Vizija

Nacionalno brendiranje je stvaranje određene slike o posebnosti i karakteristikama neke nacije posredstvom nacionalne kulture, ekonomije, politike, sporta, muzike.

Sve države u svetu svojom političkom aktivnošću, popularnom kulturom, sportskim uspesima, tehničkim dostignućima, proizvodima, književnošću, filmom, šalju određene poruke o tome šta nacija misli, oseća, šta voli ili ne voli, šta vrednuje, poštuje i u šta veruje. Naime, država je u obavezi da svoju zemlju promoviše na što bolji način, jer brend države utiče na tržišnu vrednost svake robe koja se u njoj proizvodi. O nacionalnom brendiranju je sa autorima istoimene knjige Svetislavom Milovanovićem i Marijom Lukinovićem razgovarao Rajko Milošević.

Kroz emisiju vodi Aleksandra Glovacki.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво