subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Sport > Fudbal > Milošević besan na Uefu

sreda, 08. sep 2010, 12:28 -> 17:12

Milošević besan na Uefu

"Ovi iz Uefe su džukele i stoka. Najbolje bi bilo da ne igramo kvalifikacije za EP u ovakvim ulovima", rekao je bivši reprezentativac Savo Milošević po završetku utakmice Srbije i Slovenije. Milošević je optužio Uefu da pomaže Italijanima da se plasiraju na predstojeći kontinentalni Šampionat.

Povratak na vest

komentari broj komentara 55 | cwpošalji komentar
(sreda, 08. sep 2010, 13:06)
nemanjic [neregistrovani]
opošalji odgovor

e,ako...

...si im rekao !

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:07)
nemanjic 2 [neregistrovani]
opošalji odgovor

mudro...

...zboris savo !

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:08)
nemanjic 3 [neregistrovani]
opošalji odgovor

u pravu ...

...si, i slazem se sa tvojim misljenjim .

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:08)
Bojan Tripunovic [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo

Bra'o Vosa legendo! Jadno, jadno...Cutimo dok nam mangupi sa Zapada klepaju cuske....I u fudbalu i u svemu...

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:08)
Cane [neregistrovani]
opošalji odgovor

cist penal

UEFA MAFIOSI!!!

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:09)
nemanjic(opet) [neregistrovani]
opošalji odgovor

jedan je...

...savo milosevic,veliki savo.ziveo !

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

DOKLE VISE

Upravu je covek 100 posto

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Браво Саво!

Браво Саво, хвала Богу има још нормалних у српском фудбалу који имају храбрости да дигну глас против ове тираније која се спроводи над српском фудбалском репрезентацијом.

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:14)
бесан [neregistrovani]
opošalji odgovor

Е, мој Саво...

...мислиш да си их изнервирао!То је као кад вола уштинеш за рог!Још ће у извештају додати да су на стадиону били изложени нападима и увредама!Боље да си ћутао!

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:16)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Savo, care

Bio si i ostao genije!!!

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:19)
World of Basketball
opošalji odgovor

Istina, ali ne treba ovako

Svi mi verujemo da je bio penal i da su sudije pogresile i ostetile nas. Medjutim, ovakva izjava Milosevica je sramota. Ima nacina da se FSS zali UEFI ili nesto drugo. Pre svega nasi momci nisu igrali dobro i prvenstveno uzroke poraza treba tu traziti.

http://www.worldofbasketball.org

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:21)
Aco [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo Savo SRBINE

BRAVO SRBINE TAKO JE, NEDOSTAJE NAM TAKAV COVEK U REPREZENTACIJI KAO STO JE LEGENDA MILOSEVIC!!!! MEDUTIM, SVAKA CAST DA JE IZGOVORIO OVO I U PRAVU JE 100%!!! SAVO, LEGENDO!!

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:26)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

mislim da nije bio penal

prekrsaj je bio van 16

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

mrki

baš lepa izjav...
E moj Savo i ja sam gledao utakmicu i hvala bogu navijao za Srbiju, samo što sam ja video veliko mučenje naših igrača i bolju igru Slovenačkih legionara a ne sudijsku grešku.U sport se nemože napredovati ako ne poraviš svoju grešku a ne tražiti alibi u sudijama. Dali su i na svetskom prvenstvu iz UEFE favorizovali Italijane.

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:31)
Bojan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Smesan Savo

Opet po starom. Za JAR i Farske Ostrve nam bila kriva sreca a sad UEFA. A nikako da se seti tima i saveza :) Ipak jeste da nas UEFA gleda od gore. Kad vidite kako se mi ponasamo (navijaci, Savo, Radomir - svi tipa je**m ti ma*er) pa onda nije ni cudo sto nas tako zajebavaju. Budimo realni, zasluzili smo!

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

u pravu je

penal, cist kao suza + crveni karton jer je Lazovic bio sam ispred golmana!!! Ipak, mislim da bi se i tada zavrsilo sa 1:1

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:37)
Rade [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nije lepo


Savo, nije lepo vredjati ni ljude ni zivotinje. Sta je trebalo da rade Englezi kada im sudija nije priznao onakav go protiv Nemacke pre nekoliko stotina miliona ljudi.
Dobar si covek, mozda je bolje da se izvines sto si u nastupu emocija tako nastupio. Inace ako pocnemo jedan drugoga da zovemo dzukelama, gde je tu kraj (za zivotinjski svet).

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jaja

A njima zvone j.ja!!!

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:50)
Rakela [neregistrovani]
opošalji odgovor

Za Rada

Rade, u redu je!!!! Izgleda da si za Slovence ili si neki veterinar cim branis zivotinje...
Ima da se kaze i ko god da je rekao ovo svaka mu cast i svako tako treba da uradi, steta Savo sto nisi u savezu jer takvi nam trebaju a ne kao pojedinci....
nemam komentara vise
HVALAA

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:54)
dado [neregistrovani]
opošalji odgovor

svi su vam krivi

sta hocete da budete odmah prvaci svjeta,i svi su vam krivi kad vas nece ili neznate.fudbal je proces koji traje.ma dobro vas i puste da igrate kako se ponasate i koje imate standarde.

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:57)
dado [neregistrovani]
opošalji odgovor

svi su vam krivi

sta hocete da budete odmah prvaci svjeta,i svi su vam krivi kad vas nece ili neznate.fudbal je proces koji traje.ma dobro vas i puste da igrate kako se ponasate i koje imate standarde.

1
(sreda, 08. sep 2010, 13:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Slazem se!!!

Jako prijatno me iznenadio nadam se da ce sudije popraviti kriterijum prema Srbiji!!!

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:01)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

penal!

cisti penal je bio to nebi trebala diskusija! cak je i slovenski komentator rekao da sudac nije svirao stopostotni penal...!
ali cisto sumnjam u to da sudija nemjerno nije svirao ! da je sudia vidio faul i svirao bi ga!!! u to sam siguran!!!

bez obzira penal ili ne mislim da su slovenci pokazali vecu zelju za pobjedu ili nerjeseno!

steta za nas ali jos nista nije zavrseno! samo se nadam da ce nasi sledeci puta pokazati vecu zelju za pobjedom! IGRATI znaju to svi znamo!!!

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:10)
rebro [neregistrovani]
opošalji odgovor

nije u redu

A evo zasto nije. Sava je rekao "ja da sam u Savezu odavno bih poslao pismo UEFA".
I? Sta bi se desilo? Oni bi pocepali pismo i kaznili nas zato sto javno komentarisemo odluke sudija.

Savo promovise sebe jer bi heto fotelju u Savezu.
Za nas je mnogo bolje da se Savez odmah ogradi od ovakve izjave a Savo nek trtlja to u kafani gde mu je i mesto

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dosta

je zastite sudija. Kao da su zlato pa ih uvek brani UEFA. Kao postujte sudije ovo ono, a sve vise i vise gresaka. Mili moji, ili radite svoj posao kako treba ili ocekujte da izgubite reputaciju. Penal je deo fudbalske igre i VELIKI je propust kada sudija ne vidi onako ocigledan penal, start s ledja, igrac Slovenije nije ni zakacio loptu, vec obe noge Lazovica, jos kao sto rece u jednom komentaru bio Lazovic sam pred golmanom, tu se sudi penal i crveni karton za onoga ko je penal skrivio. Nije bitno za koga covek navija, jedna od ekipa je ostecena, to ce sigurno reci i posteni ljudi iz Slovenije koji su gledali utakmicu. Jos nesto - UEFA uporno sakriva ovakve incidente. Procitajte na sajtu UEFA izvestaj sa utakmice Srbija - Slovenija, pisu o najzanimljivijim trenucima meca, ali ne pise NISTA o 82.-83. minutu kada je sudija "ocenio da nije bilo prekrsaja". Isto je bilo i Englezima protiv Nemacke, u izvestaju nije pisalo bas nista. Sto je najgore, ni za ruku Anrija protiv Irske u izvestaju sa utakmice nije pisalo nista o tome :D Realno uvesti kamere i dati mogucnost sudiji da pogleda snimak. To je ubedljivo najbolje resenje. Do tada, buniti se i slati proteste i UEFA-i i FIFA-i. A oni ce nastaviti da se vade nekom tradicijom. Pa sto onda ne prestanu sa TV prenosima fudbala, jer nije bilo kamera kad je igra izmisljena, pa se narusava integritet fudbala kao igre? Pa, TV prenosi donose suske :D

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ma-da

Ne lupetaj..

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nije sudija

Nego nesposobnost da se da gol. U fudbalu pobedjuje onaj ko da vise i primi manje golova. Srpski fudbaleri su tu cinjenicu potpuno smetnuli s uma. Zato ne znaju da daju gol. Znaju da se ponasaju nesportski. Cudi me da ste objavili ovu antisportsku izjavu. Kada bivsi reprezentativac izjavi ovako nesto, sta tek rade pripiti ili drogirani navijaci? Pokusavaju da ubiju policajca ili ubiju francuskog navijaca!

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:25)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tako je Savo...

Svaka ti je na mestu....

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:28)
Опозиција [neregistrovani]
opošalji odgovor

Будимо реални

Који бре пенал? Лопта је пуким случајем дошла до Лазовића који је лопту примио очајно и тако дао прилику да га одбрана стигне и фаулира. Пенал јесте био, али бре како вас није срамота да се жалите на поклон. Целу утакмицу смо одиграли ко најгоре бабе. Стално смо се ваљали, кукали и пренемагали. О Жигићу нећу ни да причам. Човек је промашен случај. На нашу несрећу је постигао го па ће људи да забораве оних 99999 грешака. Све треба мењати, од игача, селектора, стручног штаба, стадиона. Докле ће више да се свижди страним химнама. Јел то Београд, цнтар културе?

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:33)
Sumadinac [neregistrovani]
opošalji odgovor

Resenje je prosto

Ako neko "radi" protiv tebe, "radeci" za druge, odgovor bi bio veoma prost: Igrajte, trudite se, trcite, ginite, dajte 2-3 gola, pa da vidimo da li bi i onda sudija mogao nesto protiv nas (ponistiti 2-3 gola ili dosuditi 3-4 penala za protivnika). Na zalost mi nista od toga nemamo, tako da nam ostaje samo da se "vadimo", placuci za propuste koji se uvek desavaju. Ostao sam razocaran po ko zna koji put, ali ne toliko, jer kao rodjeni Srbin, Sumadinac od 60 godina starosti, poznajem mnogo dobro nas mentalitet o umisljenosti da smo najbolji i nepobedivi, zaboravljajuci da se samo znojem i srcem stize do rezultata. Sta je, tu je. Pozdrav

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:36)
AleksandarRS [neregistrovani]
opošalji odgovor

Savo prica gluposti!

Da sudija nije svirao penal! Pa sta? Igrali smo tako ocajno 95% dela utakmice da se zato treba da zapitamo? Ne forsira niko Italiju da je tako ne bi onako prosli na zadnjem mundijalu. Isti smo kao nase komsije, i njima je UVEK neko drugi kriv.

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ohladite glave

Javljam se iz Slovenije. Ovde svi priznaju, komentatori i stručnjaci, da je bio penal. Ali na svim takmičenjima i kvalifikacijama, pa i na SP, bilo je i biče takvih slučajeva, i Slovenci su bili na isti način oštečeni sa S. Irskom a biče još toga. Bit svega je, da je srbska reprezentacija u celini igrala slabo, do 0 :1, moglo je biti 0:3, pa i posle 0:1, bila jo na srbskoj polovini sve zeleno (Slovenci) a namesto da dotuku grogiranu Srbiju, vračali su loptu natrag, a ni izlazak Birse, nije bio mudar potez. Na drugom portalu pročitao sam izjave mnogih, da vam trebaju dobri napadači, velika greška
igre nemate, koliko lopti ste izgubili na sredini terena, slovenci su se u nekim fazama poigravali sa vašima.Tek kad su slovenci počeli odgovlačiti i vračati loptu natrag dobili ste krila i izjednačili. Možete biti zadovoljni rezultatom i srečni kao onda, kad je Slovenija vodila 0:3, pa ste jedva izjednačili. Ma kakvi, da vam je kao uvjek za sve kriva, svojih grešaka uopče ne viditi, ne samo u sportu.Inače navijam za vas, kad igrate s kim drugim osim Slovenijom. Pa red je, da i njim nešto priznate, dobra je to reprezentacija, što su pokazali i na SP, uz malo sreče mogli bi postiči puno više.

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

klonirati KOlinu

KOlina je potreban fudbalu. Onaj covek je trebao biti kloniran u hiljadu primeraka

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:58)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dobro

dobro je sto su slovenci prvi dosli u beograd,pa zato nije imalo puno incidenata osim ono malo stolica sto je pocupala grupa navijaca srbije i gadjala na navijace slovenije,garantujem da je bila utakmica prvo odigrata u slovenije srbi bi posle u beogradu katastrofu napravili,zato nisu pravili probleme jer znaju da treba da putuju za sloveniju na sledeci mec sa njima.srpska posla.

1
(sreda, 08. sep 2010, 14:59)
MPX [neregistrovani]
opošalji odgovor

Po"d"maže

Savo samo si jedno slovo zaboravio.Danas niko nikog ne pomaže nego "podmaže".

Iskreno rečeno Slovencima je gorelo pod nogama posle poraza sa Ircima i bili su organizovaniji o povezaniji, falila im je završnica, a da li su sudiju podmazali oni ili neko drugi to ćemo znati za jedno 10 godina.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

KOMENTAR

Na stranu penal,bio je,ali kakva bedna igra nasih dok nismo primili gol.I babe bi bolje igrale.Slovenci su drzali igru u svojim rukama ,otvarali prazan prostor,stvarali visak igraca,a mi smo beskonacno kruzili bezvoljno kao na treningu,bez zara,bez ideje.,bez borbenosti.Tako se ne igra za reprezentaciju.A islektor ne moze da shvati da su Ninkovic i Kacar potrebni u startnoj postavi.Jednostavno ne moze,a tek sa njima smo zaigrali.Nema ni Mrdje.Golman je los a Isailovic koji je odlicno branio na nekim utakmicama-nema ga.Mi sami radimo protiv sebe.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Faktor sudija

U sportu postoji znanje i sportska sreca . Obadve stvari zajedno odlucuju rezultat. Uz ovakve sudije jedina sansa za pobedu je igrati 200%.I ako smo losije igrali cinjenica je da smo trebali pobediti.Ako se to nekad desi u reduje moze se tolerisati.Nama se to desava iz igre u igru i to nemoze biti slucajno Savo u pravu si.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:06)
Navijac [neregistrovani]
opošalji odgovor

Penal...

jeste bio,ali da smo imali par golova prednosti ne bi bilo tolike buke oko toga.Desilo se,sudija je pogresio namerno ili nenamerno,a posto se davljenik za slamku hvata,tako i mi za penal.Da smo ih razbili na terenu penal niko ne bi ni pomenuo.Ovako...Trebalo ih je pobediti za vreme, a ne pre utakmice.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:22)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

slažem se

Iz Srbije sam. Slažem se. Gledao sam utakmicu.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Nama je uvek neko kriv pa i ovog puta svi krive sudiju koji je mozda pogresio dva puta a nevide koliko su puta pogresili nasi igraci.A sto se tice naseg rep.igraca koji kritikuje sudiju boje bi bilo da posavetuje svoje kolege da bolje igraju,jer pojedinci nisu zasluzili da cuvaju ovce a kamo li da igraju fudbal.Mi imamo dobrih igraca ali nazalost oni sede na klupu a neki nisu ni pozvani da igraju.Ovo je velika sramota igraci koji su standardni u evropskim klubovima neigraju a pjedinci koji su vecite rezerve ili su na cekanju kod nas su standardni.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:39)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

zasto?

jer smo SRBI....

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:46)
Miroslav [neregistrovani]
opošalji odgovor

U pravu ste

Dobronameran i odmeren komentar.. POzdravljam Vas. zaista često nismo spremni da vidimo svoje greške.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dobar komentar.

Slovenac - slazem se sa tobom.
To je tezak problem koji mi imamo - da svoje greske analiziramo povrsno ili nikako, a da smo u stanju od tudih gresaka da isfabrikujemo "svetsku zaveru".
Ja nisam mislo da cu ikada navijati za Sloveniju, ali na ovom SP jesam. Imate dobar tim i zao mi je sto niste prosli dalje - narocito tezak je bio onaj pad igre protiv USA.

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:55)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

zato sto smo srbi

pa sta onda sto ste srbi,kakve to veze ima?

1
(sreda, 08. sep 2010, 15:57)
ćira [neregistrovani]
opošalji odgovor

Penal

Trebamo sve učiniti da u bližoj budućnosti stvorimo reprezentaciju s igračima koji daju golove. Tada nam neće jedan penal značiti ništa kad nabijemo 4 gola. Neće nam tada moći ništa UFa ni Ufo ni Kgb ni Cnn. Niko nam tada neće moći ništa. Golovi, golovi i samo golovi. Zbog golova se igra fusbol, što reko jedan navijač iz Australije.

1
(sreda, 08. sep 2010, 16:01)
JevtaNS [neregistrovani]
opošalji odgovor

šta se bunimo

Kao prvo, penal nije postojao. Faul je bio na ivici kaznenog, a nemamo igrača koji bi to mogao da pretvori u gol. Kao i uvek žalimo se na sudije, igru nikakvu nismo pokazali. Napadače kao i da nemamo. Žigiću nema ko da ubaci loptu. Iako se profesionalno bave fudbalom i treniraju svaki dan očigledno ne mogu da nauče da ubace loptu nekome na glavu. Naše "najjače" karike su navodno krila koji se na ovoj utakmici nisu videli. Jovanović je pokazao bledu igru koju pokazuje i u Liverpulu. On ne zna da vodi loptu, sapliće se na nju u pokušaju da dribla. Krasić nije ništa bolji ne znam ni zašto je ušao umesto Tošića u igru. Stanković je realno staro gvožđe i u normalnoj reprezentaciji ne bi ni igrao samo zbog stare slave. Prošle kvalifikacije smo imali sreće jer ni tad igru nismo imali u relativno lakoj grupi. Ovo je naša realnost i kazna će doći kao što je i na SP.

1
(sreda, 08. sep 2010, 16:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

zapad

a,sta bi ti to pametno preduzeo da nam ne udaraju cuskee?

1
(sreda, 08. sep 2010, 16:27)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Cira

BRAVO MAJSTORE

1
(sreda, 08. sep 2010, 16:49)
djole [neregistrovani]
opošalji odgovor

ako zbog jednog penala....

ne mozes da dobijes sloveniju... onda ne treba ni da ides na EP...

1
(sreda, 08. sep 2010, 17:11)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

pa sta?

i drugi pre nas nisu dobijali penale. igrali smo lose i antic mora sada da ode! vreme je za promene!

1
(sreda, 08. sep 2010, 17:49)
Stefan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo Savo

Savo legenda! Red je bio da im neko to kaze...

1
(sreda, 08. sep 2010, 18:15)
mire [neregistrovani]
opošalji odgovor

savo

bravo savo kamo srece da si ti predsednik fss.

1
(sreda, 08. sep 2010, 20:07)
Milos [neregistrovani]
opošalji odgovor

Savo za predsednika

Bravo Savo legendo! E da je srece pa da si ti predsednik FSS umesto starog licemera Karadzica.

1
(četvrtak, 09. sep 2010, 09:38)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

savo

savo nije uefa kriva sto srbija igra jednostavno lose
nek krive same sebe

1
(četvrtak, 09. sep 2010, 14:48)
Frankie [neregistrovani]
opošalji odgovor

?

Nije ni bio penal, faul ja nacinjen na ivici kaznenog.

1
1