ТОБ на сајму туризма у Пекингу

Туристичка организација Београда (ТОБ) је од 15. до 17. априла учествовала на Међународном сајму туризма COTTM (China Outbound Travel & Tourism Market) у Пекингу, у оквиру регионалне промоције Србије, Црне Горе и БиХ, а под окриљем Националне Туристичке организације Србије.

Београд је на овом сајму представљен као атрактивна европска city break дестинација, са мноштвом урбаних садржаја, богатом понудом културних, спортских и других манифестација, и другим сегментима туристичке понуде наше престонице намењене кинеским гостима, сазнајемо из ТОБ-а.

На сајму су одржани бројни састанци са туроператерима из Кине који се баве балканским туристичким тржиштем, на тему интензивирања долазака кинеских туриста. Поред пословних састанака, са представницима Светске асоцијације градова у туризму WTCF (World Tourism Cities Federation) договорена је организација студијског путовања у Београд за кинеске туроператере као и организација презентације туристичке понуде Београда у Кини у другој половини године.

Након три сајамска дана, организована је промоција Србије, Црне Горе и БиХ за кинеске агенције и туроператоре као посебан догађај, после које су уследили Б2Б састанци представника туристичке привреде Кине и нашег региона.

Туристи из НР Кине у 2018. години бележе раст броја гостију у Београду од 80% и раст од 70% у оствареном броју ноћења, у односу на 2017. годину, и на другом су месту по бројности са даљом тенденцијом раста.

Поред учешћа на Сајму туризма COTTM 2019 у Пекингу, Туристичка организација Београда ове године планира још један промотивни догађај, студијска путовања у Београд за кинеске туроператере и новинаре, наступ на сајму у Шангају који се одржава у оквиру The Shanghai International Marathon-а, као и суорганизацију догађаја Дани Београда у Пекингу, под покровитељством и у сарадњи са Градом Београдом и Секретаријатом за привреду.

Осим промотивних наступа, ТОБ ће у 2019. години оформити и website Београда у НР Кини у циљу интернет позиционирања Београда као туристичке дестинације на кинеском тржишту.

број коментара 0 Пошаљи коментар