Lopovski maniri gostiju koji napuštaju hotel

Većina hotelskih gostiju smatra sapune, kesice šampone, olovke, kape za tuširanje... suvenirima koje imaju pravo da spakuju u svoj kofer pri povratku kući. Ima i onih koji iz hotela odnose televizore, klavire, dušeke, pa čak i preparirane životinje.

To je pokazalo istraživanje nemačkog portala Wellness Haven vodećeg za spa-hotele na osnovu ankete koja je sprovedena među 1.157 hotelijera o tome koji se predmeti najčešće kradu.

Istraživanje otkriva upadljivu razliku između „lopovskih manira“ gostiju hotela sa četiri zvezdice i onih koji odsedaju u hotelima sa pet zvezdica, navodi se u zaključcima istraživanja objavljenim na portalu Wellness Haven.

Većina gostiju krade peškire i bade-mantile, kao stvari koje će im dobrodoći za sledeći spa-odmor, a u stopu ih prati krađa vešalice, olovke i pribor za jelo.

Pored ovih „uobičjenih“ predmeta, tu je i niz bizarnih krađa, koje ukazuju na živu maštu delikvenata.

Gostima jednog berlinskog hotela je verovatno bilo potrebno izvesno majstorsko umeće kada su uspeli da iz apartmana odnesu sanitarni čvor, odvodnu cev, umivaonik, glavu tuša, hidromasažni tuš i dasku za šolju,piše portal.

Među sablaznim slučajevima lopovluka je i odnošenje velikog klavira iz lobija jednog hotela u Italiji, ili skidanje i odnošenje brojeva sa vrata hotelskih soba u Italiji.

U Francuskoj je jedan gost uhvaćen kako pokušava da ukrade prepariranu glavu vepra, koju je kasnije dobio kao trofer, jer su njegovi prijatelji kupili od hotela ovaj dragoceni komad i dali mu ga kao venčani poklon.

Nemački i britanski gosti u hotelima imaju prilično dosadne lopovske navike - pored peškira i ogrtača za kupanje, uglavnom se fokusiraju na „mažnjavanje“ kozmetike i toaletnog pribora.

Za razliku od njih, Austrijanci su probirljiviji što se tiče rang liste poharane hotelske opreme, jer su orijentisani na finije stvari, kao što su posuđe i aparati za kafu.

Na meti Amerikanca su hotelski jastuci i baterije, dok Italijani više vole vinske čaše kao hotelski suvenir, a fenovi za kosu su omiljeni predmet krađe među gostima iz Švajcarske.

Francuzi, kradu na spektakularniji način: oni predstavljaju naciju koju uglavnom privlače televizori i daljinski upravljači. Hotelski gosti iz Holandije u svojim suvenirima traže pre svega praktičnu korist - njihovi favoriti su sijalice i i toaletni papir.

Anketirano je ukupno 634 menadžera hotela sa četiti zvezdice i 523 iz hotela sa pet zvezdica kako bi se utvrdile „lopovske“ navike gostiju u zavisnosti od njihovog bogatstva. Kako se ispostavilo, izgleda da je moto „pohlepa je dobra“, naročito uvrežena kod imućne klijntele hotela sa pet zvezdica.

Tablet računari i dušeci takođe se mnogo češće kradu u hotelima sa pet zvezdica.

Tipičan gost hotela sa četiri zvezdice posebno voli praktične stvari kao što su baterije i daljinski upravljači, pokazuju rezultatati istraživanja portala Wellness Haven.

Број коментара 8

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. април 2024.
10° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво