Barbika u borbi protiv Spajdermena, Tora i princeze Leje

Barbika se nalazi u neprilici, to jest u ljutoj borbi sa Spajdermenom, Torom i princezom Lejom, što pokazuju teškoće njenog proizvođača „Matela“ u suočavanju sa konkurentskom kompanijom „Hasbro“.

Uprkos tome što je dugo bio iza „Matela“, „Hasbro“ je u 2016. godini prvi put ostvario godišnju zaradu od pet milijardi dolara i u prva tri meseca ove godine ostvario bolje rezultate od „Matela“. Ove dve kompanije se u svetskoj industriji igračaka za prvo mesto bore s danskom kompanijom „Lego“.

„Hasbroov“ uspeh je najvećim delom razultat činjenice da su prošle godine preuzeli od „Matela“ licencu za proizvodnju igračaka po likovima „Diznijevih“ filmova Princeze i Zaleđeno kraljevstvo, osigurana je i proizvodnja igračaka inspirisana Transformersima, Torom i Spajdermenom, a najverovatnije i za najnoviji nastavak iz serijala Zvezdani ratovi, film Poslednji džedaj, koji će se pojaviti u decembru.

„Matel“ ne može da računa na veliku zaradu od trećeg dela serijala Automobili niti superherojskog filma Wonder Woman.

„Hasbro“ je preuzeo vođstvo i u domenu igračaka koje koriste tehnologiju, poput drona koji nosi kameru i koji omogućava deci da prate njegovo kretanje na ekranu i gađaju strelama ili plišanih životinja kojima se može menjati krzno i odgovaraju na glasovne komande.

„Matel“ je 2015. godine pripremio teren za to s Barbikom i povezao se sa televizijskom kućom Ej-Bi-Si, gde su njihovi inžerenjeri predstavljali deci svoje ideje.

Ti stari recepti i dalje dobro služe slavnu lutku koja je u prodaju puštena 1959. godine. Nakon pada, prodaja je ponovo porasla prošle godine i dostigla skoro milijardu dolara na svetskom nivou zahvaljujući novim verzijama lutke.

„Matel“ je u januaru na mesto izvršnog direktora doveo iz „Gugla“ Margaret Džordžijadis, pa se investitori nadaju da će to doneti nove tehnološke aspekte igračaka.

Džordžijadisova će svoj program razvoja izložiti u junu na konferenciji finansijskih analitičara u Njujorku.

Uspeh „Hasbroa“ i teškoće „Matela“ podgrejali su spakulacije o približavanju dve američke kompanije, a analitičari procenjuju da oni zajedno s „Legom“ drže oko 50 odsto američkog tržišta igračaka, dok ostatak deli desetak drugih proizvođača.

Ali i starinske igre se dobro drže. Prodaja slagalica i društvenih igara u SAD je tokom 2016. godine porasla 18 odsto u odnosu na 2015, a prodaja igara koje se igraju van kuće 10 odsto.

Analitičar Kit Snajder upitao se jednom šta je bolje od dobre partije Monopola kada roditelji žele da provedu vreme sa svojom decom. Prava na Monopol ima „Hasbro“.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 20. септембар 2024.
18° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи