„Lakost“ bez krokodila

Francuski modni brend „Lakost“, u saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode, zamenio je kultni logo krokodila kako bi upozorio na problem ugroženih životinja.

„Lakost“ je predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put će, za 85 godina postojanja, zameniti logo brenda, prenose agencije.

Svaka od deset životinja koje su motivi na novim „Lakost“ majicama je na rubu izumiranja.

Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.

Raspoloživo je samo 1.775 polo majica. Bitno je naglasiti da je broj proizvedenih polo majica jednak broju preostalih živih jedinki predstavljenih ugroženih vrsta.

Majica košta 183 dolara, a sav novac biće doniran Međunarodnoj uniji za očuvanje prirode.

broj komentara 10 pošalji komentar
(sreda, 07. mar 2018, 10:44)
anonymous [neregistrovani]

Polo majica "Lakost", bez krokodila, nije....

.....ista, i nikada vise nece biti - ista! Zbogom!

(subota, 03. mar 2018, 17:49)
Djekna [neregistrovani]

Covek

Ovih 10 zivotinja je preostalo ukupno 1775, ljudi je svaku deceniju sve vise i to za milijardu. Ne znam kako to da smo mi ugrozeniji od zivotinja? Sto lupetate gluposti? Mi smo ugrozeni sami od sebe jer se medjusobno ubijamo iz mrznje, a zivotinje ubijamo i iz zabave. Da je srece za planetu pa da neka fabrika municije na svaki metak stavi ljudsku figuru, Zemlja bi se spasila zla zvanog Covek

(subota, 03. mar 2018, 17:04)
anonymous [neregistrovani]

Ideja je super

Mogu i naši iz ovoga nešto da nauče...

(subota, 03. mar 2018, 12:22)
anonymous [neregistrovani]

svaka cast

kreativna ideja dostojna brenda kao sto je "Lakost"

(subota, 03. mar 2018, 12:04)
anonymous [neregistrovani]

Čist marketing, nikakva humanost!

Dakle, pare od tih 1800 majica doniraju? A šta je sa desetinama miliona majica sa krokodilom koje prodaju svake godine i time prihodom? Što volim sve te brižne kompanije koje ulože milijardu evra da oglase svoje dobrotvorne aktivnosti u kojima se odreknu milion evra. Zakonom zabraniti reklamiranje dobrotvornih aktivnosti. Nikad u životu neću kupiti Lakost proizvod.

(subota, 03. mar 2018, 08:59)
Branko [neregistrovani]

„Лакост“

Problem i jeste u ovih 324 825$ jer spasenje se u današnjici tretira samo u finansiskom i komercionalnom smislu bez ič morala,savesti i karaktera .
Daleko je „Лакост ? Od humanosti.
Jad,čemer i beda čovečanstva

(subota, 03. mar 2018, 08:56)
Tatalovic [neregistrovani]

Najbrojnija ugrozena vrsta

Uz pohvale za lep gest, evo i predloga da na majice umesto krokodila postave ljudsku bebu cime bi mogli da distribuiraju milione majica

(subota, 03. mar 2018, 07:31)
anonymous [neregistrovani]

Marketing

Super marketing. Malo košta napraviti 1775 majica a digli prašinu na celom svetu. Akcija koja manje košta a više doprinese mi nije poznata.

(subota, 03. mar 2018, 05:51)
anonymous [neregistrovani]

A kako bi bilo

Da uz to prikupljanje novca neko istraži kako i zašto je došlo do izumiranja tih i mnogih drugih vrsta pa da otkloni uzroke? Dokle ćemo se uvek baviti posledicama umesto uzrocima problema?

(petak, 02. mar 2018, 22:22)
anonymous [neregistrovani]

Za svaku pohvalu!

Human i genijalan potez!