Kako reklama na „Bi-Bi-Siju“ diže ugled Srbiji

U toku je svetska kampanja turizma Srbije na „Bi-Bi-Si vorldu“ i „Evrosportu“. Poluminutni spot koji prikazuje lepote naše zemlje emitovaće se u narednih šest meseci, 600 puta. To je najveća medijska turistička kampanja naše zemlje ikada dosad, zato se tokom njenog osmišljavanja brinulo o svakom detalju.

Kako predstaviti zemlju u samo 30 sekundi i postići cilj. Izazvati želju gledalaca da posete zemlju čiji im se kadrovi vrte pred očima. Zato je odabir slika koje će otići u svet veoma važan, pa ne čudi što je spot imao nekoliko verzija sve dok nije odabrana ona najbolja.

Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović otkriva da su se na prvom mestu vodili ciljnom grupom, jer se ne obraćaju svima na isti način: „To je jedan od kriterijuma pri odabiru kadrova. Ono što je takođe važno jeste koje je doba godine. U ovom trenutku, pošto promovišemo proleće i leto, onda smo se trudili da ti kadrovi oslikavaju i gradski odmor, ali i aktivnosti u prirodi, kulturno-istorijske znamenitosti i festivale“.

U zavisnosti od ciljne grupe kojoj se obraćate, zavisi i vreme u kojem se spot emituje, kao i emisija u okviru koje se emituje. Uporedo sa elektronskom, teče i kampanja turizma Srbije na portalima tih televizijskih mreža, čemu se takođe poklanja velika pažnja jer su istraživanja pokazala da čak 60 odsto stranih gostiju koji dođu u Srbiju, našu zemlju odabrali su na internetu.

Taj podatak stručnjake za digitalni marketing ne čudi, jer kažu da ono što se dešava na internetu i ono što je tehnologija omogućila, u stvari je samo simulacija našeg ponašanja u realnom životu.

Miloje Sekulić, stručnjak za digitalni marketing u kompaniji „Houmpejdž“ objasnio je to na sledeći način: „Recimo, ja pretpostavljam da vi kada se odlučujete na neko putovanje popričate sa svojim zaovama, jetrvama, sa prijateljima koje viđate na slavama... To je sasvim normalno ponašanje ljudi. Tehnologija nam je samo omogućila ono što se radilo u jednom malom krugu ljudi koji nas okružuju – kritike, preporuke, pohvale, davanje svog mišljenja – da se proširi praktično na čitav svet“.

Narednih nedelja i meseci, Srbija će proširiti lepezu televizija na kojima će se reklamirati.

Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić navodi da sada sarađuju i sa Travel čenelom: „Očekujem i tu da se Srbija promoviše na najbolji mogući način. Tako ćemo biti daleko vidljivija turistička destinacija nego što je to dosada bio slučaj“.

Efekte kampanje nije uvek lako sagledati i izračunati. Ono što je presudno važno jeste biti vidljiv na medijskom tržištu i boriti se za svakog gosta.

Број коментара 18

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 24. април 2024.
15° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво