Improvizorijum

Muzika sa kompakt diska „El Idioma Infinito“ čiji su autori Harutaka Mošizuki i Hideaki Kondo

Privremeno muzičko pribežište u pokušaju bekstva od zaglušujuće stvarnosti, nude nam umetnici sa uvek žive i zavodljive tokijske impro scene, alt saksofonista abrazivnog tona Harutaka Mošizuki i gitarista i svirač na bivi Hideaki Kondo, radovima koji su objavljeni za izdavačku kući Bishop Records na luksuznom kompakt disku El Idioma Infinito.

 Njihova prva zajednička saradnja donosi paradigmatično nadahnute, improvizaciono proširene obrade Fly me to the Moon Barta Hauarda, Bahove Sarabande i Left Alone Mala Voldrona, pri čemu je Hideaki Kondo potpisan i kao autor dve numere: El Idioma Infinito i Fireflies.

Kolekcija snimaka koja se našla na ovom mediju, predstavlja sublimaciju iskustava japanskog konteksta u smelom ukrštanju sa zapadnim muzičkim oblicima i nesvakidašnjim, mahom melanholičnim introspektivnim rešenjima, kada su u pitanju pristup i realizacija muzičkog materijala.

Autor emisije: Milenko Mićanović


broj komentara 0 pošalji komentar