Ljorente priznao: Igrao sam rukom ali gol je regularan

Napadač Totenhema Fernando Ljorente priznao je da je igrao rukom kod gola za prolaz u polufinale Lige šampiona protiv Mančester Sitija, ali da bez obzira na to smatra da je odluka ispravna da mu se ne poništi pogodak.

Siti je imao rezultat za plasman u polufinale 4:2 kada je je Ljorentea lopta pogodila prvo u ruku, pa u butinu za pogodak u 73. minutu, ali je turski sudija Džunejt Čakir i uz korišćenje VAR-a priznao gol.

"Osetio sam, pomalo, da mi je lopta dirala ruku, koja je bila blizu lopte. Nisam ni video loptu, nisam imao nameru da je udarim rukom i zato mislim da gol morao da se prizna", rekao je Ljorente posle utakmice.

Iskusnom španskom fudbaleru to je bio tek osmi gol ove sezone, a drugi u elitnom takmičenju.

"Veoma sam ponosan, nije bilo lako. Veliki protisak je bio, težak trenutak, ali sam oduvek verovao u sebe. To je ono što sam uradio", zaključio je Ljorente.

Totenhem u polufinalu igra protiv Ajaksa, dok drugi par čine Barselona i Liverpul.

broj komentara 3 pošalji komentar
(četvrtak, 02. maj 2019, 06:35) - Срђан [neregistrovani]

Није свако играње руком пенал, треба знати правила фудбалске игре

Пенал није свако играње руком у шеснаестерцу, већ само оно играње руком које је намерно, и када играч држи руку у положају у коме је очигледно да битно омета игру играњем руком, а скоро све „напуцане” лопте - нису пенал. Рука, тј. играње руком, само по себи - није пенал.

(četvrtak, 18. apr 2019, 17:30) - anonymous [neregistrovani]

Sta ovaj

uopste trazi u protivnickom sesnaestercu?

(četvrtak, 18. apr 2019, 15:39) - глас разума [neregistrovani]

Исправне одлуке судије Чакира

Потпуно исправним сматрам одлуку турског судије Чакира да не поништи Љорентеов гол. Рука је била прислоњена уз тело и није било никаквог покрета који би се могао тумачити као угуравање лопте у гол. Да рука није ту била прислоњена уз тело лопта би на исти начин ударила у бутину или кук Љорентеа и исто се одбила у мрежу... према томе мислим да је одлука сасвим исправна. Исто и код поништеног гола Манчестер Ситију, офсајд је постојао иако минималан, јер је лопту враћену од стране играча Тотенхема један играч манчестера значајно одиграо и променио јој смер, упосливши тако Кун Агуера, који се минимално налазио у офсајду. Судији капа доле, јер је показао да има осећај за игру. А и Љорентеу, што се сад није правио блесав, јер је било веома очигледно да га је лопта закачила минимално по руци, већ је признао оно што су сви и видели.