Turistička ponuda Beograda u Solunu

Turistička organizacija Beograda (TOB) predstavila je ponudu naše prestonice na najprestižnijem i najvećem sajmu turizma u Grčkoj Philoxenia 2019 koji je je 8. do 11. novembra održan u Solunu.

Na sajmu Philoxenia je ove godine zabeležena rekordna poseta poslovnih posetilaca iz preko 47 zemalja sveta, kao i rekordan broj grčkih poslovnih partnera koji su se ovom prilikom upoznali sa ponudom 650 izlagača iz 25 zemalja među kojima je bila i naša zemlja.

Tokom četiri dana sajma, održano je preko 4.000 poslovnih sastanaka, a sajam je obuhvatao i Drugi grčko srpski turistički forum, poslovne radionice, i konferenciju Dark Tourism.

Poslovni partneri i posetioci sajma su bili veoma zainteresovani za city break programe u Beogradu tokom nastupajućeg zimskog perioda i novogodišnjih praznika, sportske i druge događaje, mogućnosti organizacije đačkih ekskurzija i poslovni turizam.

Pored Turističke organizacije Beograda, na sajmu Philoxenia 2019 učestvovali su Turistička organizacija Srbije, Privredna komora Srbije, turističke agencije i predstavnici hotelske industrije.

broj komentara 0 pošalji komentar