четвртак, 29.09.2016, 13:39 -> 14:39
Извор: РТС, Гардијан, Би-Би-Си
Japanci povukli bizarnu reklamu u kojoj se devojka pretvara u jegulju i završava na roštilju
Japan je zemlja koja ima ozbiljnih problema s odnosom prema ženama. Od toga da društvo ne daje gotovo nikakvu potporu majkama koje žele da rade, do slabe političke zastupljenosti na važnim pozicijama i otvorenog šovinizma u svakodnevnom životu.
U tom duhu je i reklama grada Šibuši na ostrvu Kjušu, kojom su želeli da podstaknu lokalnu industriju koja uzgaja jegulje. U, najblaže rečeno, bizarnom video-snimku, glavna zvezda je devojka u crnom kupaćem kostimu.
Na početku reklame, devojka pliva u bazenu i želi da se nahrani, da bi u naknadnim scenama sedela uz bazen i jela sendviče. Ipak, nakon što je „provela godinu dana“ gojeći se kraj bazena, u jednom trenutku skače u vodu i u vazduhu se pretvara u jegulju i veselo kaže „doviđenja“ pre nego što otpliva dalje.
Istovremeno muški narator objašnjava da se zakleo da će je „negovati i hraniti s pažnjom“. Na ekranu se potom vide komadi jegulje koji se prže na gradelama, a spot se završava rečenicom: „Mi se zaista brinemo za naše jegulje“.
Reklama kompanije „Hakuhodo“ ubrzo je naišla na brojne kritike, a grad je bio prisiljen da je povuče s televizije.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар