite te me da zivim, na kosovu vise fakticki nema srba necu vise da ispastam zbog parceta zemlje i laznog ponosa.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Vracanje unazad

Srbija od 1999 te godine do danas jedva je izgradila ono sto je bilo poruseno za tri meseca, mada nije sve jos izgradjeno, po nekima vidim da oni hoce jos jenu takvu Srbiju od 1999 te godine. Kako vratiti nevine zrtve koji su poginuli 99 te godine.
Gde je prosao jedan voz ima sanse i drugi da prodje. Ljudi opametite se.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:36)
Bgkzs [neregistrovani]
opošalji odgovor

?

ko kaze da su mladici Srbi ? Meni ovo deluje kao dobro iscenirana akcija kosovskih vlasti kako bi imali argumente kojima bi se sluzili prilikom slanja svoje policije da uspostavi red. Nije sve onako kako izgleda...

1
(среда, 27. јул 2011, 23:36)
Breznjev [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bre!

Gospodo vi koji pisete komentare i koji ste toboze zabrinuti da ne dodje do eskalacije jer ste zabrinuti za svoje platice od 30,40 hiljada i radna mesta koja ste dobili preko partijskih i rodjackih veza i vezica,zatim gospodo partiski vojnici,gospodo zabrinuti gradjani iz kruga dvojke anacionalne proevinencije i svi ostali na Balkanu znajte da mira nece biti dok se ne resi Srpsko nacionalno pitanje na Balkanu jer su ga svi resili na ustrb Srba. Pro zapadna vlast nista ne cini da zastiti Srbe i oni su uzeli stvar u svoje ruke.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:40)
Vlada [neregistrovani]
opošalji odgovor

Upravo

je BBC objavio sliku za Kosova ali ni reci o stvarima koje su Albanci pokrenuli vec o ubijenom policajcu i neredima koji Srbi prave...Ne vredi ljudi, okreni , obrni mi smo uvek krivi...

1
(среда, 27. јул 2011, 23:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbi Srbi Srbi Srbi

Srbi Srbi Srbi su uvjek krivi ! Cak i za rat u Libiji su Srbi krivi pa doklen vise !
Dok je Srba uvjek ce biti Srbin kriv ! 1000 godina nas pokusavaju unistiti i nikako im ne ide od ruke ! Prije ce Amerika i Vatikan nestati nego Srbi i Srpske zemlje ! Ne diramo tudje al smo krivi uvjek sto branimo svoje !

1
(среда, 27. јул 2011, 23:44)
Nemanja [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kako se zna da su to Srbi

Kako je zaključeno da su maskirani ekstremisti Srbi?

1
(среда, 27. јул 2011, 23:45)
Branko [neregistrovani]
opošalji odgovor

bbc optuzuje Srbe za napad

Ja ne mogu da verujem! Reko ajde da pogledam po stranim vestima sta se desava kad ono BBC optuzui SRBE da su napali granicu. Vidi link: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14316858

1
(среда, 27. јул 2011, 23:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dakle nije za verovati!

Niko ziv ne zna odakle dolazi ova grupa nasilnika i ko su -  Pa ko vam kaze da su to Srbi. Dakle Srbi nisu toliko ludi. Pravo je rekao ovaj gospodin u emisiji OKO (sedeo je desno-direktno preko puta voditelja). Pa to je placena provokacija, jer im sinoc nije uspelo sta su hteli, pa sada cemo drugacije. Sta je s ovim svetom, sami sebe optuzujete, zato sto su dolazili sa srpske strane. Pa tamo se sklonila i njihova (siptarska) policija, a i da nije - pa znaju zlikovci kako ce sta i gde organizirati. Za takove zlocinacke napade imaju i oni novca, koji proglasavaju drzavni (ovo se mora naglasiti -drzavni) bankrot!

1
(среда, 27. јул 2011, 23:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Patetika

U interesu je svih nas da se ne objavljuju kratki i pateticni komentari, vec oni koji imaju neki size i sta da kazu bez obzira na razlicita misljenja. Ovo sto ovde citamo je teska patetika i stvarno sramota. Ugledajte se na BBC i na njihove komentare slicnih situacija.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:55)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Лаж

Могу само да кажем да ни ми нисмо ово хтели, али ми доле немамо шта јести? За ове паре би и ви палили једну границу.

1
(среда, 27. јул 2011, 23:56)
Čabra [neregistrovani]
opošalji odgovor

Autogol

Po starom srpskom običaju stari autogol. Uvek ga zabijemo u 90 minutu utakmice. Ova šaka jada je primila masnu lovu od Prištine. Tamo se sve posluje pa i ovo. Tadiću bi poručio da nikakva katastrofa se neće desiti ako Srbija ne udje u EU.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:02)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

zurimo sa optuzbama

na osnovu cega tvrdite da su to srbi uradili???
dokle sami sebe prvi da prozivamo i osudjujemo,nisam za tako nesto,ali nista ne ukazuje da su to nasi ljudi,treba dokazati .mozda je to doro placeni scenario sa druge strane,....

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:03)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

hasim taci optuzuje beograd xD

hasim taci nema pravo da nas optuzuje,mozda je on to organizovao.
Izgleda da ce rat dole biti.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

cnn komentar

Evo novog komentara CNN-a, odnosno izjave americkog senatora Bogoljuba Jeknica: "Srpski ultranacionalisti ponovo zare i pale na Balkanu, a to je dokaz da aveti proslosti jos uvek nisu porazeni. Upravo zbog toga NATO treba biti spreman da ponovo pokrene - ako bude trebalo - svu svoju ratnu masineriju i da jednom zasvagda resi balkanski posao. Ovo sto sada na Kosovu rade srpski ultranacionalisti je, zapravo, napad na zvanicni Beograd i uvod u definitivno otcepljanje i Vojvodine, jer vojvodjanski demokrati ne zele gubiti vreme sa sizofrenim avetima proslosti koji nisu nista drugo nego obicni srpski kriminalci."

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

i ovde provokacije

poruka za gospodina cija poruka nosi naslov kriminal. dragi gospodine pa necemo mi nasesti na vasu provokaciju, taj ugnjetavani narod je osetio patnju 17 marta od tih za koje vi kazete da su upravu, a isto tako znamo i ciji ste i ne brinite imamo resenje za ovu situaciju, helikopteri su dva dana leteli non stop a poruka koja je kruzila u juznom delu kosmeta znate na sta mislim da je sve ovo dobro odigrano od strane hasima tacija i jos jedan napad koji ce biti pripisan srbija a znate ko je izveo napad i ko je jos juce mobilisao ovu grupu i isto znati i ko je ove momke posle obavljenog zadatka sklonio. ali dogovor sa KFOR vam i nije uspeo uskoro ce biti objavljeno. na vasu zalost sve se zna i bice izneto sutra u savetu evrope...

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

a ko kaze?

da su ti huligani kao ih je Predsednik nazvao Srbi?
Dajte, pa to znaci cim neko kaze huligan rec je o Srbinu.
Ja mislim ,da ovde nema ni S od Srba.
`

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nepotrebni kompleksi

Zasto Vas briga toliko sta ce reci o nama pa sta ce reci o nama.Alo bre samo nabijate komplekse.Reci ce isto ono sto su od pamtiveka govorili,a nas bas briga.Ja bih vise voleo da govore bilo sta nego da nas ne pominju.I onako smo u mnogim stvarima pojam pa mora da nam zavide,sta ce kad vredimo.Jel to bolje ili je bolje siptarima o kojima se nikad nista nije culo osim da su sverceri drogom???Imaju li sport,kuluturu sta li drugo???Na primer.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

albanci

sto ste bre ljudi naivni,to su albanci bili

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:16)
Реља [neregistrovani]
opošalji odgovor

шта рећи, а не заплакати..

Да ово се не решава паљењем прелаза, већ се решава извињењем Срба и Србије, као и увек. Ми смо толерантни и све решавамо преговорима и мирним путем.. Као и НАТО(бомбардовање Србије 1999. разлог? ; бомбардовање Либије разлог?) и јединица Росу. Све је по правилима. Молим лепо.
Докле више? Докле? А како смо ,,сложни'', тако нам и треба. Све ћемо ми преговорима одбранити и средити.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:18)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nije to granica

tu i nije granica objekti nemaju dozvolu i kolko smo puta rekli da uklone objekti eto sad nikad ne zaboravi 1999 2004 2007 nikad

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

@nebos11@hotmail.com

da, Srbi su talibanci a Albanci su evropljani, a ti si provokator!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:24)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

voz

zasto cekas voz, ako ti se toliko zuri, idi peske>>>

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...........

Po cemu se vidi da su Srbi?

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:31)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nacionalizam-patriotizam

zasto ne ides u Pristinu da zivis, ako vec nemozes sa Srbima.?

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:38)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Toza

Po 100.000-ti put se pitam žašto naš narod istovremeno puca sebi u nogu dok seče granu na kojoj sedi? Grana pukne, on rokne u jendek, pa posle ne može čudu na se načudi što takav, sav krvav i izubijan, iz jendeka decenijama ne može da izađe!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:38)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

idite u evropu

pa idi u evropu da vidis kako se tamo zivi,svi se lozite na evropu ,a pola bi se peske vratilo kuci ...imam celu familiju dole niko nece ni u goste da mi dodje iako sve troskove placam ,ponosna sam na njih jer
im je tamo najlepse i samo mogu d aim zavidim sto zive u svojoj zemlji

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:43)
miki(Novi Sad) [neregistrovani]
opošalji odgovor

razumevanje

alo bre ljudi,ja sam bio na kosovu i znam kako nas narod zivi tamo...ko nije bio,neka nepise svakojake gluposti...doziveo sam i kamenovanje od strane albanaca i to pred ocima kps-a,kfora i euleksa,koji nisu ni pokusali da sprece albance...razumem potpuno u kakvoj je situaciji nas narod na kosovu,i sad bi isao da im pruzim podrsku,ali sam cuo da nikoga ne pustaju na administrativnim prelazima...da i nasa policija sprecava.to je informacija od ljudi koji su na kosovu...nek im je bog u pomoci..drzite se braco srbi,pokusacu da dodjem...

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:43)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

zilka

Pa i Filip Visnjic bi video da nisu Srbi.Sto bi sada,kada su oterali ove sa punktova, pravili gluposti. Vi, Srbi, niste bas preterano pametni, ali je ovo jasno kao dan. Secate se Racka? Mozda je ovo sto Vas kritikuju i tacno ali, ima valjda nesto sto covek jednostavno ne moze da da.Lako je pricati iz daleka. A stvarno, sta ce Vam ta Evropa kad Vas samo cimaju?

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:43)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Aman ljudi

Koja EU, oni su sve ovo i smislili. Sve što se dešava, dešava se po njihovom scenariju. Ispunili smo zahteve Haga, priznavanje Kosova nam je sledeći uslov za ulazak u EU, u koju nikad nećemo ući, a i ako uđemo, bićemo izvor radne snage i deponija Evrope. U svakom slučaju, kako se stvari sad odvijaju, gubimo Kosovo. Ne bi me čudilo da su Jarinje demolirali Albanci u dosluhu sa KFOR-om i sad će nas okriviti. Ništa se ne bi dešavalo da smo vojno jači. Ovako nemamo čime ni da pretimo, svako može da nas rasparčava i prekraja kartu Balkana kako mu drago.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

rat

sad cnn prenosi hoce srbija opet rat

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:48)
Dušan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kakvi ste vi naivci

Pazi molim te,kao da nije bilo ovog paljenja,
sutra bi svijet rekao Srbi su u pravu,ma dajte molim vas..
Pametnima je jasno da svi oni koji su priznali KiM kao državu sada posao privode kraju,na ovaj ili onaj način,kakav kec u rukav Albancima,kakvi bakrači...
Žao mi je Jadnih Srba dole,izgubljeni,izmanipulisani,žalosno...
Ima li te Bože..

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ало

А ко и када мисли да оптужи тог Тачија коју је целу ствар тако фино закувао. Њему кад год дуне може да извуче оружије какво хоће и да пошаље војнике из било које НАТО земље да пуцају по коме хоће. Ало бре!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

snimak

Kakko se nadje tv uvek kada srbi pale, a gde su da prikazu kako dole ljudi zive, kada siptari ubijaju, pale... gde su te iste kamere tada, tu su ali zasto su ugasene,

1
(четвртак, 28. јул 2011, 00:58)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Belosvetska . . .odgovor

Nije bas sve namestaljka, ali niste ni vi andeli, svak svoj zlocin nek gleda u oci pa da se uveri, a za to su samo Srbi sposobni, ostali su kukavice i ubice svedoka. a ovo sto su zapalili i ako su nisu nikog povredili sem nepostojecu drzavu i ludog Tacija koji je sve ovo i zapoceo, a nasu sliku u svetu necemo nokad popraviti tako su nas strani kupljeni mediji isprljali da nema kraja pa malo vise malo manje nije bitno, ja nikome necu puzeti. ajde objavite i ovo hvala.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:01)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

re-albanac

pa viste prvi upotrebili silu pucajuci na srpska vozila i pokusaj nasilnog preuzimanja punktova...bog sve vidi...seticete se kad tad mojih reci...

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

vera

samo vera u Boga i nada u njega moze nam pomoci u ovoj teskoj situaciji...

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

mi smo u Evropi vec 1000 godina, sto se za vas ne bi reklo! Nego, lako se praviti vazan kad te podrzavaju velike sile. Ne znam samo da li ti je poznato da americke i engleske diplomate peru ruke posle rukovanja s vasima, eto koliko vas vole.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:05)
КиМ [neregistrovani]
opošalji odgovor

..................

Није ту ништа сумњиво,албанци нису могли да стигну до административног прелаза...Запалили су га Срби али не ми са Косова,него припадници "Равногорског покрета","Образ","СНП-а" и осталих покрета који су стигли овде доле...толико,само да знате !

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:05)
Blace [neregistrovani]
opošalji odgovor

???

Hrvati prevozili kosovsku policiju prema granicnim prelazim???? Kojim granicnim prelazima kad izmedju Kosova i Srbije to ne postoji....

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:10)
Besomar [neregistrovani]
opošalji odgovor

Glupost!!!!

Mozda je moje razisljanje nezrelo ili sta ja znam ali samo neka mi neko objasni kako to da je toliko maskiranih i naoruzanih ljudi prislo granici,oteralo policiju i popalilo sve a da niko nije ragovao?Sve mi smrdi na siptarske provokacije....ne bi oni prosli da su hteli da sprece

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dule

Velika je verovatnoca da su ovi maskirani momci Albanci. Njima paljenje ide u korist.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nedamo kosovo

tako je brate srbine

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

alo neljudi

ma kakvi ste vi to ljudi, pljujete stalno po Srbima, dace Bog da i u Beograd dodje KFOR i Euleks, samo gdecete onda da bezite. Da su Srbi upalili, odmah bi se saznalo, ovako kao i uvek kad to rade Albanci, onda se nikada neotkrije,

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:19)
patriota [neregistrovani]
opošalji odgovor

zapaljen prelaz jarinje

pa ovi hrvati kad ne bih se umesali crkli bi pa dokle bre vise vama fali nesto uvek neko puca na vas kako ste vi svuda ugrozerni i uvek to mi nikdada nece jasno biti

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:22)
Blace [neregistrovani]
opošalji odgovor

???

Granica sa Kosovom ne postoji... A Hrvati samo neka se bockaju.... Pa ko njih posla u mirovne misije da mi je znati....

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Mihajlo

Sbrija treba da kupi sada 4 nova kontejnera i da pošalje dole sa opremom da vide koliko nam je stalo da bude mirno!  Držite se, pozdrav iz Bijeljine!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:37)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

helikopteri

Otkuda hrvatski helikopteri na kosovo, mozda ovi njihovi prijatelji pomislili da su srpski, pa raspalili po njima, jer koliko znam imaju isto sto i mi, a u mraku se i ne vide oznake,,

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:42)
Kosmet [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbija

Glavni uzrok SVEGA ovoga je ulazak Rosa na sever Kosmeta...Dalja diskusija je suvisna!!!Ne dajte se braco Srbi sa severa svete zemlje!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:46)
lovac na ucene [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odbrannjena sloboda scerca

Ljudi oni se bore za Srbe carinike ne zbog Srba nego da mogu da svercuju sta hoce i koliko hoce.Njih interesuje interrs i samo to.Pa ti srbi sa kosova nikada nisu ziveli bolje nego danas.Primaju tri plate, voze kola bez tablica, kupuju bez pdv-a i carine.Oni uzivaju i tu uzivanciju naravno da brane i sa svim tim uklapaju se u necije interese.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:46)
cewi [neregistrovani]
opošalji odgovor

kosovo

nije u pitanju ni parce zemlje na kojoj skoro vise nema srba, i nije u pitanju lazni ponos, vec se radi o 15 posto teritorije drzave koju ne treba tek tako pustiti drugima... nije bitno sto nema dole srba, nek bude i prazna ledina ali je nasa ledina, sve i da nema ljudi...

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nikola

Bravo Breznjev!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

re-gluposti

a dali ceo svet gleda i to da su albanci prvi pokusali nasilno da preuzmu punktove,uz otvaranje vatre po srpskim vozililma...ne,nego je bitno naglasiti da ceo svet gleda kako srbi pale jarinje...prestanite da pljujete vise po svom narodu...u jednu ruku ih i razumem,ako su to srbi palili...bio sam na kosovu i znam kako je nasem narodu...svi cemo mi nocas mirno spavati,a sta je sa nasim srbima na kosovu

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

re dosadni ste!

idi u Pristinu pa zivi, nece ti propadati zivot uzalud!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:49)
Djura Cvorovic [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ko ih je organizovao?

Ima li neko neku informaciju ko je na celu te grupe? Da li ima stranaca u grupi i kojim jezikom pricaju?

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:49)
shiptar [neregistrovani]
opošalji odgovor

nije mi jasno

ma ko je napao srbe sto je ovo ko laze koga ovde
zar mislite vi srbi da smo mi coravi gluvi mutavi
gadno ste se prevarili
niko srbe sa nase drzave nije napao niti dirao sto se palite ko petarde za bozic
relnost je sasvim druga od vase strasti i patriotizama kojeg imate u vasim srcima i umu ,a to morate izbrisati jednom za svagda
kosovo je nezavisna drzava i tacka
svako srbe napada, a vi srbi mrni ko bubice ni muvu sa meda ta oterate.
boze dragi milostivi isuse kakvih hipokrita
molim redakciju da objavi moj komentar '
i na kraju naucite jednom da zivite normalno
ziveli oni koji hoce prospeitet

1
(четвртак, 28. јул 2011, 01:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Stvarno?

Pa ta ista evropa sve vise na razne nacine brani ili sprecava gradnju novih dzamija i sirenje islama< ogroman deo populacije evrope i dalje ne podrzava gej manifestacije u svojim zemljama... Ala smo mi napredni, ispred svih. Protiv sam paljenja bilo kog i cijeg verskog objekta, ali si zaboravio da je pre toga zapaljeno preko 150 srpskih crkava i manastira na kosmetu! Pa dokle bre vise? Sve i da su Srbi zapalili punkt, potpuno ih razumem! Ovim tempom ce od srbije ostati beogradsi pasaluk!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 02:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ko su nasilnici

Vazno je da se drzavna vlast ogradi od takvog nasilja. A ko su nasilnici, nece ostati u anonimnosti, bice i to poznato. Samo sto nisu to uradili Srbi ili Albanci, vec nasilnici koji ne misle dobro nikome pa ni sebi, jer ratova i zrtava je dosta. Primer Libija i mnoge druge zemlje. Pozdrav svima posebno RTS-u koji objektivno izvestava.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 02:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

U pravu si!

covek je sasvim u pravu!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 02:54)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

a breeeee

Ppored svih mogucih KFOR EULEX, KSP i Srba koji su ostali da paze na prelaz .... dodje aloo kao dodju neki iz Bg srbi i popale prelaz... Jedno pitanje za tebe zasto??? Da se opere Taci od napada svojih Rosu jedinica.... Doklecete da budete slepi za igre koje vam smestaju . Pogledaj Googlaj Vašington matirao Beograd Vesti pa procitaj kako se Amerima zuri i kako daju ultimatume. Stim da i iza toga ima prica al to otkri sam.

1
(четвртак, 28. јул 2011, 03:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Molba

Zamolila bih sve one koji nemaju pojma gde je Kosovo a kamo li Jarinje i sta se na Kosovu zbiva da ne komentarisu dogadjanja jer samo prave konfuziju a sve je jasno kao dan!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 03:50)
Kosovar AL [neregistrovani]
opošalji odgovor

sta?

Izvini da te pitam, sta je policija Kosove pokrenula?

1
(четвртак, 28. јул 2011, 07:39)
sasa [neregistrovani]
opošalji odgovor

jovo na novo

opet sami sebi skacemo u stomak...

1
(четвртак, 28. јул 2011, 08:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

steta za Srbiju

ovi koji su palili naneli su samo Srbiji stetu..kao i kad lome Beograd zbog fudbala..

1
(четвртак, 28. јул 2011, 11:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

oooooooooo

Ovo je ista ideologija koja je nedavno jurila ljude po BG... Ljudi zive u srednjem veku!!!

1
(четвртак, 28. јул 2011, 17:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kosovo

A kako znaju da su bili srbi???!

1
(петак, 29. јул 2011, 18:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kosovo je Srbija

puno pozdrava braci sa kosova zele studenti dif-a iz Leposavica koji se nalaze u Grckoj! Izdrzite sutra stizemo!!!

1
(петак, 29. јул 2011, 19:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

komentar

Dosadili ste sa svojim komentarima o paljenju.Znate li vi kako je srpskom narodu na Kosovu. Lako je Tadiću da kaže da se sve može srediti mirnim putem. Neka ode malo da živi sa tim zeljacima pa bi drugačije govorio.

1
1