Povratak trouglastog jogurta mnoge vraća u mladost

Zašto nam nedostaju nekada popularni proizvodi, kojih odavno nema? Odgovor je nostalgija, kažu marketinški stručnjaci. Povratak trouglastog jogurta mnoge vraća u mladost.

Vest da se trouglasti jogurt vraća na rafove odjeknula je ne samo u Srbiji, već i van njenih granica. Za tri dana ovaj video na društvenim mrežama pregledalo je milion ljudi, a desetine hiljada njih ostavilo je i komentar.

„Jedna poruka koja se meni najviše svidela jeste da je Beograd ponovo dobio dušu. Mi smo na samu ideju povratka trougla došli uz komunikacije sa potrošačima i iz te komunikacije smo shvatili da je to proizvod koji je njima najviše nedostaje i zbog toga smo pokrenuli projekat pre više od godinu i po dana“, kaže Slobodan Srećković, regionalni direktor marketinga „Imleka“.

Tako odlazak u prodavnicu sada budi nostalgiju za vremenima s kraja prošlog veka.

Emocije su dobar prodavac, kažu, marketinški stručnjaci. Ali sećanje treba da bude dovoljno daleko da budi samo lepe uspomene.

„Kod nas nekih starijih koji se sećamo kad smo bili mladi u punoj snazi i nasmejani mnogo više nego što smo sada i onda su to neke pozitivne emocije koje kod nas bude ti neki proizvodi iz prošlosti. Ovde je isto bilo pitanje rizika koliko mladi ljudi koji koriste jogurt i oni imaju bilo kakav odnos prema jogurtu, ali se ispostavilo da oni žele to da probaju i da uz nas starije verovatno doživljavaju kao nešto dobro i 'kul'“, kaže Borislav Miljanović, marketinški stručnjak.

Pre tri godine, izložbi „Živeo život“ nedostajao je trouglasti jogurt da upotpuni sliku crvenog kisoka na kome su se prodavale viršle. Postavku koja je obišla region sećanjima na period od 50-tih do 90-tih posetilo je 250.000 ljudi.

„Taj čovek je živeo u sistemu, koji je imao neke ljudske obrise za razliku od sadašnjeg sistema koji svi nazivaju kompjuterski sistem. To je velika razlika i onda smo mi na toj izložbi imali četiri generacije. Dolazile su bake koje su plakale i njihovi unuci koji su gledali zašto baka plače na taj tetrapak i crveni kiosk“, kaže Živko Maletković, autor izložbe „Živeo život“.

Možda je tu odgovor na pitanje zašto bi se neki potukli da dokažu da je čokolada iz prošlih vremena bolja od onih koje se danas nude. Ipak, treba biti oprezan s nostalgijom. Verovatno nema mnogo onih koji se rado sećaju ukusa „Step“ sokova.

Број коментара 20

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 20. септембар 2024.
21° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи