Prodaja albuma opada u korist striming servisa

U današnje vreme, svuda oko nas su ljudi sa slušalicama. Popularnost plejera i striming servisa dovela je do porasta prodaje muzike na internetu, a u isto vreme nastavila je da opada prodaja albuma u tradicionalnim muzičkim radnjama.

Nove tehnologije svoj veliki uticaj proširile su i na muzičku industriju. Prodaja muzike na internetu rapidno raste i na mnogim mestima može se kupiti jedna ili nekoliko pesama, kao i ceo albumi. Time biramo samo ono što želimo.

Analize tržišta ukazuju na to da je tokom prošle godine prodaja albuma u SAD pala je 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pesama pala je 28,8 odsto, pokazuju najnoviji podaci firme "Buzz Angle", koja prati potrošnju muzike u Americi.

U međuvremenu, muzički strimovi, uključujući audio i video, povećali su se za 35,4 posto.

Od ukupne muzike koju su Amerikanci slušali prole godine, 77 odsto bilo je putem usluga striminga muzike poput Spotifaja i „Epla“, dok je 17,3 odsto od toga bilo kroz prodaju albuma i 5,7 odsto kroz prodaju singlova, prenela je Hina.

Prošle godine, kompanija za kupovinu preko interneta, „Best baj“, odlučila je da prestane da prodaje CD-ove, a ta je promena rezultat toga što izdavačke kuće sve više razmišljaju o tome da li uopšte treba albume objavljivati u fizičkom obliku.

„Stvari su jasne, kupovina muzike sada izlazi iz mode gotovo jednako brzo kao i striming muzike“, piše Rolingstoun.

broj komentara 0 pošalji komentar