Drumski „elektro-trkač”

Nedavno je „mlada” nemačka elektro-automobilska kompanija "E-Wolf" obelodanila svoje ambiciozne planove - da 2011. na tržište izbaci „E-2”, sportski model sa električnim motorom koji će po izgledu i performansama parirati „Ferariju” i „Lambordžiniju”.

Izgleda da ponudu novih električnih automobila u poslednje vreme ne treba očekivati samo do velikih brendova. I to ne bilo kakvu ponudu.

Naime, kod nas još uvek malo poznata nemačka kompanija "E-Wolf" planira da u naredne dve godine proizvede i na tržište izbaci električnu zamenu za benzinske "drumske sportiste", poput "Ferarija" i "Lambordžinija".

Nakon što su na sajmu automobila u Frankfurtu ove godine predstavili "E-1", električni ultralaki "roudster", rešili su da ponudu prošire mnogo ozbiljnijim i snažnijim modelom koji bi trebalo da bude pravi superautomobil - "E-2".

Ali pre toga reč, dve o "prvencu" E-1.

"E-Wolf E-1" je manji sportski jednosed napravljen uglavnom od ugljeničnih vlakana, sa električnim motorom od 110 kW/147 konjskih snaga, sa obrtnim momentom od 250 Nm.

Proizvođač je na razvoju modela sarađivao s nekoliko nemačkih tehničkih instituta na različitim poljima, od električnih pogona do naprednih, prvenstveno lakih materijala.

Zbog male mase i odlične aerodinamike, "E-1" od 0 do 100 kilometara na čas ubrzava za manje od 5 sekundi, dok mu je najveća brzina 230 km/h.

Domet modela koji podseća na "lotus 7" sa punom baterijom je oko 320 kilometara.

Zainteresovani treba da znaju da je "E-1" moguće kupiti za 147.000 evra i to tek početkom naredne godine.

Ali, izgleda da je ovaj "roudster" samo najava pravih mogućnosti nemačkih stručnjaka.

Otprilike 2011. godine se očekuje predstavljanje naslednika, snažnijeg, bržeg i naprednijeg modela "E-2".

Odlikovaće ga agresivni dizajn, napredni pogonski sklop, perolaki materijali i performanse poput "Ferarijevih", obećavaju Nemci.

"E-2" će pokretati četiri elektromotora, po jedan na svaki točak, ukupne snage od 400 kW (536 konja) i obrtnog momenta od 1.000 Nm. To će mu davati ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od četiri sekunde, i maksimalnih 248 kilometara na čas.

Litijum-jonska baterija koja će pokretati sva četiri motora, obezbeđivaće mu domet od 300 kilometara. Nemački proizvođač tvrdi da će joj za punjenje biti potrebno samo pola sata.

Predviđene dimenzije "E-2" su 5.000 x 1.900 x 1.200 milimetara. Uz najavljenu masu od samo 900 kilograma, ovaj dvosed bi zaista trebalo da bude pravi metak!

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. април 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво