sreda, 13. nov 2019, 15:56 -> 16:43
Izvor: RTS
NBA doživljaj na srpski način
Košarkaši Crvene zvezde vratili su se ove sezone posle godinu dana pauze u Evroligu, a taj period marketing sektor srpskog šampiona iskoristio da unapredi "proizvod" koji nudi publici na svojim utakmicama, sličan onom u NBA ligi.
Tako je od ove sezone pred svaki meč koji se igra u beogradskoj "Štark areni" pristalicama crveno-belih omogućen audio-vizuelni šou tokom predstavljanja timova.
U tim trenucima parket najveće hale na Balkanu "oživi" i pretvori se u veliki ekran, na kojem se mogu videti snimci sa utakmica i razni animatorski, "tri-de" efekti.
Kako iz kluba sa Malog Kalemegdana poručuju, ova novina naišla je na izuzetno dobar prijem kod Zvezdine publike, pohvale stižu i od ostalih evroligaških klubova, a mnoge sve to asocira na uvode koji se mogu videti na NBA mečevima.
Uz to, valja istaći podatak da je u do sada sedam odigranih kola Evrolige, Zvezda u dva imala najveću posetu (Fenerbahče i Real Madrid), a po prosečnoj poseti od 11,288 gledalaca na trećem je mestu u takmičenju iza Žalgirisa (14,724) i Efesa (11,423), s tim što je zbog zauzetosti Arene srpski predstavnik dva od svoja četiri meča morao da igra u manjoj beogradskoj hali "Aleksandar Nikolić", gde su ugošćeni Barselona i Himki.
Narednu priliku da doživi ovaj "NBA spektakl" beogradska publika imaće već u petak, kada u Areni Crvena zvezda dočekuje francuski Asvel (19.00)
komentari