Hamperdink pevao u Sava centru

Engleski evergrin pevač Inglbert Hamperdink možda sinoć na svom prvom gostovanju u Srbiji nije do kraja napunio Sava centar, ali je pokazao da posle pet decenija karijere još uvek poseduje raskošan glas i moć da odlično zabavi publiku, što su na kraju Beograđani nagradili višeminutnim ovacijama.

Dobrodržeći, i u crnom odelu elegantni Hamperdink (75) na svetskoj turneji povodom poslednjeg u nizu od 80-tak svojih albuma, ovogodišnjeg "Legacy of Love", stigao je premijerno i u Beograd, gde je za nešto manje od dva časa nadahnuto izveo svoje najveće hitove poput "Release Me", "There Goes My Everything" i "The Last Waltz".

"Nikad nisam bio na ovim prostorima, ali znam da su se moje ploče ovde na veliko vrtele i konačno sam došao da vidim gde su se to toliko vrtele", rekao je pevač.

Hamperdink je prvobitno trebalo da nastupi u Beogradskoj areni, koja je kao organizator naknadno, obrazlažući to tehničkom nespremnošću dvorane, premestila koncert u daleko manji Sava centar, kapaciteta 3.672 mesta, gde je sinoć balkon ostao potpuno prazan, uz po koju slobodnu stolicu i u parteru.

To Hamperdinka nije nimalo pokolebalo da priredi sjajnu muzičku predstavu, koju su dodatno začinile njegove zabavljačke sposobnosti i duhovitost. Usred koncerta je zamolio jednu damu da dođe iz publike na pozornicu kako bi mu pridržavala papir sa stihovima dok peva.

Pošto je gospođu posadio na stolicu nasred bine, seo joj je u krilo i tako nastavio da peva. Damu je častio laganim poljupcem u usta i pitanjem da li je udata. Kada je dobio potvrdan odgovor, i da ima dvoje dece, pevač je šeretski putao da li bi želela još jedno, što je izazvalo smeh u dvorani.

Za izvedbu jedne kantri pesme preobukao se kauboja, a pravu pomamu je izazvao u prvim redovima kad je na kraju koncerta počeo da baca u publiku crvene ubruse, koji su ležali na stočiću pored neizbežnog inventara svih njegovih koncerata - čaše vina i vode.

"Mislite da je ovo vino? Ne, ne pijem već 18 godina... Ipak, lažem! Sa ovih par gutljaja mogu da odradim sve kako treba", priznao je Hamperdink, dok je jednim ubrusom brisao usta.

Praćen skoro savršenom svirkom orkestra, burno bodren od publike u Sava centru, Hamperdink je izveo i "Wuando, Wuando", "A Man Without Love", "My Way", "Spanish Eyes" i "Release Me", svoj prvi veliki hit koji je 1967. godine sprečio čuvene "Bitlse" da dođu do prvog mesta top liste.

Muzički vremeplov nastavljen je i na bis, uz "Last Waltz", "My Way" i "Lonely Table Just For One". Na kraju Hamperdink je od pomoćnika dobio ogrtač, u kome je potom na oduševljenje publike još neko vreme nastavio da skakuće kao bokser po pozornici Sava centra.

Dok je njegov orkestar svirao temu "Release Me", Hamperdink se udaljio iz dvorane, u koju ga nisu vratili ni desetominutni aplauzi i povici.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво