Америка, нека гори "најки"

Нова кампања произвођача спортске опреме "најки" у којој се уз Леброна Џејмса, Серену Вилијамс и Одела Бекама појављује и Колин Каперник наишла је на подељене реакције Американаца, па су противници протеста који је покренуо пре две године у НФЛ лиги цео подухват назвали преваром, док су најжешћи међу њима палили производе те компаније.

"Најки" је кампању покренуо поводом 30. годишњице чувеног слогана "Just Do It" и за заштитно лице пројекта изабрао Каперника, који већ две сезоне не успева да пронађе ангажман у НФЛ-у, пре свега због чињенице да је покренуо талас протеста због расизма у САД.

Каперник је први клекнуо поред терена током интонирања химне, покушавајући да на тај начин покаже да расизам у Америци није искорењен и да се Афро-американци и даље суочававају са низом проблема, што се конзервативцима и, пре свим, председнику Доналду Трампу није нимало свидело.

"Верујте у нешто, макар морали све да жртвујете", порука је "најкијеве" кампање у којој је Каперник заштитно лице. Осим некадашњег квотербека Сан Франциска, у рекламама се појављују кошаркаш Леброн Џејмс, тенисерка Серена Вилијемс и играч Њујорк Џајантса Одел Бекам.

"Најкијеву" кампању одмах су оштро критиковали у неколико емисија телевизијске мреже Фокс, па је колумниста Курт Шлихтер позвао гледаоце да више не купују производе те компаније, наводећи да "најки" подржава "труле, лоше и преварантске" поруке Колина Каперника.

Негативне реакције прошириле су се и на друштвене мреже на којима су се појавили снимци запаљене "најкијеве" опреме.

 

број коментара 1 пошаљи коментар
(уторак, 04. сеп 2018, 15:37)
anonymous [нерегистровани]

esssss

Verujte da ih pravimo za 5$ a prodajemo po 50-150$. Verujte da naši radnici u Kini rade za 1$ na dan.