уторак, 27. јун 2017, 17:00
Визија
Национално брендирање је стварање одређене слике о посебности и карактеристикама неке нације посредством националне културе, економије, политике, спорта, музике.
Све државе у свету својом политичком активношћу, популарном културом, спортским успесима, техничким достигнућима, производима, књижевношћу, филмом, шаљу одређене поруке о томе шта нација мисли, осећа, шта воли или не воли, шта вреднује, поштује и у шта верује. Наиме, држава је у обавези да своју земљу промовише на што бољи начин, јер бренд државе утиче на тржишну вредност сваке робе која се у њој производи. О националном брендирању је са ауторима истоимене књиге Светиславом Миловановићем и Маријом Лукиновићем разговарао Рајко Милошевић.
Кроз емисију води Александра Гловацки.
Коментари