Уметност интерпретације

Представићемо снимак Девете симфоније in D Густава Малера у тумачењу диригента Мариса Јансонса и Симфонијског оркестра Баварског радија. Снимак је забележен 21. октобра прошле године у културном центру Гастајг у Минхену. Ово остварење поред EBU размене, објавио је и сам Баварски радио у оквиру своје дискографске куће, верујући у квалитет овог снимка.

Већ из првих тактова уводног става Andante comodo јасно је да Јансонс поседује пуну контролу над комплексном симфонијском архитектоником Малерове последње симфоније. Контрастирајуће епизоде, расположења, смена гротеске, ироније и сентименталне идиле као упоришних места пре монументалног четвртог ствара - Адађа, теку флудино и драмски тачно. Па ипак, Јансонс никада не губи из вида и кореспонденције у тематским мотивима између ставова, ту фину чипку Малерове симфонијске визије. У последњем ставу све долази до пуног изражаја, у једној од најинтроспективинијих страница западне музике, од сублимних гудачких деоница до снажних, интензивних тутија.

Уредница емисије Ксенија Стевановић

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво