Stereorama – Koncertni podijum

Emisiju Koncertni podijum ispunićemo interpretacijama našeg značajnog umetnika i pedagoga, flautiste Miodraga Azanjca.

Kao solo-flautista Beogradske filharmonije i jedna od najuticajnijih umetničkih ličnosti u njoj, značajno je doprineo uzrastanju ovog ansambla do njegovog takozvanog "zlatnog perioda" – šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka. U tom periodu Filharmonija je gostovala po celom svetu, a sa njom su nastupali najveći umetnici. Kao pedagog, Azanjac je iznedrio generacije mladih flautista, od kojih mnogi danas zauzimaju istaknuta mesta u muzičkom životu u nas. Svoje mnogobrojne učenike, a kasnije i studente na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu okupio je u ansamblu pod nazivom Hor flauta, u kojem su se pored dela Baha i drugih velikih kompozitora (koja je uspešno aranžirala Ingeborg Bugarinović) izvodile i originalne kompozicije koje su mu posvećene, najviše iz pera Enrika Josifa.

U emisiji ćemo slušati snimke Miodraga Azanjca koji ga predstavljaju kao solistu, kamernog muzičara i dirigenta ansambla Hor flauta. Biće to prilika da se podsetimo i drugih značajnih imena domaćeg podijuma, koji se na ovim snimcima pojavljuju u ulozi saradnika, a to su: čembalistkinja i pijanistkinja Olivera Đurđević, čelista Miodrag Mirković i dirigent Oskar Danon. Slušaćemo sonate Georga Fridriha Hendla i Paula Hindemita, Koncert Andrea Žolivea i obradu Desete klavirske sonate za hor flauta Aleksandra Skrjabina.

Autor: Zoran Stojović

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво