понедељак, 19.01.2015, 19:46 -> 23:06
štampajFabrika smrtonosne mode
Jedno je znati da odeću koju kupujemo i nosimo šiju radnici u najgorim mogućim uslovima, a nešto sasvim drugo da se na licu mesta suočimo sa svakodnevnim kulukom tih ljudi, dokazuje dokumentarac „Fabrika smrtonosne mode“.
Za potrebe dokumentarca Sweatshop. Deadly Fashion (Fabrika smrtonosne mode), koji je u nekoliko delova prikazan na internetu, norveški reditelj Joakim Kleven poveo je u Kambodžu troje mladih koji obožavaju kupovinu kako bi ih na licu mesta suočio sa tužnom realnošću, prenosi Tanjug.
„Kakva nepravda, kakav to život ti ljudi imaju?“, pitali su Frida, Ludvig i Aniken koji su nekoliko dana radili u paklenom ritmu zajedno sa zaposlenima jedne tekstilne radionice.
„Kada smo razgovarali sa radnicima, shvatili smo da su baš kao i mi, ne vrede ništa manje“, rekla je u suzama jedna od devojaka koja je priznala da nije mogla da izdrži da radi u tim uslovima.
Prema pisanju sajta Knack, troje mladih je nakon snimanja odlučilo da se aktivno angažuje kako bi poboljšali život tekstilnih radnika s kojim su proveli neko vreme.
Aniken je, takođe, optužila za cenzuru Aftenposten, sajt na kojem je dokumentarac prikazivan, jer je zabranio učesnicima da govore o fabrikama modne kompanije H&M.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар