Kristina Agilera u borbi protiv gladi

Kampanji za borbu protiv gladi u svetu priključila se i Kristina Agilera. Cilj kampanje je da sakupi 40 miliona obroka za decu koja se školuju u zemljama u razvoju. Poznata pevačica kaže da je motivisana za humanitarni rad posle rođenja sina.

Pevačica Kristina Agilera biće zvanični promoter u kampanji za borbu protiv gladi u svetu, koju je pokrenula kompanija "Jam brends", koja je vlasnik između ostalog u lanaca restorana "Pica hat" i "Tako Bel".

Ova kampanja je prvi put pokrenuta 2007. godine, a do sada je skupila preko 36 miliona dolara koji su uplaćeni Svetskom programu za hranu, koji je formirao UN, kao i drugim organizacijama koje se bave ovim problemom.

Kampanja, koji se sprovodi jednom godišnje, najveća je od svih koje se organizuju u privatnom sektoru.

Od 2007. godine, više od milion zaposlenih u ovoj firmi su volontirali deleći hranu siromašnima ili u nekoj od agencija, koje se bave problemom gladi, u ukupnom trajanju od preko devet miliona časova.

"Posle rođenja moga sina Maksa, počela sam ozbiljno da razmišljam šta mogu da učinim, kako bih od sveta napravila bolje mesto", objasnila je Agilera razloge za učešće u kampanji.

"Posle sastanka sa 'Jamom', shvatila sam da je ovo pravi projekat za mene. Problem gladi u svetu je gori nego ikada, milijardu ljudi u svetu gladuje, a svakih šest sekundi jedno dete umre od izgladnelosti. Kao majka, smatram da je nedopustivo da i jedno jedino dete bude bez hrane", istakla je poznata pevačica.

Kristina Agilera je četiri puta nagrađena Gremijem i prodala je preko 40 miliona albuma.

Uskoro će debitovati i na velikom ekranu, ulogom u mjuziklu "Burlesque".

Glumiće devojku iz malog grada, koja će se proslaviti u Los Anđelosu, zahvaljujući muzičkom talentu.

Snimanje filma je zakazano za novembar, a scenarista filma Klint Kalpeper je izjavio da je tu ulogu pisao baš za Kristinu Agileru.

Agilera je nedavno snimila reklamu za ovu kampanju, koja će se emitovati sledećeg meseca, a takođe je posetila i Gvatemalu, kako bi se i lično upoznala sa problemom.

Cilj kampanje je da sakupi 40 miliona obroka za decu koja se školuju u zemljama u razvoju.

"Nadam se da će moje učešće pomoći u realizaciji ovog projekta", izjavila je pevačica.

"Moj cilj je da pokažem svima da mogu da pomognu u rešavanju problema. Svaki dolar može spasiti živote", poručila je Kristina Agilera.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 20. септембар 2024.
18° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи