58 одсто домаћинстава у САД редовно користи ОТТ услуге

Истраживање које је спровео Parks Associates показује да већина (58 одсто) домаћинстава у САД са широкопојасним приступом користи најмање један ОТТ видео сервис на месечном нивоу, док више од 25 одсто домаћинстава користи две или више услуга.

"Упркос импресивном продору ОТТ услуга, њихов раст у САД је недавно успорен, што указује да је тржиште SVOD (Subscription video on demand) услуга засићено", рекао је Глен Ховер, аналитичар у Parks Associates.

Он је додао да Нетфликс наставља да доминира на ОТТ тржишту, са 43 одсто америчких домаћинстава која користе њихове услуге.  За њим следе ОТТ сервиси Хулу и Амазон са учешћем на тржишту од 19, односно 17 одсто. У припреми су нови специјализовани сервиси који ће фокусирати на циљану публику и садржаје, јер и даље има простора за раст у овом сегменту тржишта.

број коментара 1 пошаљи коментар
(субота, 31. окт 2015, 16:16)
Dejan R. Popovic, dipl. inz. [нерегистровани]

Sta su OTT usluge?

U nacrtu Izveštaja BoR (15) 142 Tela evropskih regulatora za elektronske komunikacije (BEREC) od 01 oktobra 2015. o OTT uslugama (Draft BEREC Report on OTT services), BEREC definiše OTT uslugu kao "sadržaj, uslugu ili aplikaciju koja se pruža krajnjem korisniku preko otvorenog Interneta."

Predlazem da nacrt ove kratke definicije preuzmete u vas "Pojmovnik" dok se ne utvrdi definicija u ovom izvestaju ili drugom evropskom dokumentu, evropskom "Glossary" i/ili "ITU Terms and Definitions".

P. S. - Dokument: BoR_(15)_142_Draft_report_on OTT services