Kako izgleda radni prostor zaposlenih u „Instagramu“

Povodom svog šestog rođendana, „Instagram“ se preselio u moderniji prostor u kampu „Menlo park“ u Kaliforniji, koji potpuno odražava filozofiju kompanije. Prethodno su se kancelarije „Instagrama“ svodile na jedan sprat u okviru „Fejsbuka“, nedaleko od sadašnje lokacije, a sada se mogu pohvaliti trospratnom zgradom.

Instagram, koji je od 2012. u vlasništvu Fejsbuka koji je za tu kupovinu morao da izdvoji milijardu dolara, na samom početku je imao samo 12 zaposlenih, a sada ih broji više od 400.

Upros tome što je kompanija i dalje mlada, vrlo brzo je postala jedna od najuticajnijih društvenih medija, pogotovo među mlađom publikom, a prema sadašnjim analizama, ta aplikacija mesečno ima 500 miliona aktivnih korisnika.  

Za svoj šesti rođendan, koji proslavlja u četvrtak, Instagram se častio novim radnim prostorom na tri sprata.

Neki delovi enterijera izgledaju kao tri-de verzija popularne aplikacije – sve je u znaku logotipa i boja Instagrama, a zaposleni na raspolaganju imaju i polaroid foto-aparate.

Zaposleni svoje fotografije mogu da okače na zid prepun slika, a na raspolaganju su im moderna kuhinja, biblioteka i kafić.

Na ulazu u prostorije za sastanke mogu se videti razni personalizovani natpisi. Hodnici su ukrašeni fotografijama s te društvene mreže i celokupan prostor asocira na kreativnost i vrhunski komfor.

broj komentara 0 pošalji komentar