Amerika, neka gori "najki"

Nova kampanja proizvođača sportske opreme "najki" u kojoj se uz Lebrona Džejmsa, Serenu Vilijams i Odela Bekama pojavljuje i Kolin Kapernik naišla je na podeljene reakcije Amerikanaca, pa su protivnici protesta koji je pokrenuo pre dve godine u NFL ligi ceo poduhvat nazvali prevarom, dok su najžešći među njima palili proizvode te kompanije.

"Najki" je kampanju pokrenuo povodom 30. godišnjice čuvenog slogana "Just Do It" i za zaštitno lice projekta izabrao Kapernika, koji već dve sezone ne uspeva da pronađe angažman u NFL-u, pre svega zbog činjenice da je pokrenuo talas protesta zbog rasizma u SAD.

Kapernik je prvi kleknuo pored terena tokom intoniranja himne, pokušavajući da na taj način pokaže da rasizam u Americi nije iskorenjen i da se Afro-amerikanci i dalje suočavavaju sa nizom problema, što se konzervativcima i, pre svim, predsedniku Donaldu Trampu nije nimalo svidelo.

"Verujte u nešto, makar morali sve da žrtvujete", poruka je "najkijeve" kampanje u kojoj je Kapernik zaštitno lice. Osim nekadašnjeg kvoterbeka San Franciska, u reklamama se pojavljuju košarkaš Lebron Džejms, teniserka Serena Vilijems i igrač Njujork Džajantsa Odel Bekam.

"Najkijevu" kampanju odmah su oštro kritikovali u nekoliko emisija televizijske mreže Foks, pa je kolumnista Kurt Šlihter pozvao gledaoce da više ne kupuju proizvode te kompanije, navodeći da "najki" podržava "trule, loše i prevarantske" poruke Kolina Kapernika.

Negativne reakcije proširile su se i na društvene mreže na kojima su se pojavili snimci zapaljene "najkijeve" opreme.

 

broj komentara 1 pošalji komentar
(utorak, 04. sep 2018, 15:37)
anonymous [neregistrovani]

esssss

Verujte da ih pravimo za 5$ a prodajemo po 50-150$. Verujte da naši radnici u Kini rade za 1$ na dan.