петак, 25. мај 2012. | Изаберите писмо: Latinica



 

Насловна > Спорт > Тенис > Баш ме брига...

среда, 10. мар 2010, 12:47 -> 13:24

Баш ме брига...

Надам се да није понуђена и награда за моје привођење, рекао Никола Пилић у сред расправа где ће се, на крају баладе, играти "меч над мечевима", дуел тениских репрезентација Србија и Хрватске у Дејвис купу. Никад се нисам ничега бојао, па се не бојим ни одласка у Сплит.

Повратак на вест

коментари број коментара 75 | cwпошаљи коментар
(среда, 10. мар 2010, 13:34)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Samo napred!

Ovo je jako pošteno od njega..Baš bi bilo glupo da on savetuje našu reprezentaciju u svom rodnom gradu..Zato svi treba da ga podržimo!

1
(среда, 10. мар 2010, 13:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

gospodin

1
(среда, 10. мар 2010, 13:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nije profesionalno

Ovo je kao da Zeljko Obradovic kaze da ne moze da vodi svoj tim u Beogradu.
Ako je placen, onda treba da bude uz tim sa koji radi gde god se igralo.
Sta sad, kao da Marjan Vajda nece da dodje na Djokovicev mec ako igra protiv nekog Slovaka...cudna izjava za profesionalca.

1
(среда, 10. мар 2010, 13:42)
Goran [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbin

Nebi ni ja! Poz, Sretno!

1
(среда, 10. мар 2010, 13:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Necu u srpskoj trenerci sedeti u Splitu

Ma daj bre,pa ovo nema nigde!Kakve su ovo gluposti,e ovde hocu a tamo necu.Kakav je ovo profesionalac,teniski strucnjak...Suzdrzavam se da ne puknem i svasta izgovorim.Nece on u Hrvatskoj da sedi u srpskoj trenerci!Pa onda ni ne postuje igrace i zemlju za koju radi.Pitam se,da li bi ovako nesto ucinio i izjavio da vodi Hrvatsku reprezentaciju protiv Srbije a da se igra u Bg?!Kako da ne,jos bi se okitio sahovnicom.To samo mi dozvoljavamo i mozemo,tolerancija,ponizavanje...Izgleda da se Hrvatskoj moramo stalno izvinjavati.Suzdrzavam se o kako se suzdrzavam.

1
(среда, 10. мар 2010, 13:48)
likica [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Napred Nole,napred nasi!

Ne razumem tolike polemike i diskusije na temu odrzavanja meca u Splitu.Njihovo je da biraju mesto i podlogu a nase je da se najbolji moguci nacun spremimo za borbu i
prolazak dalje.Ako nase igrace posluzi zdravlje, dace Bog da ih dobijemo bilo gde.
Imamo kvalitet i zelju da dobijemo taj mec i
to je to.A Pilicu sigurno nije lako i to moramo razumeti.Zato hladnih glava i samo napred.

1
(среда, 10. мар 2010, 13:58)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pamet u glavu

Ljudi moji Vi niste ni svesni kakva će biti negativna atmosfera u dvorani. U našoj Bg Areni je sve bilo mlako. Tamo kada krene ljuvanje protiv Srbije, zastave, himne i igrača samo će sreća odlučiti da prođemo dalje. Đoković kakve živce ima neće izdržati.

1
(среда, 10. мар 2010, 14:05)
nebojša [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pametno

Sasvim normalno i u redu je.Što gubiti glavu zbog ludosti hrvata.

1
(среда, 10. мар 2010, 14:16)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Hahaha!

Pa ljudi sta je Vama? Zar mi nemamo dovoljno sposobnih ljudi koji ponosno mogu da vode reprezentaciju? I koji se nece stiditi i ponizavati samo sto nose Srpske trenerke na sebi? Sta ce nam Hrvat? Izaberi naseg i to je to.. Napred Srbijo!!!

1
(среда, 10. мар 2010, 14:43)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

слажем се

Ни ја не знам шта ће нам овај Пилић поред сјајног Обрадовића. И свеједно где ће се играти, Србија ће у сваком случају да победи!

1
(среда, 10. мар 2010, 14:45)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

@ha,ha,

Tebi ocito nije jasno kakva je to velicina Nikola Pilic???informisi se malo..malo vise..On je Alfa i Omega nase teniske reprezentacije,a nacionalnost sa tim nema ama bas nikakve veze..niti treba da ima kod normalnih ljudi..leci se..

1
(среда, 10. мар 2010, 14:58)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

аматер

Толико о Пилићевој професионалности...

1
(среда, 10. мар 2010, 15:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

odgivor

pa brate ti nemas pojma ko je taj Pilic.i sta on znaci za nasu reprezentaciju.
ostavomo vec jednom taj nacionalizam.
nema veze ko sta je vazno da on sa znanjem i prioritetom moze de pomogne reprezentaciji.
napred gospodin PILICU,samo hrabro.i ako bude igrano u Splitu i vi necete da sedite na klupi nema veze.razumemo vas.
pozdrav iz kanjize za sve ljubitelje tenisa.

1
(среда, 10. мар 2010, 15:44)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Napred Nikola!!!

Svaki strucnjak i trener ima svoju cenu i njegovoje koji ce klub da vodi tako je i u fudbalu,kosarci,itd,digla se panika kao da ide u rat "nedaj Boze" valjda su civilzovani za toliko da se turnir odigra fer i posteno!!!

1
(среда, 10. мар 2010, 15:52)
Маја БЛ [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Свашта!

Како год, ово је стварно непрофесионално! Не могу да идем у Сплит у српској тренерци??? Свашта!!! Ово ипак нисам очекивала! Како може Обрадовићу да падне на памет да побиједи Партизан у БГ, Партизан који га је створио... И он би ово требао да каже и безброј наших људи! Морам да кажем да сам, благо речено, згрожена овим што сам прочитала! Напријед наши!!! Наравно да ће Ноле и екипа да побиједи!

1
(среда, 10. мар 2010, 16:15)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Neophodni posmatraci

Neprofesionalna izjava dalmatinskog trenera koji je u sluzbi Srbije nije bitna. Vaznije je da im se ne dozvoli tradicionalno neprimereno ponasanje ("zna kakvo je navijanje..."), na koje su fudbaleri i kosarkasi oguglali ali tenis nije takav sport. Sam trener priznaje da je Srbija favorit, tako da ce Davis Cup verovatno morati da kazni hrvatsku za svaki pokusaj ometanja igre, nekvalitetnog terena itd.

1
(среда, 10. мар 2010, 16:15)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pilić

Ako je gospodin Pilić tako procijenio, n treba vršiti pritisak na njega, iako, znao je da može doći i do tog, emocijama nabijenog susreta,ze obje reprezentacije. Stoga mislim da nije trebao niti prihvatiti da bude član stručnog stožera srpske reprentacije. Osim, ako mu gospođa, čini mi se da joj je Mila ime, nije to naredila.Ne možeš biti pošten, i ono drugo...

1
(среда, 10. мар 2010, 16:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

POKAZIVANJE...

Bas bih voleo da se u Splitu pokazu u pravom
svetlu,pa da Evropa uvidi koga to uskoro treba da primi u svoje redove a turisti od
kojih u dobroj meri zavisi njihova ekonomija
shvate kako bi se tamo proveli.Inace kako god
se ovo zavrsi mi nemamo sta da izgubimo jer
smo vec dosta POSTIGLI!!!

1
(среда, 10. мар 2010, 16:38)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Napred Srbija

Dajte otkaz Nikoli Pilicu, ili mu nedajte platu.
U prevodu
Volim novac ali necu da radim.

1
(среда, 10. мар 2010, 16:49)
Nikola [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Daj mu odkaz

Slazem se da nije profesionalno...

Ako nece da nosi srpski dres na bas tu utakmicu, onda ne bi trebao nikad vise da ga obuce!

Kakva je ta izjava, ili si uz nas ili nisi!

1
(среда, 10. мар 2010, 16:55)
Onjegin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ponosno

Dobro je ako se bude igralo u Splitu.Pritisak ce biti na hrvatskim igracima.Razbicemo ih na njihovom "najljucem"terenu.Pilic nije bitan u celoj ovoj prici.Znamo mi hrvate...njihove komplekse,mrznju i sve ostalo...smesni su.Napred Srbija!!!

1
(среда, 10. мар 2010, 17:10)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Stanko

Pilić će u svakom slučaju biti uz našu reprezentaciju, zato nemojte mu zamerati na takvim izjavama štampi. Gledali ste preno ili dvoboj sa Amerima i videli ponašanje Pilića.

1
(среда, 10. мар 2010, 17:15)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Stanko

Pilić će u svakom slučaju biti uz našu reprezentaciju, zato nemojte mu zamerati na takvim izjavama štampi. Gledali ste preno ili dvoboj sa Amerima i videli ponašanje Pilića.

1
(среда, 10. мар 2010, 17:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ratko Rudic

Bas me zanima kako bi hrvatska javnost reagovala kada bi Ratko Rudic, trener njihove vaterpolo reprezentacije, izjavio da ne moze da sedi u trenerci sahovnici kada bi hrvatska reprezentacija igrala u Beoradu vec bi bio samo posmatrac sa strane. A ako je suditi po onoj:" Odatle si odakle ti je zena", Niki Pilic je Novosadjanin, sto stvar cini jos bizarnijom i apsurdnijom.

1
(среда, 10. мар 2010, 17:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ma dajte

ljudi, niti ce publika doneti rezultat, niti Pilic ima neke vaznosti za njega, umesto da pratimo formu nasih igraca da vidimo ko ce od Troickog/Tipsarevica u dubl a ko u singl, i ravijamo druge taktike, mi se bavimo navijacima i Pilicem. A uzgred izjavom da necemo u Split, samo smo ih naterali da se sigurno igra tamo. Nadam se da nece biti incidenata i to je sve sto me interesuje od publike, neka zvizde kolko hoce.

1
(среда, 10. мар 2010, 17:40)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Marko

Gospodo Pilić je vrhunski stručnjak koji je
stvorio Novaka Đokovića kao vrhunskog tenisera.Na nagovor Novaka pristao je pomagati reprezentaciju Srbije i potpisao je ugovor u kojem je odmah dao na znanje da neće sjediti na klupi Srbije ako budu igrali
protiv Hrvatske ili Njemačke.
Prema tome on je postupio profesionalno prema ugovoru.

1
(среда, 10. мар 2010, 17:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

daj bre!!

Pa ako naprave neke incindente zna se sta ih sleduje od ITF-a,tako da valjda su iole pametni!!!

1
(среда, 10. мар 2010, 17:42)
свјетлана, соколац [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Свака част...

господину Пилићу! Његов став треба уважити и прихватити, зна он шта је далматинска крв!!!
А и ви, са тим глупим коментарима, о'ладите мало! А момци нека се наоружају стрпљењем, тамо их чека пакао! Будите сигурни!!!

1
(среда, 10. мар 2010, 18:06)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Dobar lik

Posteno vala,postujem odluku.

1
(среда, 10. мар 2010, 18:16)
ja1 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

presedan

Ovo je verovatno presedan za jednog trenera ili strucnog saradnika.
Ali to kanda malo govori i o nasoj i o njihovoj zemlji.

1
(среда, 10. мар 2010, 19:02)
ZP [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Postujmo Pilica

Molim vas nemojte ruzno o gospodinu Nikoli Pilicu. On je ljudina, laf nad lafovima, nije nacionalista , odnosno sovinista i vrlo vrlo je profesionalan. A mi imamo tenisere koji mogu da pobede bilo koji tim u svetu. Imajmo poverenja i podrzimo ih. Ako spitski navijaci predju meru mogu sano nauditi svom timu da da budu diskvalifikovani.A i Hrvatska ima dobre tenisere koju su pravi sportisti i pravi ljudi.

1
(среда, 10. мар 2010, 19:07)
Mostar [нерегистровани]
oпошаљи одговор

E moja Srbijo...

Zaista ovako nesto nisam ocekivala od jednog Nikole Pilica!
Da li bi bio u civilu da je situacija obrnuta?
Jedno je sigurno ili se on toliko uprpio (pa ne smije da pokaze) ili stvarno nema postovanja prema zemlji sa kojom ima ugovor ili smo mi Srbi toliko zaludjeni mislju da medju Hrvatima jos ima dobrih ljudi pa ovako nesto sebi dopustamo?
Sramota.
Srecno nasim srpskim teniserima i gospodinu Obradovicu gdje god da igraju. Moze se i bez jednog Pilica.
Voli vas Srpski Mostar!!!

1
(среда, 10. мар 2010, 19:08)
Bane [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Procitaj pa komentarisi

Da li si do kraja procita vest: "ima klauzulu u ugovoru sa srpskim teniskim savezom, prema kojoj može da propusti mečeve sa reprezentacijama koje je ranije vodio".

1
(среда, 10. мар 2010, 19:21)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Za sve vas koji pljujete po Pilicu...

Ako imate mogucnosti otputujte do Minhena, na njegovu akademiju, i popricajte sa njim. Uvek ce naci vremena za vas, uvek ce se ljubazno pozdraviti sa vama pre nego sa svojih 70 godina izadje na teren i pocne da 4 casa svaki dan igra sa decom koja mu mogu biti unucad. Shvaticete tada zasto je Novak drugi na svetu, zasto su Nemci izabrali bas njega da im bude selektor, zasto je to prvi trener koji je osvajao Davis Cup sa dve razlicite reprezentacije. Shvaticete i svu njegovu velicinu, i kao tenisera i kao coveka. I, verujte mi, stidecete se za svaku pogrdnu rec sto ste napisali!

1
(среда, 10. мар 2010, 19:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

NEPROFESIONALIZAM

Tako je! Najbolje da selektor Gane ne predvodi istu na SP protiv nas! Kako će on u trenerci rep. Gane da nastupa protiv Srbije, da li je to precizirano ugovorom??? NEPROFESIONALIZAM!!! Ovo je zaista katastrofa! I čude me neki komentari oko Pilićevih kvaliteta! To niko ne spori, ali ovaj užas svako mora da osudi! Neću u srpskoj trenerci...... Batice, ti si selektor Srbije! Očigledno ti to nije baš sasvim jasno!

1
(среда, 10. мар 2010, 19:37)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ponos i dostojanstvo

Hrvati nas na svakom koraku samaraju ovakvim i slicnim stavovima, a mi kao i obicno nemamo ni trunke ponosi i dostojanstva da barem kazemo "ne hvala" i ostanemo gospoda.Naravno da zlu ne treba uzvracati zlom ali treba se distancirati i osudjivati ga, a ne ici nekom linijom koristi ili idealizovanja nekih nazovimo kvaliteta gazeci po sebi.Ovakve svari su nazalost nasa vecita, nepopravljiva dubioza.Samo sa jasnim definisanjem svog stava u ovakvim i slicnim situacijama mozemo da opstanemo i spasimo se kao ljudi(Srbi), na dve stolice se ne moze sedeti.

1
(среда, 10. мар 2010, 19:47)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sdsd

Pa naravno da vodi Hrvatsku i da se igra u BG da bi vodio reprezentaciju. Covjek je Hrvat u cemu je problem?

1
(среда, 10. мар 2010, 19:49)
Zlaja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

heroji

Ljudi moji, kako ne razumijete, da su vremena normalna, Nikola Pilic bi bez problema obukao srpsku trenerku u Splitu, ali ovo je jos daleko od normalnog. On nikakvih problema nema da na grudima nosi grb srpskog teniskog saveza, a je li treba sutra kad ode u rodni grad na godisnji odmor da ga neka budala ubije, "heroji" moji?

1
(среда, 10. мар 2010, 20:12)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

AJMO SRBIJOOO

Никад се нисам ничега бојао, JESTE LI CULI PURGERI NEBOJIMO VAS SE..DOLAZIMO U SPLIT SA 4C PA DA VIDIMO KO JE GAZDA NA BALKANU

1
(среда, 10. мар 2010, 20:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pa ne bih ni ja sedeo na klupi

Ljudi jel vi znate kako bi ga dočekali tamo u srpskoj trenerci? Pitanje je i ovako kako će se osećati u Splitu u budućnosti. Tako da ga potpuno razumem. To će biti fudbalsko navijanje a ne tenisko, tako da čisto sumnjam da će ovi naši teniseri da se snadju u tome.
Ali i da izgube nema veze, doći će i oni kod nas, pa valjda neće opet biti ovo pozorištance u areni.

1
(среда, 10. мар 2010, 20:23)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

NASLOV

smesan si

1
(среда, 10. мар 2010, 20:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

profesionalizam

'ne bih mogao sedeti u srpskoj trenerci u svom rodnom gradu'... al' je profesionalan, do bola, smesno. sto je uopste ulazio u 'sendvic' kad to ne moze da ispuni, veliki znak ?

1
(среда, 10. мар 2010, 21:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Naši

Nije profesionalno i to je to! Ne znam kako neko može da ga brani! On je selektor reprezentacije i treba da je prati protiv koga god da igra! Ma uostalom, bolje da se skoncentrišemo na igru i da ih pobijedimo! Pilić neka radi šta hoće!

1
(среда, 10. мар 2010, 21:11)
glas razuma [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pilic pravi dzentlmen

Ja pripadam onim ljudima koji ceni stav i iskrenost Nikole Pilica.
Kao prvo on je izuzetan strucnjak i veliki je plus za Srbiju da ima jednog takvog coveka u svom timu.
Kao drugo covek je pristao da radi za Srbiju po jasno definisanim uslovima u ugovoru, koje nije prekrsio.
Kao trece, kao covek koji voli svoju zemlju shvatam da ne treba traziti od Nikole Pilica da u Splitu sedi u srpskoj trenerci na srpskoj klupi, pre svega zbog osetljive proslosti i cinjenice da se igra u Splitu, njegovom gradu. Nije fer traziti od coveka nesto sto bi ga izlozilo nekoj neprijatnoj ili cak uvredljivoj atmosferi koju moze doziveti u svom Splitu, a imajuci u vidu njegov udeo u napredku Srbije u Tenisu. Najzad ako neko iz splitske publike nije spreman da prepozna profesionalizam, mi u Srbiji svakako moramo voditi racuna o tome i uciniti sve sa nase strane da izbegbenemo zapaljivu atmosferu i nepotrebno dizanje tenzija u osetljivoj situaciji. Nikola Pilic nije dosao u neki nas klub, vec ucestvuje u vodjenju nase drzavne reprezentacije, sto je vec samo po sebi dovoljno da se takvom coveku oda priznanje i ucini sve kako bi se izbegle neprijatnosti.

1
(среда, 10. мар 2010, 21:24)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Neutralni posmatrac

Stvarno me cudi ovaj Pilic.Treba mu otkazati i postaviti Antica Za trenera.On se covek,takodje,rekreativno bavi tenisom.Ionako uz Nola i drugove,svako bi mogao da vodi reprezentaciju.Pozdravljam Pilica i klicem:Bravo Nikola,Srbine.

1
(среда, 10. мар 2010, 21:31)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

A da je Nemacka?

Da je trener Nemacke, Austrije ili neke druge zemlje, da li bi isto govorio i cinio? Sumnjam! To vazi samo za Srbiju.

1
(среда, 10. мар 2010, 21:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

John Malkovich

Srbi su vec navikli na takvo ponasanje tamo,zato nemoj da se brines,pobedicemo bez problema !

1
(среда, 10. мар 2010, 21:37)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

John Malkovich

Pa normalno da treba da dobije otkaz ako ne bude nosio nasu trenerku sa zastavom i grbom,sto ce se sigurno i desiti ako tako bude bilo !

1
(среда, 10. мар 2010, 21:40)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

John Malkovich

To sto si napisao nema veze sa istinom,ne znam odakle ti takva masta,Pilic nema veze sa karijerom Djokovica,tacno je jedino da ga je Novak pozvao kod nas,on je pristao i to je to,inace ugovor ne sadrzi to sto si napisao i nemoj da obmanjujes javnost!

1
(среда, 10. мар 2010, 21:48)
Pavle [нерегистровани]
oпошаљи одговор

mucni glavom

Ne lupetaj ki otvoren prozor...Srbija i Grcka nisu bile u ratu do pre 15 godina,a da se ne vracamo i na srpsko-hrvatske odnose i pre zadnjeg rata...Pilic je svetska teniska legenda i ovim potezom je vise doprineo smirivanju tenzija..Bravo Nikola

1
(среда, 10. мар 2010, 22:14)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bice sve OK

U Splitu ce biti sve OK jer ako budu pravili nerede zna se sta ih ceka od ITF-a. Znaci ako publika bude preko mere "nervozna" doci ce do prekida i Srbija ide dalje. Veci je pritisak na reprezentaciji Hrvatske nego Srbije,a i na kraju krajeva "primorci" ce sami pokazati kakav karakter imaju

1
(среда, 10. мар 2010, 22:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

NZ

Bez obzira na sve sto radi ili je uradio ja mu ne bih dozvolio da vise radi za nasu reprezentaciju. Moje je misljenje da ako si profesionalac onda to moras biti u svakom trenutku. Ne mozes odustajati i povlaciti se kad je najteze. Razmisli malo o tome.
On je u Srpskoj reprezentaciji i ako je placen za to onda treba da radi.
Takodje je jako glupo da se uopste potpise takav ugovor... ali to su nasa posla...

1
(среда, 10. мар 2010, 22:26)
Djordje [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pilic

Mnogo dobar covek

1
(среда, 10. мар 2010, 22:29)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

stvar je prosta

da ponovim: stvar je vrlo prosta. Jednostavno, braci Hrvatima treba jasno poslati poruku - bude li zastrasivanja, ili pretnji bilo kakve vrste, prekinuti mec i dovidjenja. To bi uostalom i oni uradili.

Pamtimo jos zvizdanja i ponizavanja u Splitu, dosta je bilo! Sigurno ce se nasi plasiti malo za svoju bezbednost. Neka se i Hrvati bar malo plase prekida. Ceo svet zna o cemu se radi...

1
(среда, 10. мар 2010, 22:33)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

John Malkovich

Ja imam pouzdane informacije da ugovor koji Pilic ima sa TSS ne sadrzi odredbu o kojoj je rec u textu,zato on mora da dobije otkaz !

1
(четвртак, 11. мар 2010, 00:05)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

pilic-beckam

i ovaj paun, beckam je veceras igrao za milan i nosio na dresu zastavu italije u svom mancesteru.
sta sad pilic izmislja toplu vodu.
na to sto se pise ne obraca paznju, ali tamo ce ipak biti u civilu.

ej ti sa sajta, hoces ti objaviti ovaj komentar ako ja sad nesto napisem ?

mmaaaarrsss vvvaaaannnnnnnn

1
(четвртак, 11. мар 2010, 00:10)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

PILIC JE U PRAVU

Pa to je normalno osjecanje.Da li bi ovi nasi patrioti podrzali na primjer Zivojinovica da je u Pilicevoj situaciji.Treba biti objektivan.Za hrvatske nacionaliste je dosta sto je sjedio i u Beogradu u trenerci srpskog tima.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 00:19)
realan [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nije bas isto

Nije isto voditi klub i voditi reprezentaciju. Isto tako, nije isto voditi npr. grcku reprezentaciju kao trener protiv Srbije i voditi hrvatsku reprezentaciju protiv Srbije. Koji bi nas trener dosao u Beograd kao selektor ili savetnik hrvatske reprezentacije. Budimo realni!

1
(четвртак, 11. мар 2010, 04:43)
Mostar [нерегистровани]
oпошаљи одговор

RE: Pilic je upravu

Sto se tice Zivojinovica doprinjeo je uspjehu nasih tenisera skoro koliko i Pilic. Nole je bar malo trenirao kod Pilica u akademiji, a Zivojinovic se nije bukvalno pomakao dok ovi nasi momci i cure nisu poceli osvajati trofeje. Uostalom nista me ne bi cudilo da i Zivojinovc "pobjegne" od Srpskog dresa. Ionako non stop visi po Hrvatskom primorju.
Ujedno ne vjerujem u Pilicevu izjavu o nekoj "specijalnoj" klauzuli. to su price za Hrvate i malu djecu.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 05:15)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Pilic

Videcete na kraju da cemo ispuniti Pilicevu zelju. To radimo nazalost samo zato sto neznamo
niti smo ikad znali da postujemo sami sebe.

Zivela SRBIJA

1
(четвртак, 11. мар 2010, 08:47)
Kosovac [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Jos jedna sramota za srpski narod...

1
(четвртак, 11. мар 2010, 08:57)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

...од читавог тениса ипак највише волим фудбал !

1
(четвртак, 11. мар 2010, 09:02)
Archi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ugovor

Ako covek ima takav ugovor da ne mora sedeti
na klupi protiv ekipa koje je vodio onda je
to u redu.na kraju je savez prihvatio takav
sporazum sa njim.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 09:05)
М.Ш. [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Тренер или економ

Да ли се сећате фудбалера а касније тренера Ивице Осима? Тренирајући један страни фудбалски клуб, паметан човек рече мудру истину: Не играју на терену тренери већ играчи.Потпуно је свеједно, дали ће у Сплиту бити присутан тренер Пилић. Ако се у улози тренера појави и економ тениске репрезентације Србије, Новак Ђоковић и саиграчи, играће исто. Размислите, зашто је Осим ону горњу изреку рекао? Тренери могу мало да допринесу постављањем једне или променом тактике. Све остало је у стилу, трли баба лан да јој прође дан. Овим не оцењујем квалитете Николе Пилића, јер ме ни као тренер ни као човек не интересује. Ствар је у томе колико тренери (било којег спорта) користе (злоупотребљавају) своју професију. Ако неки од њих тврде да су супериорни, што не узму под своје окриље слабе играче и од њих направе супер спортисте? На текућој траци, сваке пола године по једна супер екипа. Успешним играчима може бити свако успешан тренер а она дрека са ивице терена много говори о њима. Питајте спортисте, они то најбоље знају. Тренер може викати и скакати до изнемоглости а играч их у опште неће чути. Не намерно, већ у заносу игре, а играч се припрема пре почетка било којег меча. Колико је надобудних тренера упропастило својим не знањем неке од играча не треба много коментарисати.Зна се да у Сплиту ни једној гостујућој екипи - не само спортским, не цветају руже. Сећам се тога још од пре тридесет и кусур година када су аутобусе Фудбалера и навијача Партизана и Црвене Звезде лупали камењем и гвозденим шипкама. Вероватно је у питању генетски поремећај јер се они тамо и међу собом не подносе.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 09:43)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

svasta dopustamo

``Ne bih mogao sjediti u rodnom gradu u trenerci srpske reprezentacije``. To je kljucna recenica. O tome da je ova izjava i stav krajnje neprofesionalna ne treba uopste ni raspravljati-to je jednostavno istina. Ne treba ni raspravljati o tome koliki je njegov doprinos reprezentaciji-on je nesumljivo velik i znacajan. Ali upravo zbog svega toga me je i iznenadila ova izjava. S obzirom na sve tenzije u vezi sa tim susretom, razumijela bih da je gospodin rekao da jednostavno nece biti na klupi Srbije i da uopste nece (zbog cijele situacije) otici u Hrvatsku. Ali da kaze da ce otici tamo u civilu, pa cak i u rodni Split, a da nece obuci dres reprezentacije koju vodi, iako ona igra jedan od najvaznijih meceva, zvuci jako ruzno, a i pomalo ponizavajuce za Srbiju. Kao da je njen dres najvece zlo, pa ga ne treba nositi. Pilic me je veoma razocarao ovom izjavom. Mogao je jednostavno ostati van svih tih prica i dogovoriti ljudski sa TSS da (zbog situacije i licnih razloga) uopste ne dodje u Hrvatsku tad. Sigurna sam da bi to svi shvatili i da bi ga postovali zbog toga. Ali ovakve izjave, otici cu tamo sigurno kao civil, ali necu obuci vas dres (iako vas vodim, vi me placate i sam sam dobrovoljno pristao na to) zvuce kao uvreda. I upravo zbog toga je i izgubio postovanje mnogih ljudi koji su se ovde javili.
Razumijem da mu nije lako, ali morao bi razmisliti pije nego da ovakve izjave. Sad si je stvorio neprijatnu situaciju na obe strane, a bespotrebno....

1
(четвртак, 11. мар 2010, 10:02)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

podrska

pilic je u potpuno u pravu i on objasnjava svoje moralne razloge zbog kojih nece sedeti na klupi u splitu a u zagrebu da,voleo bih da pitam radomira antica dali bi on sedeo na klupi hrvatske u mecu protiv srbije koji se igra u beogradu,mozda bi?ali sasvim je sigurno da kada bi se to desilo,postao najomrazenija licnost u srbiji,licno mislim da antic nikada nebi seo na klupu hrvatske bas iz tih moralnih razloga a sa druge strane je to pilic ipak uradio i sasvim sigurno je u hrvatskoj zbog toga preko noci postao omrazena licnost.treba podrzati ovakvog coveka koji je znao da ce mu angazman u nasoj reprezentaciji biti vruc krompir kod domace javnosti,zato nemojte da dozvolimo da ga i kod nas prozivaju i omalovazavaju.dokazao je da je prijatelj nase zemlje,dokazimo i mi da je vredan toga i mislim da je kranje vreme da prijatelje srbije postujemo i cenimo.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 10:30)
adam82 [нерегистровани]
oпошаљи одговор

hm

kakve veze ima što igramo u njegovom rodnom gradu? ako se ne pojavi tamo ne treba nigde više.hvala lepo.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 11:20)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bravo majstore

svaka cast za komentar. Sta ces kad su kompleksi ne islecivi ...

1
(четвртак, 11. мар 2010, 12:01)
Nikola [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ernst Happel

Nije prvi put da stranac vodi neku reprezentaciju i posle mora da odigra vazan mec protiv svoje zemlje. Na primer trener holandkse fudbalske reprezentacije, Ernst Happel iz Austrije, je vodio Holandiju 1978 na svetskom prvenstvau i sa Holandijom izbacio svoju Austriju iz turnira. Nosio za vreme tog meca boje holandske reprezentacije cak iako se to austrijskm navijacima nije svidelo.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 16:30)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

F

Purgeri su ti inače iz Zagreba

1
(четвртак, 11. мар 2010, 16:54)
Stojimir [нерегистровани]
oпошаљи одговор

analiza

Najrealniji komentar. Većina ostalih su ili ostrašćeni ili "podanički".

1
(четвртак, 11. мар 2010, 20:16)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

sdsd

Nije postao omrazena licnost u RH zato sto vodi Srbiju. Nego u ugovoru mu stoji da ako igra Srbija protiv RH ili Njemacke da ima pravo da u tim susretima ne vodi utakmice. Sa tim ugovorom zeli da u takvim situacijama ne bude pritisaka medija na njega ili da ga Njemci koje je vodio do 2 ili 3 pobjede u Davis kupu i gdje je dugo radio i zivio ne neki nacin ne "zamrze". Sa RH je isto osvojio Davis kup 2005. godine i uz ostalo on je Hrvat i jos iz Splita gdje ce se utakmica najvjerojatnije igrati. I sam kaze ako se bude igrati u ZG da bi vodio reprezentaciju protiv RH. Slicna stvar bi bila kao sto kazes kao da sad Radomir Antic vodi RH u nogometu i da se igra neka vazna utakmica protiv Srbije u BG, mislim da mu nebi bilo lako.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 20:25)
БЛ РС [нерегистровани]
oпошаљи одговор

!!!

Браво за коментар! Потписујем сваку ријеч!

1
(четвртак, 11. мар 2010, 22:21)
ŽIVAN(zoran.jovanovic@ri.t.com.hr) [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Postovanoj Mostarki

Isto kao i gospodin Pilic i sam zivim u Hrvatskoj.Znam ono sto vi neznate da medju ovim Hrvatima sa kojima ja zivim ima malo onih koje bi ja svrstao u neljude.Vjerujem da i u vasem Mostaru ne cvetaju samo ruze.Ljubitelji tenisa i ovde su pravi navijaci i jako cjene nase igrace, kao sto i kod vas i u voljenoj nam Srbiji cjene i postuju njihove igrace koji su uzgred veliki prijatelji nasim igracima.
Pustimo politiku i sjedne i s druge strane da ostane samo politika a mi mali uzivajmo u igri ovih vitezova i s jedne i s druge strane.Naravno navijajmo za orlove nase "vite" s kojima cemo se radovati u pobjedi.
Veliki pozdrav svim iskrenim navijacima ma gdje bili.

1
(четвртак, 11. мар 2010, 22:53)
ŽIVAN(zoran.jovanovic@ri.t.com.hr) [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Anonimusu

Za vasu informaciju gospodin o kome govorite je samo savetnik i nemojte oduzimati posao Obradovicu koji casno radi.Profesionalizam i ljudskost gos.Pilica se vidi u cinjenici sto je on uz reprezentaciju koju voli i koja mu znaci puno.Vjerujte da bi ga na tom mjestu pozelile mnoge reprezentacije u svlijetu.
Covjek njegovog kalibra ima vrednost,ne u prici nego u djelu.
Velicina iskazivanja pripadnosti nije u nepotrebnom isticanju nego u djelu za tu pripadnost.Veca velicina zbog mira u reprezentaciji je postpak gos.Pilica nego sto
bi bilo izazivanje nekih nadobudnih u Splitu koji ce biti rijetki ali ce ih biti,to nam je stvarnost naseg balkana.
Postujmo gos.Pilica i sve sto je uradio za ovu reprezentaciju.Vjerujmo gos.Obradovicu i nasim orlovima.

1
1