Talasanje

Kolika je moć političkog marketinga? Da li je on glavni kreator naše slike o stanju u društvu. Kada je za uspeh političkih stranaka postalo važnije imati dobar PR od dobrog programa?

Gosti Talasanja profesor Đorđe Pavićević sa Fakulteta političkih nauka i analitičar Cvijetin Milivojević, direktor Agencije za odnose sa javnošću „Pragma"

Autorka Dijana Ivanov Kadić.

Izvor slike sa naslovne strane: BizMarketing.ro 

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи