„Arenamagedon“ na ovogodišnjem „Egzitu“!

Već od prvog objavljivanja dosad nezabeležene tehno postave u kojoj su Riči Hotin, Adam Bejer, Ida Engberg, Ben Klok, Ameli Lens i Anastasija Kristensen, bilo je jasno da „MTS Dans arena“ započinje novu eru na „Egzitu“! Jedna od najvećih i najznačajnijih pozornica na planeti, ove godine nadmašiće sve svoje istorijske maksimume, i to u godini kada je „Egzit“ i zvanično najbolji evropski veliki festival! Za tu priliku na tvrđavi se sprema pravi „Arenamagedon“ jer su svoje nastupe potvrdili i giganti Nina Kravic, Solomun, Maseo Pleks, „Tejl of as“, Karl Kreg, Rodhed i Boris Brejha.

U Arenu stižu i domaći tehno asovi Filip Xavi i Vladimir Aćić Avoid. I to nije sve!

Nakon što je prošle godine priredila možda i najupečatljiviji prizor u istoriji „Dens arene“, uz atmosferu kakva se dosad viđala samo na stadionskim rok koncertima s višestrukim ovacijama i dva povratka na bis, Nina Kravic dolazi na „Egzit“ da stvara magiju sa publikom iz celog sveta, čije poverenje beskrajno uživa.

Ne postoji niko poput Nine, ko ima takvu predanost, beskompromisan stav i iznad svega hrabrost da konstantno menja, radoznalost da uvek ispituje, želju da stalno uči i svojim primerom vodi globalnu elektronsku scenu uz titulu najboljeg svetskog di-džeja za 2017. godinu!

Nina je epskim zatvaranjem prošle godina dobila čast da bude prvi izvođač u istoriji koji će dve godine uzastopno svojim nastupom zatvoriti festival „Egzit“, a to će joj biti treći uzastopni nastup na tvrđavi, rekord koji će ove godine podeliti sa jednako fascinatnim fenomenom svetske muzičke scene.

A to je niko drugi nego Mladen Solomun, alfa i omega svetske haus scene, za kojeg je postalo nedovoljno reći da je najpopularniji balkanski muzičar na svetu, kad je u samo proteklih par godina sa zadivljujućom lakoćom osvojio celu planetu.

Njegova neposrednost i šarm utkane su u harizmu koju definiše autentičnost podneblja kojeg ne samo da se nikad nije odrekao, već ga je sa ponosom predstavio svetu u najsavremenijem muzičkom izrazu.

A jedno od mesta sa kojeg je započeo svoje putovanje ka samom vrhu još te 2010. godine, bio je upravo „Egzit“ za koji je rekao da je „jedna od najboljih stvari koju je doživeo“! Da ima neka tajna veza, najbolje govori da se ove godine vraća treću godinu uzastopno.

Snažnu povezanost sa „Egzit“ magijom nedavno je pred kamerama otkrio i neprikosnoveni producentski genije Maseo Pleks, koji je izjavio da se „svake godine pita da li će ponovo nastupati na 'Egzitu'“.

Maseo Pleks, virtuozni majstor miksa i glavna zvezda najvećih festivala otkrio je pre par godina u jednom dokumentarcu da jedino u „Areni“ oseća tremu pred nastup, za koju se može jedino utvrditi da je pokretačka, budući da su njegovi dosadašnji nastupi uvek bili ispraćeni uz najglasnije odobravanje publike.

Nezaustavljiv u studiju, Maseo u „Arenu“ dolazi sa obiljem novog materijala koji sprema za najveće letnje festivale na otvorenom što je okruženje kao stvoreno za njegov izuzetno prepoznatljiv zvuk. Njemu će se pridružiti i maskirani tvorac haj tek minimal žanra Boris Brejha, koji će zahvaljujući trakama poznatim čitavom svetu poput Lost Memory i My Love subotnji set među čuvenim rovovima tvrđave učiniti nezaboravnim!

Milanski dirigenti trenutno vodećeg svetskog zvuka i tandem bez premca „Tejl of as“ (Tale of Us) takođe žele da i ove godine ugledaju prvo jutarnje sunce iznad kolosalnog rova i krcate „Arene“, dobro poznatog prizora koji je stigao i do najudaljenijih delova sveta.

Autori kapitalnih numera kao što su Another Earth, Northern Star, Monument i drugih, Karm i Mateo, vraćaju se nakon tri godine, veći nego ikad sa možda i najpopularnijim klupskim brendom „Afterlajf“, koji su osnovali od svog poslednjeg susreta sa publikom u „Areni“.

Detroitski revolucionar i jedan od osnivača globalnog tehno pokreta Karl Kreg ispuniće „Arenu“ zvukom futurizma koji će uz novu produkciju dobiti dimenziju kakvu zaslužuje jedan od istinskih velikana.

Titulu najvećeg inovatora elektronske muzike zacementirao je prošle godine kada je objavio album Versus na kome sarađuje sa pariskim "Les siècles orćestra at Cité de la Musique" sa kojim je „oduvao“ kritičare.

Na tlo Petrovaradinske tvrđave konačno će zakoračiti i berlinski bard Rodhed, čija izdavačka kuća „Dastopijan“ se nalazi na samom čelu nove generacije tehno umetnika.

Na „Egzit“ stiže sa nedavno objavljenim albumom Anxious kojim je potvrdio zašto su upravo njegovi setovi zajednički svim najboljim svetskim klubovima u kojima redovno nastupa, kao što su „Bergajn“, Fabrik“, „Goa“, „Fjuz“, „Konkrit“ i naš „Dragstore“.

Za domaću podršku pobrinuće se jedan od stubova beogradske tehno scene Filip Xavi, rezident beogradskog kluba „Dragstore“ koji je svojim zvukom u više navrata osvajao i berlinski „Trezor“, amsterdamski „Radion“ i kultnu binu „Egzita“, „Nou slip Novi Sad“.

Još jedno neizostavno ime kada se razgovara o regionalnoj tehno sceni nesumnjivo je Vladimir Aćić, poznatiji kao Avoid. Novosadskog MVP-ja i svojevrsnog domaćina na Tvrđavi karakterišu vrhunska preciznost i tehnika, te nepogrešiv osećaj za miks protkan njegovim sjajnim izdanjima.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
9° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво