Слоган и визуелни идентитет такмичења за Дечју песму Евровизије 2019

Спектакуларна победа Роксане Вегел са песмом „Анyбодy И wант то бе" прошле године била је прва победа Пољске на овом такмичењу. Пољска је била међу такмичарима прве Дечје песме Евривизије 2003. године и од тада је учествовала укупно пет пута, врац́ајуц́и се 2016. године након паузе од 11 година.

СЛОГАН „SHARE THE JOY" - „ПОДЕЛИ РАДОСТ".

Европска радиодифузна унија (ЕБУ) и пољска радиотелевизија (ТВП) на конференцији за медије на Песми Евровизије 2019. године у Тел Авиву открили су званичан лого и слоган за предстојец́у Дечју песму Евровизије 2019. Слоган овогодишњег такмичења је „Схаре тхе јоy" - „Подели радост".

ЛОГО ТАКМИЧЕЊА

Лого такмичења чини змај у јарким бојама који симболизује слободу, светлост и заједничке радосне тренутке. Идеја је да овај креативни концепт прикаже да начин нас заједнички рад и труд чине бољим, јачим и радоснијим док славимо лепе тренутке у животу.

АРЕНА ГЉИВИЦЕ - ДОМАЋИН ТАКМИЧЕЊА

17. такмичење за Дечју песму Евровизије биц́е одржано у Арени Гљивице, једном од највец́их и најмодернијих спортских и забавних простора у Пољској.

 

број коментара 0 Пошаљи коментар