Стереорама – Концертни подијум

Емисију Концертни подијум испунићемо интерпретацијама нашег значајног уметника и педагога, флаутисте Миодрага Азањца.

Као соло-флаутиста Београдске филхармоније и једна од најутицајнијих уметничких личности у њој, значајно је допринео узрастању овог ансамбла до његовог такозваног "златног периода" – шездесетих и седамдесетих година прошлог века. У том периоду Филхармонија је гостовала по целом свету, а са њом су наступали највећи уметници. Као педагог, Азањац је изнедрио генерације младих флаутиста, од којих многи данас заузимају истакнута места у музичком животу у нас. Своје многобројне ученике, а касније и студенте на Факултету музичке уметности у Београду окупио је у ансамблу под називом Хор флаута, у којем су се поред дела Баха и других великих композитора (која је успешно аранжирала Ингеборг Бугариновић) изводиле и оригиналне композиције које су му посвећене, највише из пера Енрика Јосифа.

У емисији ћемо слушати снимке Миодрага Азањца који га представљају као солисту, камерног музичара и диригента ансамбла Хор флаута. Биће то прилика да се подсетимо и других значајних имена домаћег подијума, који се на овим снимцима појављују у улози сарадника, а то су: чембалисткиња и пијанисткиња Оливера Ђурђевић, челиста Миодраг Мирковић и диригент Оскар Данон. Слушаћемо сонате Георга Фридриха Хендла и Паула Хиндемита, Концерт Андреа Жоливеа и обраду Десете клавирске сонате за хор флаута Александра Скрјабина.

Аутор: Зоран Стојовић

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво