Na granici savršenstva

Jedan od najvećih muzičara i tekstopisaca današnjice, Leonard Koen, održao je sinoć u Beogradu fantastičan tročasovni koncert pred oko 10.000 ljudi.

Sinoćni koncert kanadskog kantautora Leonarda Koena u Beogradskoj areni pred gotovo deset hiljada posetilaca, ostaće upamćen po svirci koja se zvučno i izvođački graničila sa savršenstvom.

Nastup započet u 20.40, uz kraću pauzu na polovini, Koen (74) je okončao nešto pred ponoć posle tri bisa, a od publike u Areni koja je na kraju ustala na noge, opraštao se između ostalog i rečima: "Povlastica je biti pred ovakvom publikom. To nas osvežava".

Koen je došao u Beograd u okviru svoje prve svetske turneje posle 15 godina, a Arena je zbog velikog interesovanja nekoliko dana pred koncert pustila u prodaju dodatan broj ulaznica, tako da je publika gotovo u potpunosti ispunila sedišta u parteru i na donjim tribinama.

Dok je njegov šestočlani bend uz tri ženska vokala počinjao koncert sa "Dance Me To the End of Love", Koen je izašao na pozornicu u elegantnom tamnom odelu sa šeširom, burno pozdravljen od publike u Areni, koja nije prestajala da čestim aplauzima nagrađuje pevača čak i usred pesama "The Future", "Aint No Cure For Love", "Bird on a Wire", "Everybody Knows" i "In my Secret Life".

Skoro nestvaran, kristalno čist zvuk benda i dubok, ali topao Koenov glas ispunjavali su svaki ugao Arene u "Who By Fire", "Waiting For a Miracle" i "Anthem".

Poslednju je najavio rečima: "Hvala vam mnogo za vašu toplu dobrodošlicu ove večeri, prijatelji. Sledeću pesmu će prepoznati stanovnici ovog hrabrog grada, koji su prošli kroz mnoge nedaće".

Pošto je napravio dvadesetominutnu pauzu, drugi deo koncerta Koen je otvorio svirajući sam klavijature u "Tower of Song", a zatim i gitaru za prvi veliki hit u karijeri "Susanne" iz 1967. godine, koji je ispratila masa svetlucajućih mobilnih telefona u tami dvorane.

Koen i njegovi muzičari nastavili su da sa impresivnom lakoćom i nadahnutošću nižu pesme "Sisters of Mercy", "Gipsy's Wife" i "Boogie Street", koju je otpevala Šaron Robinson, prateći vokal, uz ovacije beogradske publike.

Usred jednog od najvećih hitova svoje karijere "Hallelujah", Koen je ponovo odao priznanje glavnom gradu Srbije otpevavši: "I did not come to Beograd to fool you".

Zvaničan deo koncerta okončan je uz Koenove klasike "I'm Your Man" i "Take This Waltz", posle čega je Kanađanin teatralno otplesao sa pozornice.

Poustajala publika sa sedišta gromoglasno je dozvala Koena na prvi bis za "So Long, Marianne" i "First We Take Manhatten", a muzičar se potom vraćao za još dva bisa kada su izvedene i "If It Be Your Will", "That's No Way To Say Goodbye", "Closing Time"...

"Hvala vam što održavate moje pesme živima", zahvalio se Koen, koji se tokom nastupa često poklanjao publici skidavši šešir.

Tek je paljenje svetala u dvorani posle trećeg bisa nateralo posetioce da počnu da napuštaju Arenu.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
16° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво