Stepenik

Društvene mreže

Prva asocijacija na Fejsbuk za mnoge ljude su slike slatkih beba, veselih kuca, zabavnih video-klipova i mesto susreta sa prijateljima. Iako Mark Zakerberg  povezivanje među ljudima smatra osnovom  Fejsbuka, skandal sa Kembridž analitikom naveo je mnoge korisnike da se zapitaju da li žele da ostanu na ovoj društvenoj mreži. Ovaj događaj samo je jedan od niza primera koje Siva Vajdijanatan daje u knjizi „Antidruštvene mreže”, pokušavajući da osvesti čitaoce i navede ih da razmotre svet modernih medija gde privatnost gotovo da ne postoji, a broj onih koji manipulišu podacima iz vašeg života  raste uporedo sa brojem korisnika. I da, nisu svi zainteresovani da vam prodaju šampon.

Iako u knjizi obrađuje društvene mreže, Siva Vajdijanatan uglavnom govori o Fejsbuku kao najraširenijoj mreži, koja broji oko dve milijarde članova. Ogromna mreža kao da se otela kontroli osnivača ili kako kaže autor: Problem Fejsbuka je u Fejsbuku.

O knjizi „Antidruštvene mreže”, Sive Vajdijanatana, koju je objavio Klio, u emisiji Stepenik razgovaramo sa prof. Miroljubom Radojkovićem, recenzentom izdanja.

Autor emisije je Svetlana Jajić.

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи