Невидљиви људи

Емисија о радију и радиофонском стваралаштву

Како се пред микрофоном рађа чаролија? Зашто глумац у медију радија може да створи тако велики спектар улога, какав никада не би могао да креира у позоришту? Како искључиво једним средством - говором - могуће дочарати слушаоцу слике љубави, усхићености, бола, патње, батина, нервозе, смрти? Због чега данас, чак и у конвенционалним медијима, често напуштамо традицију неговања језичке културе?

Гошћа емисије „Невидљиви људи", драмска уметница Биљана Ђуровић, остварила је троцифрени број улога у Драмском програму Радио Београда. „Оживела" је краљицу Симониду, царице Ану и Катарину Велику, Каролину Нојбер, затим Марију у истоименом тексту Симе Матавуља, а за улогу Афимје у драми „Утроба" Јевгенија Земјатина овенчана је и плакетом „Витомир Богић" на најбоље глумачко радио-драмско остварење. Студенте Факултета савремених уметности у Београду учи култури говора и сценском говору.

У рубрици „Кутија за памћење" емитујемо одломке из разговора Милоша Јевтића са академиком Ристом Стијовићем, вођених у првој сезони емисије „Гост Другог програма", пре 45 година. Ове седмице обележено је 125 година од рођења нашег угледног вајара.

Емисију уређује и води Ранко Стојиловић.

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво