Prvi „Montenegro bir fest“ na Cetinju

Sa ciljem povećanja turističke ponude Cetinja i razvoja brenda „Belgrejd bir fest", grad Cetinje i Beogradska kulturna mreža organizovaće prvi „Montenegro bir fest", od 18. do 28. jula.

Gradonačelnik Cetinja, Aleksandar Kašćelan, smatra da će ova manifestacija doprineti turističkoj i kulturnoj promociji Cetinja i Crne Gore, ali i novom pozicioniranju Cetinja kao mesta koje nudi raznovrsne zabavne, kulturne, gastronomske i sportske sadržaje u toku cele godine.

„Kao prirodni partneri i saradnici, nametnuli su se Turistička organizacija Crne Gore i Beogradska kulturna mreža, koja već 16 godina u Beogradu uspešno organizuje „Bir fest“. Pod njihovim brendom će biti organizovan i prvi „Montenegro bir fest“, istakao je Kašćelan na konferenciji za novinare.

Prema njegovim rečima, podrška organizaciji ovakvog festivala deo je napora gradske uprave da podigne turističku ponudu Cetinja na viši nivo, ali i da, u saradnji sa Nacionalnom turističkom organizacijom, doprinese kvalitetnijoj ponudi Crne Gore u toku letnje sezone.

„Montenegro bir fest“  na Cetinju, nije usmeren samo ka jednoj ciljnoj grupi, već nudi pažljivo birane sadržaje namenjene svim starosnim dobima. Inkluzivan je u smislu objedinjavanja ugostiteljsko-turističkih usluga i ponude lokalnih proizvođača, i konačno, promoviše proaktivnu zaštitu životne sredine“, dodao je Kašćelan.

Direktor marketinga „Belgrejd bir festa“, Aleksandar Srdić, rekao je da taj festival, sa 16 godina uspešnog trajanja i 8,5 miliona posetilaca, slovi za najposećeniji te vrste u jugoistočnoj Evropi, te da je namera da „Montenegro bir fest“ postane tradicionalna manifestacija.

„U prethodnih 16 godina dobili smo mnogo poziva iz Crne Gore povodom organizovanja „Bir festa“, ali smo u ovome sa Cetinja prepoznali iskrenost. Cetinje ima veliki festivalski potencijal i posle prve posete, odmah se rodila ideja kako bi manifestacija trebalo da izgleda“, rekao je Srdić.

Najavio je da će festivalski prostor činiti sedam zona sa različitim programskim sadržajima i gastronomskom ponudom.

„Jedna zona će biti posvećena isključivo muzičkom programu sa velikom ponudom piva. Imaćemo zonu namenjenu promovisanju klasične muzike, ali i društveno odgovornu zonu“, naveo je Srdić i dodao da se namera gradskih vlasti o novoj turističkoj ponudi Cetinja poklopila sa vizijom organizatora festivala.

Predsednik kraft pivara Crne Gore, Srđa Jovović, rekao je da je „Montenegro bir fest“ prava prilika za predstavljanje domaćih proizvođača piva.

„Za kraft pivare ovo je veliki događaj, gde će proizvođači moći da se predstave kako građanima Crne Gore, tako i turistima, koji će moći da uživaju u muzičkom festivalu i probaju nova piva. Predstavićemo domaće ukuse, zajedno ćemo učestvovati u ovom spektaklu i podržati proizvođače iz Crne Gore“, naglasio je Jovović.

Prva velika prezentacija „Montenegro bir festa“ biće na 41. Međunarodnom sajmu turizma, koji će biti održan od 21. do 24. februara u Beogradu. Tada će biti potpisan i ugovor o organizaciji festivala.

broj komentara 0 pošalji komentar