петак, 02.03.2018, 20:42 -> 20:49
Извор: Фонет
„Lakost“ bez krokodila
Francuski modni brend „Lakost“, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode, zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.
„Lakost“ je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim „Lakost“ majicama je na rubu izumiranja.
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Raspoloživo je samo 1.775 polo majica. Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.
Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 7
Пошаљи коментар