Нови визуелни идентитет РТС 1

После четири године током којих су народне ношње Србије, у графичком смислу, повезивале делове Првог програма Радио-телевизије Србије и чиниле га препознатљивим својим бојама, материјалима и раскошним детаљима, од 21. јануара, најгледанији телевизијски канал у земљи – РТС 1, има нови визуелни идентитет.

Под слоганом, "Нит која нас повезује", кроз нови визуелни идентитет канала РТС 1 води нас црвена нит вунице која повезује приче из прошлости, нашу традицију и богата искуства и знања са модерним технологијама, новим идејама и потенцијалним будућим вредностима.

Црвена боја нити вунице и црвена боја елемената графике доминирају новим визуелним идентитетом канала РТС 1 и провлаче се кроз све његове елементе, од најава до рекламних бампера.

Аутор новог визуелног идентитета Првог програма Радио-телевизије Србије је креативни тим РТС, под вођством креативног директора Бориса Миљковића.

број коментара 0 пошаљи коментар