Gramofonija

Album sa snimcima kompozicija Johanesa Bramsa, Kloda Debisija i Ivana Jevtića u interpretaciji violončelistkinje Ksenije Janković i pijanistkinje Nade Kecman. Emitovaćemo zapise sa ploče koju je objavila naša produkcijska kuća 1981. godine.

Vreme realizacije ovog albuma se podudara sa veoma značajnim periodom u životu naše violončelistkinje, u kojem je postala dobitnik prve nagrade na konkursu „Gaspar Kasado" u Firenci, kao i priznanja „Lino Filipini" za najbolju interpretaciju Bramsove muzike. U tom smislu, prva strana albuma je posvećena Sonati za violončelo i klavir ovog nemačkog autora, dok je na drugoj strani delo istog žanra Kloda Debisija, izvedeno na koncertu u sali Kolarčeve zadužbine, 26. oktobra 1981. godine. Ovoj celini dodat je snimak „Prekinutih melodija" Ivana Jevtića, koji nije zabeležen istom prilikom te odskače od atmosfere većeg dela albuma, iako nema značajnijih kvalitativnih odstupanja. Snimke sa „Kolarca" je zabeležio Radovan Matić, dok je zapis Jevtićevog komada realizovao Slobodan Mladenović.

Treba pomenuti da, i pored toga što je reč o značajnim snimcima i vrednom dokumentu o uspesima domaćeg izvođaštva, podaci na ploči nisu pažljivo odštampani, te pored grešaka u nazivu stavova, nepotpuni su i podaci o trajanjima snimaka. Ovo inače nije česta pojava sa PGP-ovim vinilima i donekle kvari utisak o veoma zanimljivom izdanju, čiji je omot izradio Ivan Ćulum na osnovu fotografije Dušana Milijića.

Autor Milan Milojković

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво