НБА доживљај на српски начин

Кошаркаши Црвене звезде вратили су се ове сезоне после годину дана паузе у Евролигу, а тај период маркетинг сектор српског шампиона искористио да унапреди "производ" који нуди публици на својим утакмицама, сличан оном у НБА лиги.

Тако је од ове сезоне пред сваки меч који се игра у београдској "Штарк арени" присталицама црвено-белих омогућен аудио-визуелни шоу током представљања тимова.

У тим тренуцима паркет највеће хале на Балкану "оживи" и претвори се у велики екран, на којем се могу видети снимци са утакмица и разни аниматорски, "три-де" ефекти.

Како из клуба са Малог Калемегдана поручују, ова новина наишла је на изузетно добар пријем код Звездине публике, похвале стижу и од осталих евролигашких клубова, а многе све то асоцира на уводе који се могу видети на НБА мечевима.

Уз то, ваља истаћи податак да је у до сада седам одиграних кола Евролиге, Звезда у два имала највећу посету (Фенербахче и Реал Мадрид), а по просечној посети од 11,288 гледалаца на трећем је месту у такмичењу иза Жалгириса (14,724) и Ефеса (11,423), с тим што је због заузетости Арене српски представник два од своја четири меча морао да игра у мањој београдској хали "Александар Николић", где су угошћени Барселона и Химки.

Наредну прилику да доживи овај "НБА спектакл" београдска публика имаће већ у петак, када у Арени Црвена звезда дочекује француски Асвел (19.00) 

број коментара 0 Пошаљи коментар