Najjači svetski brend – Ferari

Ponos i dika italijanske auto-industrije, „Ferari“, najjači je brend na svetu. Iza sebe je ostavio i mnogo veće proizvođače, poput „Be-Em-Vea“, „Leksusa“, „Mercedes-Benca“ i „Folksvagena“, pokazali su rezultati najnovije britanske studije.

Iako njena ukupna vrednost daleko zaostaje za „Eplom" i „Koka-kolom", italijanska kompanija čiji je simbol konj koji se propinje na dve noge je mnogo jači brend od tih američkih giganata.

Naravno da sa ukupnom vrednošću od 3,6 milijardi dolara, „Ferari" ne može ni da se poredi sa „Eplom" čija je vrednost 87,3 milijarde dolara, „Samsungom" i njihovih 58,8 milijardi i „Guglom" koji „košta" 52,1 milijardu dolara.

Međutim, studija koju je sprovela britanska agencija za istraživanje "Brand Finance" i u kojoj je izvršeno poređenje 500 najvećih svetskih brendova, pokazala je da, kada se u obzir uzmu sledeći faktori: profitne margine kompanije, prihod po kupcu, advertajzing i ulaganje u marketing, „Ferari" nema premca.

Po efektnosti brenda i lojalnosti kupaca, ni mnogo veće auto-kompanije poput „Be-Em-Vea", „Leksusa", „Mercedes-Benca" i „Folksvagena" nisu im „ni blizu".

Број коментара 16

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 18. јун 2024.
32° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије