У средишту пажње

Како кроз културни туризам оживети туристичку понуду града? Зашто је то важно? Колики је значај културно-историјског наслеђа у промоцији атрактивних туристичких локација?

Крајем марта Београд би требало да добије 50 нових путоказа који ће туристима из свих крајева света омогућити лакше и практичније сналажење по граду, а до краја ове године тај број би требало да достигне 150. Осим на српском и енглеском, топоними ће госте усмеравати на руском и кинеском језику.

Побољшање и обнова туристичке сигнализације обогатиће туристичку понуду престонице и доступност историјских локалитета и културних садржаја града гостима из иностранства на језицима које они разумеју.

Стручњаци из ове области указују на значај креирања планова за оживљавање локалних културно  туристичких ресурса, на развој културног идентитета у функцији маркетинга градова и анимације у културном туризму. Прогнозе Светске туристичке организације су да ће до 2020. те године, културни туризам бити водећи облик туризма.

Шта још чини културни туризам? Колико се о развоју овог вида туризма и бољем познавању богате културне баштине и културног наслеђа у Србији, размишља у локалним срединама широм земље?

Гошће емисије У средишту пажње су: Данијела Вићентијевић, самостални саветник у сектору за туризам Министарства трговине, туризма и телекомуникација и докторанд Факултета драмских уметности у Београду и др антропологије и етнологије Маша Вукановић, истраживач Завода за проучавање културног развитка.

Уредник и водитељ је Оливера Симић Милошевић.

Слика са насловне стране преузета са: www.artzona.net 

 

 

број коментара 0 пошаљи коментар
У средишту пажње У средишту пажње

Аутор:
Редакција магазинског програма

Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]