среда, 17. мар 2010, 09:57 -> 17:05
Федерер изгубио од Багдатиса
Швајцарски тенисер Роџер Федерер елиминисан је у трећем колу турнира у Индијен Велсу, пошто је изгубио од Кипранина Маркоса Багдатиса 2:1, по сетовима 5:7, 7:5 и 7:6.
петак, 25. мај 2012. | Изаберите писмо: Latinica

среда, 17. мар 2010, 09:57 -> 17:05
Швајцарски тенисер Роџер Федерер елиминисан је у трећем колу турнира у Индијен Велсу, пошто је изгубио од Кипранина Маркоса Багдатиса 2:1, по сетовима 5:7, 7:5 и 7:6.
| коментари | број коментара 74 | |
|
(среда, 17. мар 2010, 10:21) anonymous [нерегистровани] |
|
ovom pobedom pokazuje da RF,posustaje i gubi interesovanje za tenis.Uzeci u obzir da se teniseri penzionisu oko 30-te,ne iznenzdjuje me,ova pobeda Bagdasisa koji je energican,i u top formi.Sve cestitke Kipraninu
|
(среда, 17. мар 2010, 10:41) anonymous [нерегистровани] |
|
Mnogo volim ovog Grka.Uvek navijam za njega.
|
(среда, 17. мар 2010, 10:58) Dusica Milosevic [нерегистровани] |
|
Zao mi je sto je izgubio Roger Federer. Toje poseledica virusa. Ali vrati ce se on u formu vec na sledecem turniru. Od srca mu to zelim
|
(среда, 17. мар 2010, 11:04) Igor [нерегистровани] |
|
nisam neki fen federera ali to su opste gluposti koje pises, ti kao i puno nasih prizeljkujete da federer ode u penziju ili da se povredi ili sta ja znam kako bi NAS djole doso do prvog mesta, ali nemoze tako
Nije se Djole posteno izborio ni za ovo drugo, nemojte pogresno da me shvatite uvek navijam za djoleta i uvek cu navijati bilo kako da je plasiran ( to vazi za sve nase sportiste) ali mislim
DA DJOLE TREBA I MORA DA SE NAMUCI ZA TO PRVO METO inace i da ga dpbije nece ga dugo zadrzati
|
(среда, 17. мар 2010, 12:48) anonymous [нерегистровани] |
|
Nije valjda opet plakao? Mislim na Federera, naravno...
|
(среда, 17. мар 2010, 13:36) sirig [нерегистровани] |
|
mislim da je on najbolji teniser u istoriji tog sporta,ali ne moze vecno.mislim da nece jos dugo biti No.1.vec mu slede tridesete a ima porodicu.
|
(среда, 17. мар 2010, 13:37) Bozovic, Bec [нерегистровани] |
|
Ne bih rekao da je tako. Roger je i suvise ozbiljan i profesionalan igrac, da bi dozvolio sebi poraz radi ne interesovanja.
Hocu reci,da bi pre skroz se odrekao tenisa, nego sto bi namerno izgubio. svaki poraz se oznacava u tabeli, a to sigurno nece dozvoliti radi nekih gluposti, da mu to kvari prosek.
Nego me NAS VITI ORAO, Nole, malo brine. Previse se opustio...jedva je dobio svabu, a ako tom igrom stane pred hrvatom, nece proci bas najbolje. ne pamtim ni jednu utakmicu u zadnje vreme, u kojoj je OD POCETKA dao sve od sebe...nego uvek prvi set izgubi, a dobio dva zadnja...kida i nama, i njemu zivce :-)...
al ipak -> ZIVIO NAM NOLE, NAS JUNACKI VITI ORLE
S vjerom u boga
|
(среда, 17. мар 2010, 13:44) anonymous [нерегистровани] |
|
onome sto se videlo imao je Federer i te kako interesovanje, ali Baghdatis je bio prosto fenomenalan.Nece biti iznenadjenje ni ako on osvoji ovaj turnir.Sto je na kraju bio Federer "kiseo", kao i uvek kada izgubi.
|
(среда, 17. мар 2010, 14:04) anonymous [нерегистровани] |
|
mislim da je Nole sad konacno dobio super tiket da se priblizi federeru a da pobegne ovoj dvojici jer su oba bila u finalu prosle godine!!!
Mislim da iako nije bas u nekoj formi Nole sad moras pokazati da to mozes i zelis!!!
Verni navijac
|
(среда, 17. мар 2010, 14:04) anonymous [нерегистровани] |
|
Federer u drugom setu dve mec lopte koje nije iskoristio pa je Baghdatis odlicnom servom i igrom preokrenuo rezultat.U trecem setu je poveo Federer sa 4:1(slicna drama kao i kod Novaka protiv Kohlschreibera)gde je Bagdathis zadrzao zivce i od skoro izgubljenog meca napravio pobedu i dobio u tajbreku.Da ste samo na kraju videli Federerovu kiselu facu!.
|
(среда, 17. мар 2010, 14:05) anonymous [нерегистровани] |
|
Federer u drugom setu dve mec lopte koje nije iskoristio pa je Baghdatis odlicnom servom i igrom preokrenuo rezultat.U trecem setu je poveo Federer sa 4:1(slicna drama kao i kod Novaka protiv Kohlschreibera)gde je Bagdathis zadrzao zivce i od skoro izgubljenog meca napravio pobedu i dobio u tajbreku.Da ste samo na kraju videli Federerovu kiselu facu!.
|
(среда, 17. мар 2010, 14:07) Bozovic, Bec [нерегистровани] |
|
Ne bih rekao da je tako. Roger je i suvise ozbiljan i profesionalan igrac, da bi dozvolio sebi poraz radi ne interesovanja.
Hocu reci,da bi pre skroz se odrekao tenisa, nego sto bi namerno izgubio. svaki poraz se oznacava u tabeli, a to sigurno nece dozvoliti radi nekih gluposti, da mu to kvari prosek.
Nego me NAS VITI ORAO, Nole, malo brine. Previse se opustio...jedva je dobio svabu, a ako tom igrom stane pred hrvatom, nece proci bas najbolje. ne pamtim ni jednu utakmicu u zadnje vreme, u kojoj je OD POCETKA dao sve od sebe...nego uvek prvi set izgubi, a dobio dva zadnja...kida i nama, i njemu zivce :-)...
al ipak -> ZIVIO NAM NOLE, NAS JUNACKI VITI ORLE
S vjerom u boga
|
(среда, 17. мар 2010, 14:14) Meraklija [нерегистровани] |
|
I verujem da je Novak Djokovic nece ispustiti, ni po koju cenu... zato NoLe - SAMO NAPRED DO TITULE - i kao sto sam "predskazao" No.1 do kraja ovde 2010.
|
(среда, 17. мар 2010, 14:32) anonymous [нерегистровани] |
|
nije se ni Federer namucio da se vrati na prvo mesto, vec se vratio tako sto je Nadal pao jer je bio povredjen pa nije odbranio veliki broj poena prosle godine.
|
(среда, 17. мар 2010, 14:39) Rafa [нерегистровани] |
|
Kada je vidjeo onakvu Nadalovu formu,morao je posustati prije vremena!! VAMOS RAFA!
|
(среда, 17. мар 2010, 14:40) Rafa [нерегистровани] |
|
Kada je vidjeo onakvu Nadalovu formu,morao je posustati prije vremena!! VAMOS RAFA!
|
(среда, 17. мар 2010, 14:42) anonymous [нерегистровани] |
|
je da mi vise navijamo za tudje nego za nase. Kad Novak izgubi tu je 50 komentara kako on nikad nece biti Federer.A kad izgubi Federer mi ga opreavdavamo i najvijamo za njega. Naravno da ne mislim i da sad treba kritikovati Federera svako ima los dan, ali da Novak izgubi veceras bice pljuvanja na sve strane. To sto svi svojatate Novaka ne znaci da imate pravo da pljujete!
|
(среда, 17. мар 2010, 14:48) anonymous [нерегистровани] |
|
Federerov poraz je samo dokaz da svim igracima iz samog vrha moze da se desi da izgube od slabije rangiranog tenisera, samo s tom razlikom kad se to desi nasem Noletu onda se pocne sa pljuvanjem, prognozama kako nece dugo biti u vrhu, kako je nezasluzeno drugi na svetu. Sto sad ne kazete Federer ne zasluzuje prvo mesto jer nije smeo da izgubi od Kipranina.
|
(среда, 17. мар 2010, 14:50) Milan K. [нерегистровани] |
|
Markose, svaka ti cast za pobjedu i zelim ti finale sa Noletom, al bi to bio mec! Rogera ne volim od kad je poceo da place na terenu, a i dosadio je brate vise i bogu i narodu!
|
(среда, 17. мар 2010, 14:55) anonymous [нерегистровани] |
|
Kako te nije sramota da kazes da se Nole NIJE POSTENO izborio za drugo mesto? Od kada ti pratis tenis? Novak je 3 godine bio treci i normalno je kad je neko toliko konstantan da izbije i na drugo mesto! O kom postenju pricas, sta je Novak to ukrao???
|
(среда, 17. мар 2010, 14:56) anonymous [нерегистровани] |
|
Federer smeo da izgubi,ali je morao.
|
(среда, 17. мар 2010, 15:08) anonymous [нерегистровани] |
|
federer je izgubio zato sto je bio bolestan,a novak nikad nece biti prvi dok nadal i federer igraju
|
(среда, 17. мар 2010, 15:18) Milan K. [нерегистровани] |
|
Dobro si mu rekao,ne samo da je svojom konstantnoscu zaradio drugo, nego je zaradio i prvo sto ce se pokazati vec poslije Rolan Garosa, ubijedjen sam u to!
|
(среда, 17. мар 2010, 15:27) anonymous [нерегистровани] |
|
za inteligentno zapazanje,ja znam da samo Nole nasledjuje Federera,a ,ako ste gledali on sam je rekao #tanka je linija izmedju pobede i poraza#,u sladu s tim iskreno se nadam da ce posle Noletovog vecerasnjeg meca biti bez dezurnih kritizera...nase momce je Car....
|
(среда, 17. мар 2010, 15:45) sirig [нерегистровани] |
|
svaka cast bagdatisu ali mislim da su upitanju godine federera!
|
(среда, 17. мар 2010, 15:46) sirig [нерегистровани] |
|
svaka cast bagdatisu ali mislim da su upitanju godine federera!
|
(среда, 17. мар 2010, 15:47) Sava [нерегистровани] |
|
Necu biti licemeran i priznacu glasno i jasno da mi je izuzetno drago sto je Federer izgubio. Ne samo sto ce Novak smanjiti bodovnu razliku vec zbog nadmenosti i sebicnosti Rogera Federera. Odbio je igranje za svoju zemlju bez posebnog opravdanja. Wawrinka je odigrao sva 3 naporna meca,iscrpljen i povredjen morao je da otkaze Indijan Wels. Zato mi je drago sto Federerov egoizam i sebicluk nisu nagradjeni.
Na Novaka mogu biti samo ponosan, odigrao je herojski za svoju zemlju,promenio podlogu, imao malo vremena za aklimatizaciju tako da su oscilacije u igri normalne.
|
(среда, 17. мар 2010, 15:47) anonymous [нерегистровани] |
|
Ma nije bio bolestan
samo se cuvao za velike bodove
( Taktika umora )
Nole sve ce biti kako mora
Nole Nr.1
|
(среда, 17. мар 2010, 15:49) anonymous [нерегистровани] |
|
Pa Nadal jos igra a Novak ga je pretekao!
|
(среда, 17. мар 2010, 15:52) anonymous [нерегистровани] |
|
Federer je bio bolestan, a deset dana pre turnira se pripremao i trenirao u Kaliforniji!? Nole za to vreme igrao desetak iscrpljujućih mečeva sa bolovima u desnom ramenu! Zar je njemu (Noletu) potpuno osporeno pravo da svoj pad u igri pravda ikada više bilo kakvim bolovima ili fizičkom iscpljenošću koja je tako evidentna. Napred Nole!!!!
|
(среда, 17. мар 2010, 16:07) ucz [нерегистровани] |
|
deda pozdravlja unuke sa privremenim zivotom u srbiji,deda vas sve voli,kad budem imao vremena svima cu da posaljem po ladu!!!ne skidajte se sa sajta!!!
|
(среда, 17. мар 2010, 16:23) Bojan [нерегистровани] |
|
Idemo Nole, Valjda nemozes da "opaliti" dva meca uzastopno !? Hajde Nole, jos ovu pobjedu za Srbiju !!!
|
(среда, 17. мар 2010, 16:41) anonymous [нерегистровани] |
|
Pa dobro Federer je ispao a onda Nole ako i prodje sledeci krug a imam osecaj da nece , realno nemoze da dobije nijednog igraca u cetvrtfinalu.Conga,Marej,Rodik.Soderling, ma nema sanse.
|
(среда, 17. мар 2010, 17:03) anonymous [нерегистровани] |
|
da.... dobro da je ispao
jedan manje
|
(среда, 17. мар 2010, 17:06) anonymous [нерегистровани] |
|
A Zasto? PA jednostavno ta cetvorica koje pominjes nisu u njegovom delu zreba. Sa bilo kim od njih moze igrati samo u finalu, pre toga ne. Treba malo da se covek informise, a ne u stilu ,,aj cu napisem nesto,da se pravim malo,,....
|
(среда, 17. мар 2010, 17:10) Goran CH [нерегистровани] |
|
Potpisujem komentar 100%
|
(среда, 17. мар 2010, 17:16) Tanja iz Kalifornije [нерегистровани] |
|
Uvek su mi Grci dragi, a specijalno Bagdadis zbog njegovog triprstaskog prijateljstva sa Noletom! Samo napred!
|
(среда, 17. мар 2010, 17:44) sale car [нерегистровани] |
|
Ne razumem drugi deo tvoje recenice.
|
(среда, 17. мар 2010, 17:59) anonymous [нерегистровани] |
|
Mpravo re Marco! Kali tixi i nadalje ovome Kipraninu. Jedan od najsimpaticnijih tenisera i drago mi je zbog Federera, jel mi on bas i simpatican nije ;). Svaka njemu cast ali kad izdrzi da ne menja izraz lica po ceo meč :)..
|
(среда, 17. мар 2010, 18:12) anonymous [нерегистровани] |
|
...много готивим овог играча, скроз је фер и позитиван лик, сушта супротност извештаченом Федереру, бравооо :)
|
(среда, 17. мар 2010, 18:48) Igor [нерегистровани] |
|
ne kazem ja da djole ukrao to drugo mesto, vec da se nije posteno namucio za njega i tri sezone druskane nisu nikakva konstantnost, nemas pojma o cemu pricas. Pratim tenis vec 10tak godina i sam sam se bavio profesionalnim sportom. Nisam postavio komentar iz bilo kakvog zlog namera ali prosto bi bilo isuvise jednostavno da se nole dokopa ove godine prvog mesta jer bi isto tako brzo i jednostavno pao.
Pogledaj anu, jelenu, safinu, rodicka nadala i to ne samo u tenisu recimo ronaldinja, milicica itd
A Slava vecinom samo jednom moze da udari u glavu
Razmisli o tome pa ces videti da sam u pravu
|
(среда, 17. мар 2010, 18:59) anonymous [нерегистровани] |
|
ti to vec unapred znas.Dobijao je on i njih kada mu se stvarno htelo.Mozda ima veliku volju za opet,nije neizvodivo.
|
(среда, 17. мар 2010, 19:06) anonymous [нерегистровани] |
|
Federer moze da preskoci naredna 3 turnira ,Novak ga opet nece prestici,tako da moze malo i on da odmori!! Slijedi sljaka i jedini kralj na toj podlozi (Nadal) ,tako da novak moze da broji dane koje ce da provede ispred njega!!
|
(среда, 17. мар 2010, 19:08) anonymous [нерегистровани] |
|
Federer moze da preskoci naredna 3 turnira ,Novak ga opet nece prestici,tako da moze malo i on da odmori!! Slijedi sljaka i jedini kralj na toj podlozi (Nadal) ,tako da novak moze da broji dane koje ce da provede ispred njega!!
|
(среда, 17. мар 2010, 19:08) anonymous [нерегистровани] |
|
ali ce uzeti turnir i sta onda?????????kakve price ovde sve ljudi iznose,a masa nema pojma o tenisu niti o profi sportu.za neupucune u profi sportu mozes opstati samo u koliko 100% dajes od sebe od treninga do meca,male oscilacije ti padas jer je konkurencija jaka.nema velike razlike izmedju 1 i 50 tenisera osim u glavi i fizickoj spremi.Federer nije cikica od pet banki nego momak sa 28g,a mislim da je jos mlad jer je Ivanisevic uzeo wimbldon sa 31g.stvar je da u tenisu moras dugo cekati na sansu i proboj na broj 1,a onda ces biti ganjan i svi te se boje i imaju respekt,a za one pesimisticne-da mi je doziveti da jedan momak sa Balkana bude igrac br.1 u tenisu pa makar na jedan dan to ce biti zapisano u vecitu atp tablicu svih vremena gde su samo igraci br.1........kao Crvena Zvezda u fudbalu
|
(среда, 17. мар 2010, 19:15) Nikola [нерегистровани] |
|
Nije igrao ni lose ni dobro,ali sta je tu je.
Bagdatis je zasluzeno trijumfovao u ovom mecu,jer je stvarno igrao dobro.
Nadam se da ce Federer vratiti staru formu za Majami i da ce opet rasturati kao na AO.
|
(среда, 17. мар 2010, 20:20) anonymous [нерегистровани] |
|
Roger Federer jeste covek.On je svoje odradio jos davne 2003. a sve do sada je samo raskrcivao put samome sebi do mnogobrojnih rekorda koje drzi u svojim rukama.Sada jednostavno moze da bira turnire na kojima ce ucestvovati.Samo to proredjivanje turnira jeste uzrok njegovom jucerasnjem gubitku.Kako znamo ko je Roger Federer,ne bi smo ga smeli potcenjivati.A sto se tice Djokovica, razlika nije nedostizna, tek nekih 3040 bodova do neprikosnovenog kralja svetskog tenisa i njegove istorije.
|
(среда, 17. мар 2010, 20:27) anonymous [нерегистровани] |
|
Nas Djokovic i Federer nikada nece moci da se mere.Racunajuci tu okolnost da je Djokovica zadesio rat na Kosovu i time mu odmogao izgradjivanju njegove karijere, mi ne mozemo svrstavati Djjokovica i Federera u istu klasu.Fedex je prica za sebe.Kada Djokovic bude ima 29 godina i bude postizao neke zavidne rezultate, e tek tada se njih dvojica mogu uporedjivati.A sto se tice sadasnjeg vremena, mislim da je svaka prica o tome kako je Djokovic bolji od Federera,banalna i neprikladna ovom vremenu.
|
(среда, 17. мар 2010, 20:49) maja [нерегистровани] |
|
Nisam mogla da gledam mec, zbog skole, ali kako su mi rekli Marcos je igrao stvarno dobro, i verovatno zaslzeno pobedio..
Nebitno, neka se sprema za Majami, sve najbolje Rogiiiiiiii
Ne moze ti niko nista:)))))))))))
|
(среда, 17. мар 2010, 21:11) anonymous [нерегистровани] |
|
nemas ti bre pojma o tenisu
nole uskoro broj 1 ako bog da
|
(среда, 17. мар 2010, 21:56) anonymous [нерегистровани] |
|
Čovek govori istinu Djole je naš i dobar je ali,trba biti objektivan, lista sve govori ko je ko i šta je šta, i lupetanje samo dodatno sramoti našu naciju i objektivnost.
SN
|
(среда, 17. мар 2010, 22:04) anonymous [нерегистровани] |
|
kad Federer izgubi to su opravdanja koja ne piju vodu, ali u svakom slucaju pravdate ga svim i svacim, u to samo vi i verujete. U svakom slucaju Srbin je drugi igrac sveta, nas je i mi se ponosimo njim, a imamo i zasto.
|
(среда, 17. мар 2010, 22:09) anonymous [нерегистровани] |
|
i cime ces jos pravdati Fedov poraz, pa sta je strasno i sto je izgubio sport je to.
|
(среда, 17. мар 2010, 22:14) anonymous [нерегистровани] |
|
nije lako postati vrhunski, prvi u svetu. Za sve veliko u zivotu moras dobro da se oznojis i da ulozis i te kako napor, to je normalno. Nista ne pada sa neba. I za drugo mesto je ulozen ogroman napor, rad, nista nije poklonjeno. U zivotu kao sto znas niko nista ne poklanja, sve treba da se zaradi.
|
(среда, 17. мар 2010, 23:23) Nikola [нерегистровани] |
|
Sta bi sa tvojim Noletom?
|
(четвртак, 18. мар 2010, 00:52) anonymous [нерегистровани] |
|
ja uopste ne verujem u tu bolest o kojoj pricate, sta ce vam te price, sta cete izmisliti za sledeci poraz
|
(четвртак, 18. мар 2010, 00:59) anonymous [нерегистровани] |
|
Pa Federer je prvi igrac sveta, Novak je drugi samim tim Nole i svi ostali su ispod Federera.
Ali se ne moze osporiti da je Nole kao drugi igrac sveta odma ispod F. Oni se mogu porediti i sumirati njihovi rezultati kad obojici istekne karijera. Trenutno nije realno vrsiti poredjenja, jer Fed igra sedam godina duze.
|
(четвртак, 18. мар 2010, 01:04) anonymous [нерегистровани] |
|
posle Noleta, i nasih tenisera vredi za Bagdatisa navijati
|
(четвртак, 18. мар 2010, 01:19) anonymous [нерегистровани] |
|
na ovom turniru. Izgubio u cetvrtom kolu, a Federer u trecem kolu. Eto to bi sa Noletom.
|
(четвртак, 18. мар 2010, 09:42) Nebojsa [нерегистровани] |
|
Draga Tanja,Bagdadis bas nije Grk nego Kipranin.Bilo kako bilo, i ja ga jako simpatisem.Sad kad nam je Nole ispao,navijajmo za Bagdadisa,pozdrav iz Svajcarske
|
(четвртак, 18. мар 2010, 11:29) anonymous [нерегистровани] |
|
U ovom "banalnom" vremenu i pored svih okolnosti koje nabrajas Novak ga je ipak pobedio PET PUTA. Ne jednom,ne dva jer bi rekli slucajnost, vec PET PUTA.
|
(четвртак, 18. мар 2010, 11:39) Goran CH [нерегистровани] |
|
Nas Nole je patriota igrao je za Srbiju i sustigao ga je umor! Sebicni Federer se spremao za Indijan Wels kao lud, dosao 10 dana pre pocetka turnira i opet prso ko tikva. Nole ima opravdanje a razmazenko i placljivko nema, sem ako mislis na izmisljeni virus. Tu bolest je izmislio jer je Wawrinka postao otac i ipak igrao za Svajcarsku a Federer je bio pod pritiskom medija da i on zaigra.Posto je sebican posluzio se ponovo trikom koji mu je upalio i kada se oslobadjao vojnih obaveza. Federer kao teniser-genijalac, a kao covek prepredeni i lukavi lisac. Zato nikad ne mogu navijati za Federera.
|
(четвртак, 18. мар 2010, 17:08) anonymous [нерегистровани] |
|
Eto ja rekoh da ce Nole da izgubi i tako bi a ti si svakako u pravu.Mislim ta prica o davanju sebe 100% da bi uspeo.Mozda Nole u tom slucaju na jakom turniru i stigne do cetvrtfinala.
|
(четвртак, 18. мар 2010, 17:11) anonymous [нерегистровани] |
|
Da. Za razliku od nekih Ja sve znam.... unapred!
|
(четвртак, 18. мар 2010, 17:14) anonymous Lozo [нерегистровани] |
|
Realno ti se razumes u tenis mada ne shvatas neke druge relacije a i pojam realan ti je u mentalnom i vizuelnom smislu iskrivljen.A da ja rekoh da ce da ispadne i realno covek ispade.
|
(петак, 19. мар 2010, 14:51) anonymous [нерегистровани] |
|
Federer nije uspeo da savlada ni trece kolo
|
(петак, 19. мар 2010, 14:55) anonymous [нерегистровани] |
|
ce Federer da dodje samo do treceg kola
|
(петак, 19. мар 2010, 14:57) anonymous [нерегистровани] |
|
Nole je na ovom turniru bio bolji od Federera