Знакови

Горан Шкофић "Interspace", галерија Дома омладине Београда

На својој првој самосталној изложби у Београду, поречки уметник Горан Шкофић се представио с два амбијентална рада који веома добро одражавају како његов уметнички опус тако и концепцијски ослонац. Кроз радове "Set Up" и "Blackout" он је представио своје виђење односа реалног и иреалног, истине и лажи, стварног и медијског света, где је фокус свог истраживања ставио на додирне тачке та два света. Тачније речено, указао је на то како лако истина постаје лаж, и обратно; како реалност постаје фикција, и обратно.

Полазиште Шкофићевих радова јесте стварни живот који разним техничким и технолошким, продукцијским и постпродукцијским процесима постаје нови "стварни живот". У тим стварностима појединац има главну улогу - човек је протагониста оба живота, чиме он постаје и главни манипулатор али и онај кога манипулишу. Иако је најчешће сам актер перформанса и видео радова, Шкофић представљањем сопственог "ја" не артикулише конкретни идентитет већ у себе интегрише друштвене репрезентације и артикулације друштвености, чиме успоставља дијалог с публиком, тј. комуникацију с друштвом. Шкофић делује у подручју између простора (Interspace) као својеврсни диверзант обе реалности.

Горан Шкофић је дипломирао на одсеку за филм и видео на Уметничкој академији у Сплиту 2005. Излагао на више од 30 самосталних и на великом броју групних изложби и фестивала у Хрватској и иностранству. Боравио на уметничким резиденцијама у Француској, Швајцарској, Белгији, САД и Бразилу. Носилац је и многобројних награда за своје уметничко деловање.

Уредник и водитељ Знакова: Сава Ристовић.

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво