Veliki redizajn „Koka-Kole“, nove flašice i konzerve!

Ujedinjavajuća strategija „Koka-Kole“ konačno je dobila svoj epilog sa predstavljanjem novog izgleda flašica i konzervi.

Sada će „koka-kola“, „dajet“, „ziro“ i „lajf“ sve biti objedinjene jedinstvenim estetskim rešenjem - crvenim diskom.

Biće objedinjene i u novoj velikoj marketinškoj kampanji.

„Kada ljudi vide novi identitet brenda, znaće da kupuju 'koka-kolu'“, rekao je Džejms Somervil, potpredsednik globalnog dizajna.

Prethodno je, od 1982. godine, pristup „Koka-Kole“ bio da svaki novi proizvod ima sopstveno brendiranje.

Број коментара 10

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 20. септембар 2024.
21° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи