Одбојкаши Србије вечерас путују за Техеран

Одбојкашка репрезентација Србије отпутоваће вечерас у 19.50 сати по средњеевропском времену из Истанбула за Техеран, саопштио је Одбојкашки савез Србије.

Српски тим стићи ће у Техеран сутра око четири ујутро по средњеевропском времену и тако завршити тродневно путовање из Београда до главног града Ирана.

Најбољи српски одбојкаши требало је да крену у понедељак увече из Београда, али је лет одложен због неверемена, да би у уторак увече стигли у Истанбул непосредно после терористичког напада.

Планирано је било да авион са аеродрома "Никола Тесла" крене у 20.20, а полетео је у 20.39. У тренутку терористичког напада у Истанбулу око 21 час по средњоевропском времену, репрезентативци Србије су били у авиону на 10.000 метара висине негде изнад Бугарске.

Одбојкаши су из авиона ушли у аеродромску зграду у 1.25 часова после поноћи, а у 4.15 часова сместили су се у хотел Мериот у Истанбулу.

Капитен Драган Станковић каже да је екипа "за длаку" избегла терористички напад, али да су сви добро и да ће енергију усмерити на предстојеће утакмице у Техерану.

"Кад мало боље размислим, чудно ми је што су у таквој ситуацији допустили авионима да слећу у Истанбул. Барем смо били безбедни, остали смо у авиону на сред писте, далеко од места догађаја. Половину путника чинили су Азијати, који нису знали енглески језик и сат времена нису знали шта се дешава, па нису уносили пометњу у авиону. Када смо видели шта се догодило и прошли поред места напада, видели смо да смо за длаку избегли то што се десило", рекао је Станковић.

Репрезентација Србије ће у склопу трећег викенда прве дивизије Светске лиге играти у Групи И у Техерану, од 1. до 3. јула, са Ираном, Аргентином и Италијом.

"Надам се да ћемо у другом делу дана успети да стигнемо у Иран и да ћемо сву снагу преусмерити на наредне три утакмице, јер су оне у овом тренутку најважније", додао је Станковић.

Селектор Србије Никола Грбић рекао је да се у Истанбулу догодила велика трагедија и додао да је екипа очекивано добро реаговала на целу ситуацију.

"На сву срећу нама се ништа озбиљно није десило. Колико год да је ово страшно, морамо сву концентрацију да усмеримо ка турниру у Техерану. Надам се да ће остатак пута проћи у иоле неком нормалном стању и да ћемо од сутра бити у пуном погону за предстојеће три утакмице. Ово су добри момци, сви смо довољно паметни и зрели да знамо шта се десило и тако су се играчи и понашали", рекао је Грбић.

Селектор је додао да одложено путовање неће много пореметити екипу.

"Изгубили смо један тренинг који би био опорављајући. Сада ћемо се цео дан одморити и од сутра ући у нормалан ритам за утакмице", навео је Грбић.

Одбојкаш Србије Никола Росић рекао је да су сви у авиону били смирени и нормални, али да је било застрашујуће када су пролазили поред места напада.

"Када се смирило, враћале су ми се све сцене. Мислим да ћемо успети да се издигнемо из тога и концентрисати се на утакмице које нас чекају у Ирану", рекао је Росић.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 19. септембар 2024.